جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Huawei P Smart

    گوشی هوشمند Huawei P Smart ارزش بسیار زیادی برای طراحی و کیفیت مناسب دارد. این گوشی، صفحه نمایش و طراحی عالی و فضای ذخیره سازی بسیار زیادی را در خود جای داده است که همه کیفیت هایی که شرکت جدید Huawei با آن مطابقت دارد را ارائه می دهد.

    از نظر طراحی، مشخصات دوربین و محتوای آن تفاوتهای زیادی وجود دارد. P Smart  دارای یک دوربین سلفی با وضوح پایین تر است، در حالی که 10 Lite دارای یک قاب در جعبه است که این گوشی هوآوی اینگونه نیست. این بدان معناست که دقیقاً مانند آنر 10 لایت، P Smart هم قابل مقایسه با مدل های معاصر گران قیمت میان رده مانند Nokia 7.1 ، Motorola One و Honor 8X خود Honor و همچنین گزینه های کمی ارزان تر مانند نوکیا است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Huawei P Smart

    ویژگی های اصلی

    Huawei P Smart  بسیار عالی به نظر می رسد. پشت و کناره های پلاستیکی آن پوسته ای با براقیت بالا را تشکیل می دهد که مانند پلاستیک است. این صفحه نمایش از نوع LCD است که در هنگام عمق و اندازه گیری نمی تواند با OLED رقابت کند، اما در کنار Honor 10 Lite ، Huawei P Smart  هنوز از کوچکترین حاشیه ها و یکی از بهترین وضوح ها برخوردار است.

    اکثر تلفن هایی که زیر 200 پوند قیمت دارند فقط 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارند، اما P Smart دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است که حدود 50 گیگابایت از آن در اختیار کاربر قرار می گیرد. این هم تراز با بسیاری از پرچمداران با سه برابر قیمت آن است. در مورد انرژی باتری، یک واحد 3400mAh در داخل وجود دارد که می توان از طریق انبوه گزینه های صرفه جویی در مصرف، عمر آن را بهینه کرد.

    طراحی P Smart

    این گوشی هوشمند Huawei P Smart دارای بدنه پلاستیکی و جلو شیشه ای با محافظ صفحه از پیش نصب شده است که به راحتی خراش های پشت را می گیرد. P Smart با ضخامت 8 میلی متر و 162 گرم ، تا حد زیادی به این دلیل سبک است که برخلاف گوشی Honor 10 Lite پشتی شیشه ای و کناره های آن یک پوسته پلاستیکی بدون بدنه با جلوه ای براق است.

    قسمت پشت آن مانند شیشه به نظر می رسد، به خصوص اگر به یکی از گزینه های رنگی که دارای یک پایان گرادیان است، نگاه کنید، این پلاستیک است و از طریق آن نور عبور می کند. با وجود این، در دست احساس صافی می شود و گرچه سبک است اما احساس شکستگی نمی کند.

    با این وجود، پلاستیکی بودن آن به معنی خراشیده شدن آن بسیار راحت تر از شیشه است، بنابراین اگر می خواهید هوآوی Huawei P Smart خود را تمیز نگه دارید، از روز اول یک قاب گوشی از روبان مارکت برای آن تهیه کنید.

    گوشی هوشمند Huawei P Smart

    صفحه نمایشگر Huawei P Smart

    صفحه نمایش LCD  با شکاف 19.5: 9 با اندازه 6.21 اینچ که دارای  وضوح تصویر Full HD Plus ، 415ppi است آن را به یک گوشی هوشمند مناسب تبدیل کرده است. یک نمایشگر با وضوح Full HD با اندازه 6.21 اینچ در قسمت جلوی P Smart  مسلط است که با نسبت ابعاد 19.5: 9 بوده و همچنین حاشیه های آن بسیار سبک است و تقریباً 90٪ نسبت صفحه به بدنه را طبق هواوی ارائه می دهد .

    با رزولوشن 2230 * 1080 پیکسل ، صفحه P Smart فقط برای قیمت قابل رقابت نیست. تراکم پیکسلی 415ppi نیز در مقایسه با نمایشگرهای موجود در تلفن های بسیار گران قیمت مانند آیفون XR ، مناسب است.

    رابط کاربر

    این واقعیت که Huawei P Smart (2019) Android 9 را اجرا می کند، نکته بسیار خوبی است. این آخرین نسخه Android است، بنابراین مزایای یک مرکز دیجیتال سفارشی و همچنین ابزارهای مدیریت باتری و برنامه و آخرین به روزرسانی های امنیتی Google را به همراه دارد.

    هواوی اندروید را با EMUI و ویژگی های P Smart نسخه 9 را همانطور که در Mate 20 Pro معرفی شده سفارشی می کند. کنار آمدن با آن آسان است و دارای ابزارهای زیادی است، اگرچه بسیار غنی از ویژگی است و ممکن است برخی از خالص سازی های Android را نداشته باشد.

    عملکرد و ذخیره سازی هوآوی P Smart

    Huawei P Smart  از چیپست Kirin 710 ، همراه با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند. این تلفن هنگام تأمین وظایف اساسی عملکرد خوبی دارد. اما قطعاً هنگامی که بین برنامه ها و بازی های قدرت می پرید، سرعت آن را کاهش می دهید.

    عمر باتری

    با باتری 3،400 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند می تواند به خوبی هنگام استفاده سبک دوام آورد. در استفاده از دنیای واقعی، تلفن به راحتی می تواند یک روز کامل را پشت سر بگذارد. در همین حال، 90 دقیقه پخش فیلم با وضوح کامل Full HD  تنها بخشی از آن را تخلیه می کند که نتیجه ای شگفت انگیز نیست، اما به اندازه کافی قابل استفاده است.

    Huawei P Smart همچنین با استفاده از حالت صرفه جویی در مصرف انرژی و در مصرف برق فوق العاده، ضامن های دسترسی آسان برای اتصال و کنترل اینکه برنامه ها به طور خودکار راه اندازی می شوند، کنترل عظیمی بر نحوه استفاده از باتری را به شما می دهد.

    گوشی هوشمند Huawei P Smart

    دوربین  Huawei P Smart

    دوربین 13 مگاپیکسلی در Huawei P Smart با دوربین موجود در Honor 10 Lite یکسان است که دارای طراحی، مشخصات و مشخصات یکسان است و از همان رابط کاربری استفاده می کند. جالب اینجاست که تفاوت کمی در کیفیت تصویر در این دو وجود دارد.

    در صورتی که قصد دارید این گوشی کاربردی را خرید کنید، می توانید برای آن قاب گوشی مناسب و مطابق با طرح دلخواه را از روبان مارکت تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن