جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Huawei P9

    گوشی هوشمندHuawei P9 یکی دیگر از محصولات برجسته هواوی است که دارای تنظیمات ابتکاری دوربین و قدرت زیادی است. این گوشی دارای طراحی زیبا بوده و پردازنده ای قدرتمند دارد و از عمر باتری متوسطی برخوردار است. هواوی می خواهد با رقبای بزرگ روبرو شود. این شرکت چینی تصمیم دارد به عنوان رقیب اپل و سامسونگ جدی گرفته شود، اما در حال حاضر کاملاً در ردیف دوم تولیدکنندگان جای گرفته است و در بازارهای غربی با سونی، ال جی ، HTC و موتورولا رقابت می کند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    شهرت کسب شده در خصوص مشخصات رده بالا با قیمت های پایین تر از برخی از رقبای خود و پشتیبانی از بازاریابی قوی، هوآوی را قادر ساخته است که در بازار حضور خوبی داشته باشد و حالا این شرکت امیدوار است که Huawei P9 همراه با یک کمپین تبلیغاتی بتواند آن را به سطح بعدی برساند.

    اما هوآوی هنوز هم باید مردم را تحت تأثیر قرار دهد. هیچ کس بدون اینکه ابتدا کمی تحقیق کند، از تولیدکننده ای که به سختی شناخته می شود گوشی خریداری نمی کند. هواوی این موضوع را می داند و P9 را با تمرکز بر فناوری دوربین ارائه کرده است که خریداران را به خود جلب می کند.

    گوشی هوشمند Huawei P9

    طراحی مناسب هوآوی P9

    Huawei P9 دارای یک بدنه آلومینیومی است که در دست گرفتن آن احساس راحتی می کند. ضمن آن که کوچکتر از اکثر گوشی های بزرگ اندرویدی بوده و گوشه های گرد شده پریمیوم دارد. P9 طراحی P8 را در نظر گرفته و آن را به دستگاهی با ظاهری بسیار بهتر که در دست گرفتن احساس راحتی می کند، تغییر داده است. این دستگاه در مقایسه با سایر دستگاه های هواوی جمع و جور است و این به نفع آن است.

    P9 اندازه ای مشابه آیفون 6 اس دارد، اما با بسته بندی در صفحه بزرگتر از استفاده بهتری می کند. Huawei P9 ابعادی برابر با 145 * 71 * 7 میلی متر دارد. هواوی موفق شده است که یک صفحه نمایش 5.2 اینچی را در خود جای دهد .در حالی که آیفون 6S فقط یک صفحه نمایش 4.7 اینچی دارد.

    P9 قدری بلندتر از آیفون است اما مشکلی نیست. حاشیه های موجود در بالا و پایین نمایشگر هنوز باریک هستند، اما به هوآوی اجازه می دهد بسیاری از فن آوری های داخل را بدون به خطر انداختن ظاهر گوشی قرار دهد.

    پشت گوشی Huawei P9 با یک بدنه آلومینیومی ساخته شده و فلز فوق العاده احساس می شود، ظاهر کلی گوشی بسیار عالی است بسیاری از کاربران گوشه ها و لبه های گرد آن را دوست دارند، با توجه به موارد دیگر، P9 حتی از 6.95 میلی متر آن باریک تر به نظر می رسد.

    همچنین در لبه سمت راست تلفن دکمه تنظیم صدا با دکمه روشن و خاموش درست در زیر آن قرار دارد. در این مدل از گوشی، اسکنر اثر انگشت صفحه گوشی را روشن می کند. در پشت تلفنHuawei P9در بالای آن سنسور دوربین دوتایی قرار دارد که به نظر من باعث شده برخی از بینندگان هنگام مشاهده آن سرگرم شوند، زیرا در کنار آن آرم Leica قرار دارد.

    صفحه نمایش P9

    صفحه نمایش برجسته واقعی در Huawei P9 طراحی شده است. با توجه به اندازه جمع و جور گوشی، می توان گفت که صفحه نمایشگر بزرگ است. این یک صفحه نمایش 5.2 اینچی 1080p دارد. در عوض هوآوی Full HD را انتخاب کرده که این کمک بزرگی است. Huawei تصمیم گرفته است به جای بالا بردن پیکسل های این گوشی، بر روی دوام باتری بهتر تمرکز کند.

    Huawei P9 هنگام تماشای فیلم یک عکس زیبا ایجاد می کند. البته به اندازه صفحه نمایش Nexus 6P خیره کننده نیست. سپس محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت وجود دارد. اگر پیش از این از تلفن هواوی استفاده کرده اید ، می دانید که این شرکت تصمیم عجیب قرار دادن آنها را در پشت گوشی و نه در زیر نمایشگر گرفته است.

    بسیاری از تولیدکنندگان اندروید تصمیم می گیرند که آن را درون صفحه کلید و در زیر آن یا حتی کنار گوشی قرار دهند ، اما در قسمت عقب موقعیت بسیار طبیعی تری است. انگشت اشاره شما در پشت گوشی آماده ضربه زدن روی آن است.

    گوشی هوشمند Huawei P9

    مشخصات، عملکرد و رابط کاربریHuawei P9

    پردازنده HiSilicon Kirin 955 احتمالاً شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. این همراه با 3 گیگابایت رم می باشد. Huawei پردازنده های خاص خود را برای استفاده در سری P تولید می کند و در گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است. خبر خوب این است که Huawei P9 یک تلفن قدرتمند است.

    Emotion UI 4 را اجرا می کند و قرار است در آینده به Emotion UI 5 ارتقا یابد. P9 به اندازه کافی مناسب است که از نرم افزار Android 6 Marshmallow استفاده می کند، اما تشخیص اینکه با چه مقدار پوشش Huawei در بالای آن قرار داده شده دشوار است.

    دوربین هوآوی

    لازم به ذکر است که Leica و Huawei توانسته اند پشت دوربین را با بقیه تلفن ها تراز کنند. در سال های اخیر برآمدگی های دوربین در بسیاری از گوشی های پرچمدار رواج داشته است و خوب است که یک شرکت بدون از بین بردن تکنولوژی دوربین، علیه آن عمل کند.انتخاب های رنگی برای Huawei P9 با سه نوع طلای موجود و نقره ای و خاکستری بسیار زیاد است.

    بنابراین لنز دوگانه با همکاری Leica ساخته شده است و دو سنسور 12 مگاپیکسلی با هم کار می کنند تا تصویر بهتری به شما ارائه دهند که یکی سنسور تک رنگ است که جزئیات بالاتری را به تصویر می کشد. فناوری دوربین نکته مهم فروش Huawei P9 است. این شرکت چینی بر روی سنسور دوگانه تنظیم شده به عنوان کانون گوشی تمرکز کرده است. در حال حاضر این بهترین دوربین نیست، اما هنوز هم عالی است.

    خرید قاب گوشی Huawei P9

    عمر باتری  Huawei P9

    این گوشی هوشمند هوآوی با یک باتری 3000mAh همراه است. عمر متوسط ​​باتری به این معنی است که شما پس از یک روز نیاز به شارژ مجدد خواهید داشت. اگر تصمیم دارید این گوشی هوشمند مناسب را خرید کنید، می توانید متناسب با مدل آن ، از سایت روبان مارکت برای آن قاب گوشی با طرح دلخواه را خرید نمایید. برای خرید آنلاین قاب گوشی در طرح های مختلف می توانید با کارشناسان روبان مارکت در ارتباط باشید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن