جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Huawei P20 Pro

    Huawei P20 Proبا استفاده ازعمر باتری عالی و برخی از جذاب ترین کاربردها از عکس های محاسباتی که در گوشی دیده می شود، به یکی از جالب ترین گوشی های موجود تبدیل شده است.هنگام عرضه به بازار، این گوشی قدرتمندترین گوشی هوشمند این شرکت و همچنین بهترین گوشی برای عکسبرداری بود.

    P20 Pro در حال حاضر بسیار مقرون به صرفه تر است و در عکاسی نیز به خوبی عمل می کند. به علاوه، برخلاف گوشی های Huawei P40 و Mate 30 ، برنامه های گوگل دارد.هنگامی که این گوشی به بازار آمد، توانست به مانند Samsung Galaxy S9 Plus و iPhone XS در بازار جایی برای خود پیدا کند و با قیمتی پایین تر از آن ها عرضه شود.

    Huawei P20 Pro

    دوربین گوشی هواوی پی 20 پرو

    شاید یکی از جاذبه های Huawei P20 Pro دوربین آن است. سه دوربین در پشت وجود دارد، یک سنسور اصلی 40MP ، یک دوربین سیاه و سفید 20MP و یک دوربین 8MP زوم 3 برابر که در آن طراحی شده است. شما می توانید بدون بزرگنمایی دیجیتال با سرعت 3 برابر عکس بگیرید و حتی در 5 برابر هم نتایج خوبی بگیرید.

    نکته جذاب در اینجا عملکرد کم نور است. عکسبرداری در شب تقریباً با بهترین ها مطابقت دارد، اما یک حالت شبانه اختصاصی به شما امکان می دهد عکس های کم نور با دامنه پویا را برای رقابت با APS-C DSLR بگیرید. P20 Pro همچنین دارای یک دوربین جلوی 24 مگاپیکسلی با وضوح بسیار بالا برای سلفی های دقیق و باز شدن قفل است.

    سایر بخش ها

    سایر قسمت های گوشی کمی معمولی هستند. پردازنده Kirin 970 را که 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی استفاده شده است، دریافت می کنیم. مانند سایر گوشی های سطح بالاتر هواوی، Huawei P20 Pro با پوشش شیشه ای بسیار تأثیرگذار است و باتری 4000 میلی آمپر ساعت، بسیار بزرگتر از اکثر گوشی ها است، و این در حالی است که مقدار قابل توجهی به پوسته اضافه نشده است.

    بهترین طراحی در Huawei P20 Pro خلاصه شده است. با وجود اندازه بزرگ، اما درخشندگی انعکاسی، باعث برجسته شدن این گوشی می شود. این دو صفحه بزرگ شیشه گرد است که با حاشیه فلزی در کناره های آن ساخته شده است. این فلز آلومینیوم است، اما به جای آنودایز، دارای پوشش جلا است و بیشتر به فولاد شبیه است. برخلاف فولاد ضد زنگ آیفون X ، با استفاده از P20 Pro این قاب بدون خراش است و به خوبی از دوام گوشی پشتیبانی می کند.

    Huawei P20 Pro

    صفحه نمایش Huawei P20 Pro

    می توان گفت که گوشی هوشمند P20 Pro بالاترین وضوح نمایشگر را در کلاس خود را ندارد. این یک صفحه نمایش 1080 * 2244 AMOLED است. این فقط یک صفحه نمایش Full HD است که با نسبت ابعاد 18.7: 9 کشیده شده است. که حتی طولانی تر از اکثر تلفن های صفحه نمایش 18: 9 است. این گوشی از تراکم پیکسلی 408ppi برخوردار است.

    کیفیت نمایش Huawei P20 Pro بسیار عالی است. مشکی ها کاملاً عالی هستند و هنگام کج شدن گوشی کمی رنگ آبی وجود دارد که در برخی از نمایشگرهای OLED با پیشرفت کمتر تأثیر می گذارد.

    عمر باتری

    این گوشی با شارژ سریع حدود یک ساعت و نیم می تواند بین یک و نیم الی دو روز دوام داشته باشد. Huawei P20 Pro دارای یک باتری 4000 میلی آمپری است که 500 میلی آمپر ساعت بزرگتر از Samsung Galaxy S9 Plus است. دوام آن نیز عالی است. می توانید از این تلفن با ساعت ها پخش صوتی و تعداد زیادی از پخش YouTube  استفاده کنید و همچنان یک الی دو روز کامل دوام خواهد داشت.

    فیلمبرداری هواوی پی 20 پرو

    Huawei P20 Pro می تواند با رزولوشن 4K فیلم برداری کند، اما برای فیلم های دستی ممکن است بخواهید از 1080p انتخاب کنید. در رزولوشن 4K هیچ تثبیت کننده تصویر وجود ندارد که باعث می شود فیلم ها جنبه آماتوری داشته باشد. با وجود 1080p ، تثبیت کننده نرم افزار بسیار موثر است. با P20 Pro که در دستان شماست می توانید در طول جاده بدوید و فیلم هنوز کاملاً روان به نظر برسد. دوربین جلوی Huawei P20 Pro دارای مشخصاتی کاربردی است. از سنسور 24MP با وضوح بسیار بالا استفاده می کند.

    شما می توانید برای تهیه انواع قاب گوشی در طرح خلاقانه ، طرح دلخواه ، طرح فوتبالی ، طرح کارتونی ، طرح فیلم و سریال ، طرح دخترانه و بسیاری از طرح های جذاب دیگر در دسته بندی های روبان مارکت وارد شوید. این سایت با بروزرسانی های مداوم در طرح های ارائه شده و دریافت طرح های سفارشی، یکی از سایت های برتر در حوزه فروش قاب های گوشی هوشمند به شمار می آید.

    هواوی پی 20 پرو

    ویژگی های اصلی Huawei P20 Pro

    دوربین پشت 40 مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری 3 برابر

    پردازنده Kirin 970 با هوش مصنوعی

    باتری بزرگ 4000 میلی آمپری

    وزن 180 گرم

    ابعاد 155 * 73.9 * 7.8 میلی متر

    سیستم عامل اندروید 8.1

    اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچ

    وضوح تصویر 1040 * 2240

    پردازنده Kirin 970

    RAM  : 6 گیگابایت

    فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت

    دوربین عقب 40MP + 20MP + 8MP

    دوربین جلو 24 مگاپیکسل

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن