جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Huawei P30 Lite

    نسخه های Lite هواوی از پرچمداران این برند است که در سال گذشته مورد توجه قرار گرفته اند. تلفن های قابل مقایسه با گوشی های Honor که زیر قیمت آن هستند. P30 Lite در طراحی دارای ویژگی های برتری است. در قسمت صفحه پشتی این گوشی، با داشتن نور موج دار زیباتر به نظر می رسد و جلوه ای زیبا و قابل توجه به خود می گیرد. ظرفیت ذخیره سازی 128 گیگابایتی نیز برای دوربین خوب است، همچنین دوربین سه لنز دارد که شامل یک سنسور گسترده، فوق العاده گسترده و عمیق است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Huawei P30 Lite

    ویژگی های اصلی  P30 Lite

    Huawei P30 Lite دارای صفحه بزرگی است که از ساخت براق و فضای ذخیره سازی زیاد برخوردار است. صفحه نمایش P30 Lite با اندازه 6.15 اینچ تقریباً هم اندازه P30 است و تقریباً با رزولوشن Full HD + برابر است. آنچه در آن مطرح است، فناوری صفحه نمایش AMOLED است و یک صفحه LTPS LCD در مرکز قرار دارد.

    همچنین 4 گیگابایت حافظه رم دارد، اگرچه چیپست Kirin 710 گوشی های هوشمند بسیار ارزان تری از جمله Honor 10 Lite و Huawei P Smart (2019) را به بازار عرضه کرده است. با اجرای اندروید 9 ، سیستم عامل به همان اندازه که انتظار می رود به روز است، در حالی که پوسته Huawei ، EMUI 9 ، در بالای صفحه قرار دارد. این بدان معناست که تعامل کاملاً حرکتی است و مشابه آنچه در آیفون X معرفی شده است و در صورت جستجوی عمیق در تنظیمات، موارد شخصی سازی زیادی وجود دارد.

    Huawei P30 Lite با ضخامت 7.4 میلی متر کاملا باریک است. همچنین با پشت شیشه ای خمیده آن بسیار عالی در دست قرار می گیرد و صفحه نمایش Full HD + دارای نسبت ابعادی 19.5: 9 است، بنابراین طول آن از تلفن متوسط ​​شما بیشتر است. در همین حال، باتری کلاس 3،340 میلی آمپر ساعتی مناسب در آن طراحی و تعبیه شده است.

    طراحی مناسب Huawei P30 Lite

    این یک گوشی باریک و ظریف است که با قاب پلاستیکی طراحی شده است و اسکنر اثر انگشت عقب دارد.Huawei P30 Lite دارای اندازه ای قابل دسترسی و یک ظاهر طراحی شده جسورانه است. این گوشی با صفحه نمایش 6.15 اینچی خود بسیار مناسب دست های کوچک و بهتر از گوشی های OnePlus 7 و Huawei P30 Pro است، اما با این وجود احساس غنی و پرچمدار خوبی در دست شما ایجاد می کند.

    قاب P30 Lite ممکن است پلاستیکی باشد، اما به نظر مقاوم می رسد و احساس خوبی دارد و از پوشش فلز بقیه خانواده P30 به خوبی تقلید می کند. قسمت جلویی آن شیشه ای تخت است و حداقل حاشیه برای آن تعبیه شده است و قسمت عقب آن دارای انحنای کمی ظریف است.

    در پشت ای گوشی هوشمند دوربین سه گانه و اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است و در پایه پورت USB-C قرار دارد، در حالی که تمام دکمه ها در سمت راست تلفن قرار گرفته اند. یک جک هدفون 3.5 میلی متری در آن تعبیه شده است، اما در کنار آن یک بلندگوی مونو با پوشش بسیار آسان است.

    Huawei P30 Lite با ضخامت 7.4 میلی متر و وزن فقط 159 گرم، در واقع سبک است، شیار سینی دو سیم کارته آن در قسمت بالایی قرار دارد و گوشی به صورت دو سیم کارته می باشد.

    گوشی هوشمند Huawei P30 Lite

    صفحه نمایش هوآوی P30 Lite

    صفحه LCD 19.5: 9 با بریدگی و با وضوح کامل + HD ، 415 PPI همراه است که اندازه و کیفیت عملکرد بسیار خوبی دارد و تعادل غوطه وری و قابلیت مدیریت مناسبی را خواهد داشت. این صفحه به لطف نسبت ابعاد 19.5: 9 خود یک صفحه نمایش طولانی است و در حاشیه های آن نیز کم نور است. در قسمت بالای آن یک شکاف قرار دارد و دوربین سلفی را در آن طراحی کرده اند.

    با رزولوشن 1080 * 2312 ، صفحه نمایش آن دقیقاً همان چیزی است که با این قیمت انتظار می رود و رزولوشن Full HD + را که در پرچمدار P30 Pro یافت می شود، حفظ می کند. خوشبختانه نمایشگر Huawei P30 Lite همراه با عملکرد خوبی است. زاویه دید نیز مانند سطح روشنایی قوی است و با تراکم پیکسل 415 پیکسل در هر اینچ، وضوح آن نیز بهتر است.

    وقتی صحبت از دقت رنگ و تعادل رنگ سفید می شود، کالیبراسیون صفحه نمایش پیش فرض یک رنگ آبی مشخص دارد. تنظیمات کالیبراسیون صفحه نمایش وجود دارد، نیازی به ذکر یک فیلتر نور آبی نیست، بنابراین بین این دو می توانید رنگ های آن را متناسب با سلیقه خود تنظیم کنید.

    عمر باتری Huawei P30 Lite

    در گوشی هوشمندHuawei P30 Lite  باتری 3،340mAh وجود دارد و شارژ سریع 18 وات انجام می شود. ظرفیت آن با سرعت 3،340 میلی آمپر ساعت تقریباً همان چیزی است که از تلفنی با صفحه نمایش متوسط ​​انتظار می رود. Huawei همچنین ابزارهای بهینه سازی زیادی را در تنظیمات ارائه می دهد.

    این تلفن به راحتی در یک روز کاری با استفاده متوسط​​، عکسبرداری گاه به گاه و پخش ویدئو دوام می آورد. در همین حال ، 90 دقیقه پخش فیلم با وضوح کامل Full HD  تنها هجده درصد آن را تخلیه می کند.

    خرید قاب گوشی Huawei P30 Lite

    دوربین هوآوی

    Huawei P30 Lite تعداد زیادی دوربین و پیکسل دارد. دوربین سه گانه آن در قسمت پشتی شامل یک دوربین عکاسی 48MP (f / 1.8) ، یک دوربین فوق العاده گسترده MP (f / 2.4)8 و یک دوربین حسگر عمق 2MP (f / 2.4) است.

    این بدان معنی است که رزولوشن اصلی P30 Lite از وضوح بالاتری نسبت به Huawei P30 برخوردار است. چیزی که فاقد آن است تثبیت کننده تصویر نوری از هر نوع است و همچنین پشتیبانی از فیلم 4K وجود ندارد. همچنین کیفیت تصویر از دوربین اصلی چشمگیر است.

    تصاویر به جای وضوح کامل 48 مگاپیکسل، با 12 مگاپیکسل عکس می گیرند. این به این دلیل است که P30 از تکنیکی به نام pixel binning استفاده می کند که ترکیبی از چندین پیکسل است تا یک تصویر با وضوح پایین تر را با دقت صدا و کنترل نویز بهتر بیرون بکشد.

    توجه داشته باشید که می توانید برای گوشی هوشمند خود، از سایت روبان مارکت ، قاب های گوشی با طرح های مختلف و متنوعی را تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن