جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Huawei P9 Lite

    گوشی هوشمند Huawei P9 Lite یکی از محصولات با طراحی مناسب و جذاب است که هوآوی آن را با صفحه نمایش روشن و Full HD ارائه کرده است. این یک گوشی هوشمند در رده قیمت پایین است. البته تلفن های ارزان قیمت مانند گذشته نیستند. این یک عملکرد خوب است که به جای طراحی گوشی های زاویه دار، از بین بردن ویژگی ها، سازگار با طراحی که چیزی بیش از مزیت اقتصادی ندارند، آنها در نوع خود به دستگاه های کاملا مطلوبی تبدیل شده اند.

    این تغییر مرحله باعث بروز رقابت جدیدی شده است و Huawei P9 Lite آخرین دستگاهی است که یکی از رقابتی ترین قسمت های بازار را امتحان می کند. Lite که یک اسپای آف کوچک و پیشرفته سازنده چینی Huawei P9 است، در برخی مکان ها عقب نشینی می کند. اما با طراحی های کلی مدل های سری خود دارای طراحی تقریباً یکسانی و به مجموعه ای از مشخصات بهتر از آنچه از یک دستگاه انتظار می رود، وفادار مانده است. ضمن آن که در مقایسه با آن ها تقریباً نصف قیمت است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    این محصول هوآوی بیش از یک گوشی هوشمند سطح پایین بوده و نزدیک مشخصات میان رده با قیمت بسیار پایین تر است که همراه با اسکنر اثر انگشت طراحی و عرضه شده است.

    گوشی هوشمند Huawei P9 Lite

    ویژگی های متعادل  Huawei P9 Lite

    همانطور که تلفن های ارزان قیمت مشخصات خود را افزایش می دهند، انتظارات از آنچه یک تلفن ارزان قیمت باید ارائه دهد به سرعت افزایش یافته است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیگر کافی نیست و یک گیگابایت RAM نیز کفایت نمی کند.

    خوشبختانه Huawei P9 Lite در هیچ یک از این زمینه ها کوتاه نمی آید. این مجموعه ای از مشخصات میانه بازار است و برخلاف بسیاری از دستگاه های قبلی، در حد یک ویژگی یکپارچه ساخته نشده است. درعوض، دارای یک صفحه مشخصات متعادل است.

    طراحی و نمایش  P9 Lite

    این گوشی هوشمند Huawei همراه با طراحی قاب فلزی است که فقط 7.5 میلی متر ضخامت دارد. همچنین دارای یک صفحه نمایش کاملاً خوشایند و روشن 5.2 اینچی می باشد. پیش از این اکثر گوشی های این رده با پوشش پلاستیک بودند که اکنون این شرکت تغییر کرده است و در طی چند سال گذشته تلفن های زیبایی ساخته است. خوشبختانه، Huawei P9 Lite این روند را ادامه می دهد.

    البته کمی کپی از آیفون در مورد قاب فلزی گوشی وجود دارد که با چند خط آنتن پررنگ قطع می شود، اما به سختی تنها گوشی است که این جزئیات طراحی را ایجاد می کند. اگرچه چشمنواز و زیبا است، اما همه چیز لوکس نیست و در مقایسه با مدل بزرگ تر سری خود، Huawei P9 ، Lite به وضوح گزینه مقرون به صرفه تری است.

    گوشی هوشمند Huawei P9 Lite

    رابط و قابلیت اطمینان هوآوی P9 Lite

    این گوشی دارای سیستم عامل Android 6.0 Marshmallow با EMUI 4 است. نسخه نسبتاً اخیر رابط کاربری Emotion خود Huawei می باشد. این ترکیبی است که اگرچه عملکردی ترین الهام بخش نیست. برخلاف اندروید که از موتور Moto G4 یا رابط کاربری Cyanogen بهره می برد و در حال حاضر با Wileyfox Swift 2 X کار می کند، آنقدر تمیز و تصفیه نشده است.

    این گوشی دارای صفحه نمایشی است که برای فیلم، موسیقی و بازی مناسب است و همراه با بلندگوهایی است که حجم بالاتری ندارند. ضمن آنکه جک هدفون 3.5 میلی متری سنتی باقی مانده است. Huawei P9 Lite با بسیاری از تفاوت ها و صفحه نمایش معمولی ، یک بازی مناسب را برای شما رقم می زند.

    با راه اندازی Hill Climb Racing 2 ، بازی به لطف چیپ ست Kirin 650 گوشی سریع بارگیری و روان می شود. همچنین با رنگ های درخشان و پررنگ بازی که توسط پنل 5.2 اینچی Full HD کاملاً به نمایش در می آیند، بسیار عالی به نظر می رسد.

    عملکرد  P9 Lite

    در این مدل گوشی Huawei P9 Lite چیپ ست هشت هسته ای با 3 گیگابایت رم جفت شده است. هوآوی با حفظ اوضاع در مدل های خود، چیپست Kirin 650 مخصوص خود را به P9 Lite مجهز کرده است، یک هشت هسته ای 64 بیتی با سریع ترین چهار هسته با فرکانس 2.0 گیگاهرتز دارد. این با 3 گیگابایت رم جفت می شود تا یک تلفن با بیشتر از توانایی کنترل هر برنامه یا بازی ای که در آن قرار دارید، ایجاد کند. راه اندازی برنامه ها ، در بیشتر موارد ، پاسخگو و سریع هستند، گاهی اوقات تردید وجود دارد، اما این موارد نادر و جزئی هستند.

    عمر باتری

    باتری 3000 میلی آمپر ساعتی همان پرچمدار P9 است. یکی از مواردی که Huawei P9 Lite با پرچمدار Huawei P9 مطابقت دارد، ظرفیت باتری است که هر دو دستگاه دارای منبع تغذیه 3000 میلی آمپری هستند. ضمن آنکه عمر باتری Huawei P9 به طور ​​متوسط ​​بود و P9 Lite نیز از این طریق پیروی کرده است.

    فقط 12 دقیقه بازی باعث کاهش 8٪ باتری P9 Lite می شود. اگرچه مهارت های سرگرمی تلفن کافی است تا آن را کامل تمام کند، اما شما می توانید میزان باتری را تماشا کنید تا مطمئن شوید که هنوز چیزی برای سفر به خانه خود ذخیره کرده اید.

    خرید قاب گوشی Huawei P9 Lite

    دوربین

    دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی جفت شده است. دوربین دو لنز Huawei P9 و تقویت شده Leica ، نکته اصلی صحبت در این گوشی بود، اما P9 Lite کمی معمولی است. می توان گفت که Huawei P9 Lite یک گوشی کاملاً کارآمد و ماهر است و هنگام کار با آن می توان احساس راحتی کرد. ضمن آنکه این یک گوشی هوشمند هوآوی و مقرون به صرفه است.

    در چنین بخش رقابتی از بازار، این تلفنی است که نمی تواند در مقابل رقبا متمایز شود. در صورتی که برای خرید این گوشی هوشمند اقدام کردید، می توانید برای خرید قاب گوشی به سایت روبان مارکت مراجعه کرده و متناسب با نظر خود، از میان طرح دلخواه ، طرح خلاقانه و دیگر طرح های بی نظیر این سایت، بهترین را انتخاب کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن