جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Huawei P10

    Huawei چندین سال است که به طور مداوم تلفن های خوبی تولید می کند ، اما در تلاش است تا خود را به عنوان یک نام شناخته شده در بازارهای سراسر جهان تثبیت کند. و آخرین پرچمدار آن، Huawei P10 است که با چند تغییر جزئی در P9 با پیشرفت در کنار مدل های بزرگ مانند اپل و سامسونگ، اوج کارهایی است که این شرکت انجام داده است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Huawei P10

    ویژگی های اصلی

    اسکنر اثر انگشت در Huawei P10 برجسته ترین ویژگی این گوشی است. این اولین بار است که Huawei اسکنر امنیتی خود را برای چند تکرار در جلوی گوشی قرار می دهد که درست در زیر صفحه قرار دارد، اگرچه به نظر می رسد کلید همان طرح دستگاه سامسونگ است، اما نمی توانید آن را فشار دهید، زیرا دکمه نیست. هیچ کلید خازنی در جلوی گوشی وجود ندارد. در عوض ناوبری بین صفحه ها و برنامه ها همه از طریق حسگر اثر انگشت کنترل می شود. Huawei می گوید این تلاش برای ایجاد یک طراحی ساده تر است. چیزی که آن را مینیمالیسم می نامد.

    برای حرکت در اطراف رابط، باید حسگر اثر انگشت را برای مدت زمان یک ثانیه به پایین فشار دهید، اما برای بازگشت به یک مرحله، به سرعت آن را ضربه بزنید. همچنین می توانید صفحه را به سمت راست بکشید تا صفحه برنامه های قبلی باز شود.

    طراحی  P10

    طراحی گردتر ، هوآوی P10 را شبیه آیفون 6S می کند. کار با Huawei P10 آسان تر از برخی دیگر از دستگاه های هواوی است. اسکنر اثر انگشت در جلو نحوه نگه داشتن تلفن را تغییر می دهد. این بسیار جالب توجه است که طراحی P10 به آیفون 6S شباهت دارد، به اندازه ای که بسیاری از افراد این دستگاه را با آیفون اشتباه گرفته اند.

    اگر شما از طرفداران طراحی آیفون هستید اما از iOS اپل استفاده نمی کنید، Huawei P10 می تواند یک خرید عالی برای شما باشد. علی رغم اینکه شبیه دستگاه اپل است، بسیاری از زبان طراحی در P10 نیز شبیه به Huawei P9 است. به لطف گوشه های گردی که باعث می شود لمس آن در دست راحت تر باشد، استفاده از آن ساده خواهد بود.

    صفحه نمایش هوآوی p10

    هواوی برخلاف رقابت ال جی و سامسونگ که دارای پنل های QHD هستند ، صفحه نمایش Full HD را در P10 انتخاب کرده است و فقط یک روز پس از معرفی P10 ، سونی تلفن کاملاً جدید خود با صفحه 4K را به نمایش گذاشت که وضوح بسیار بهتری نسبت به P10 ارائه می دهد.

    اینکه چرا هواوی تصمیم گرفته است پنل را به روز نکند کاملاً روشن نیست. اما اگر می خواهید وضوح بالاتری داشته باشید می خواهید Huawei P10 Plus را خریداری کنید که دارای رزولوشن QHD است. صفحه نمایش تقریبا همان چیزی است که در Huawei P9 ارائه شده است. این 5.1 اینچ کوچکتر از مدل قبلی است.

    بدون اینکه انگشتان خود را بکشید، می توانید به همه گوشه های نمایشگر برسید. برای استفاده از یک ویژگی خاص ممکن است گاهی مجبور شوید از هر دو دست استفاده کنید، اما این یک تجربه راحت است.

    گوشی هوشمند Huawei P10

    رابط کاربری Huawei P10

    با جدیدترین نرم افزار Android 7 پردازنده همراه است. Huawei همچنین شامل پوشش Emotion UI 5.1 خود است اما پشتیبانی از Google Daydream وجود ندارد. Huawei P10 جدیدترین نرم افزارهای Google را عرضه می کند اما نرم افزار Emotion UI 5.1 خود را در بالای صفحه نصب کرده است تا ظاهری متفاوت به سیستم عامل بدهد و ویژگی های اضافی متنوعی را ارائه دهد.

    برنامه های زیادی از قبل نصب شده اند تا به شما در مصرف رسانه کمک کنند. بلندگو، جک هدفون و بلوتوث برای گوش دادن به موسیقی تعبیه شده است و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای پر کردن با برنامه ها و رسانه ها در دسترس است. Huawei P10 برای تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی یا بازی کردن بسیار مناسب بسیاری از افراد است.

    معیارها و عملکرد

    با وجود ارائه یک تجربه نرم و صاف، دقیقاً همان طور که دوست دارید کار می کند. هواوی چیپست HiSilicon Kirin 960 مخصوص خود را درون Huawei P10 قرار داده است، همان پردازنده ای که در Huawei Mate 9 مشاهده کردیم.

    در اینجا با 4 گیگابایت RAM جفت شده و این ترکیب به راحتی جدیدترین برنامه ها و بازی هایی را که می خواهید استفاده کنید، اجرا می کند. در طول مدت کار با تلفن، هرگز از عملکرد ناامید نخواهید شد، زیرا همه چیز به سرعت بارگیری می شود و هیچ برنامه ای خراب نمی شود.

    عمر باتری  P10

    اگر چه این بهترین عمر باتری موجود در بازار نیست. اما هنگام پخش فیلم، عملکرد آن کمی کمتر از Huawei P9 است. با استفاده محدود و متوسط، یک روز کامل دوام می آورد. دوام باتری در Huawei P10 در مقایسه با دستگاه های مختلف قدیمی Huawei بهبود یافته است، اما هنوز هم عالی نیست.

    خرید قاب گوشی Huawei P10

    دوربین  Huawei P10

    تنظیم دوربین دوگانه، سنسور 12MP RGB در کنار سنسور 20MP، حالت جدید پرتره را با حالت زیبایی که قبلاً دیده شده ارائه می کند و جلوه های بوکه را با بسته ای آسان تر برای استفاده ترکیب می کند. Huawei P9 اولین دوربین لنز دوگانه با مارک Leica را برای P10 قرار داده است. تنظیمات در اینجا تقریباً مشابه Huawei Mate 9 است، با یک سنسور رنگی 12 مگاپیکسلی همزمان با یک مونوکروم 20 مگاپیکسلی کار می کند.

    تلفن با استفاده از هر دو سنسور عکس می گیرد و سپس دو تصویر را با هم ترکیب می کند، ایده این است که سنسور سیاه و سفید باعث افزایش جزئیات و کنتراست در تصویر رنگی می شود. پیشرفت بزرگ هم در Mate 9 و هم در Huawei P9 دیافراگم بازتر و سریع تر در تنظیم دوربین  Huawei P10 است. در اینجا f / 1.8 است، به این معنی که عکس های روشن تری را با سرعت شاتر مشخص خواهید گرفت.

    برای آن که بتوانید قاب گوشی مناسبی را برای گوشی هوشمند خود خرید کنید، کافیست به صورت آنلاین از سایت روبان مارکت، طرح دلخواه خود را بیابید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن