جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Huawei Y8p

    سالهاست که هواوی بر بازار گوشی های میان رده و ابتدایی در سراسر جهان تسلط دارد و قیمت مناسبی را ارائه می  کند و از راه اندازی دستگاه های جدید برای کاربران خود دریغ نمی کند. . Huawei Y8p نسخه جدید در سری Y در حال رشد این شرکت است و بالاترین سفارش را در بین گوشی های هوشمند اخیراً خود، Huawei Y6p و Huawei Y7p دارد.

    این دستگاه دارای مشخصات زیادی است و درست در میان رده ​​قرار می گیرد. اولین چیزی که در مورد این اسمارت فون به نظر می رسد، چیپست قدیمی است که غول تلفن های هوشمند چینی در پایان سال 2018 معرفی کرده و در چندین تلفن Huawei و Honor از آن استفاده می شود که برخی از آنها Huawei Y9s ، Huawei Y9 Prime 2019 و Honor 9X هستند.

    اگرچه ویژگی هایی مانند صفحه نمایش همیشه روشن و اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش، Huawei Y8p را به یک جذابیت جدی تبدیل می کند، اما پردازنده قدیمی را نشان می دهد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Huawei Y8p

    طراحی ساده و در عین حال شیک

    هواوی با طراحی اسمارت فون جدید خود هیچگونه پیشرفت جدیدی در این زمینه انجام نمی دهد. چیزی که به دست می آید، زبان طراحی شرکت با تنظیم دوربین ستونی است که از زمان Huawei P20 Pro رایج بوده است، در P30 Pro نیز توسعه یافته است و از آن زمان در چندین دستگاه میان رده که همه آنها در پوشش مشابه قرار گرفته اند، مشاهده شده است. رنگ مایل به آبی اما در عین حال، Huawei Y8p را جذاب کرده و هاله ای از یک محصول تصفیه شده را ارائه می دهد که از شرکت تلفن های هوشمند انتظار می رود.

    بدنه پلاستیکی برای کسی که به دنبال خرید گوشی هوشمند میان رده در این رده قیمت است، شگفتی ساز نخواهد بود. یک قاب براق باریک بین صفحه شیشه ای در جلو و پشت پلاستیکی قرار دارد که در اطراف لبه ها خم می شود که در بیشتر موارد تنها دلیلی است که موفق به نگه داشتن گوشی هوشمند می شود.

    صرف نظر از بدنه  Huawei Y8p ، سادگی دوربین های عمودی نیز، تحسین برانگیز است، حتی اگر قبلاً شاهد بوده ایم که طرح یاد شده بارها در دو سال گذشته تکرار شده است. دوربین ها کمی بیرون زده اند و یک برآمدگی کوچک در پشت ایجاد می کنند اما اگر آن را روی یک سطح صاف قرار دهید، تکان نمی خورد.

    این گوشی در دو رنگ عرضه می شود که بسیار جالب است و رنگ آن بسیار زنده است و وقتی در شرایط نوری خاص آن را کج می کنید، رنگ بنفش را نشان می دهد. موقعیت کنترل ها دقیقاً همان چیزی است که از گوشی های میان رده انتظار می رود، یعنی کلید پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست و سینی سیم کارت ترکیبی در سمت چپ است.

    در پایین، یک پورت شارژ USB-C وجود دارد که با یک بلندگو همراه است. دوستداران موسیقی نیازی به نگرانی ندارند زیرا جک هدفون در بالای گوشی هوشمند Huawei Y8p وجود دارد. به طور کلی، کلیدهای دستگاه هیچ مشکلی ایجاد نکردند و همانطور که برای آن در نظر گرفته شده بود، عمل می کنند.

    گوشی هوشمند Huawei Y8p

    صفحه نمایش OLED در Huawei Y8p

    هواوی در مورد نمایشگر Huawei Y8p کاملاً جسورانه عمل کرد و 6.3 اینچ از صفحه نمایش OLED با وضوح 2400 در 1080 (FHD) ارائه نموده است. رنگهای روی صفحه نمایش زیبا و پر جنب و جوش هستند، حتی نمادهای تلفن نیز به دلیل کنتراست بهتر، خودنمایی می کنند. ناحیه تنظیمات دارای گزینه های معمول صفحه نمایش برای کاربران مانند وضوح صفحه نمایش هوشمند، حالت تاریک، راحتی چشم، دمای رنگ و غیره است.

    همانطور که از صفحه نمایش OLED انتظار می رود، رنگهای کاملاً واضح به دست می آید و مصرف چند رسانه ای در تلفن هوشمند مناسب است. زاویه دید دستگاه نیز مشکلی ایجاد نمی کند و می توانید رنگ مشکی عمیق و رنگهای سفید روشن را روی صفحه تجربه کنید. این تلفن به اندازه کافی روشن است تا بتوانید از آن در داخل و خارج استفاده کنید، اما اگر قصد تماشای فیلم زیر نور خورشید را دارید، ممکن است تجربه مطلوبی را به دست نیاورید.

    مانند بسیاری دیگر از کاربران تلفن های هوشمند، Huawei Y8p با بریدگی قطره ای که در بالای صفحه نمایش وجود دارد، عرضه شده و وجود حاشیه های بسیار قابل رویت است که به ویژه به دلیل صفحه نمایش، برجسته می شوند.

    خواننده اثر انگشت در صفحه نمایش نیز در محل مورد انتظار و نزدیک چانه قرار گرفته است. Huawei Y8p در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند که در رنج قیمتی یکسانی قرار دارند، نه تنها مطابقت دارد بلکه در رده نمایشگر برتری دارد.

    کاراییHuawei Y8p

    Huawei Y8p چیپست قدیمی نمایش را اجرا می کند. در حالی که بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده جدید از چیپست بازی محور استفاده می کنند، هواوی تصمیم گرفته است دستگاه جدید خود را با چیپست هشت هسته ای Kirin 710F تقریباً دو ساله که با Mali G51 MP4 ، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت همراه است، تغذیه کند. حافظه داخلی که تنها از طریق کارت حافظه نانو microSD هواوی می تواند تا 256 گیگابایت افزایش یابد.

    در معیار Antutu ، Huawei Y8p نتوانست از سایر مدل های سری خود، مجهز به چیپست یکسان از جمله Huawei Y9s و Honor 9X پیشی بگیرد و در برابر 18134 و 178183 نمرات خود 155291 را کسب کند. البته باید اشاره کنیم که در استفاده روزمره ، Y8p کاملاً روان کار می کند و می توانید مهارت بهینه سازی تلفن فوق العاده شرکت را مشاهده کنید که بیشترین بهره را از سخت افزار و نرم افزار بدون هیچ گونه دخالت شخص ثالث می برد. بنابراین، عاقلانه خواهد بود که به رتبه پایین معیار گوشی توجهی نکنید، زیرا در کل استفاده، حتی یکبار در حین انجام چند وظیفه، تاخیر را تجربه نخواهید کرد.

    به طور خلاصه ، با Huawei Y8p عملکرد روزمره ای عالی خواهید داشت و با GPU Turbo 3.0 که به تازگی ارتقا یافته است، این تلفن هوشمند بیش از 20 بازی محبوب را پوشش می دهد. البته شما نمی توانید بیشتر بازی های گرافیکی شدید را که قبلاً در تلفن های خود امری عادی تلقی می کردید ، انجام دهید.

    ماندگاری باتری هوآوی  Y8p

    Huawei Y8p مجهز به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند فیلم ها را به طور کامل تا چهارده ساعت 14 پخش کند. از طرف دیگر ، Huawei Y7p برای شارژ گوشی ، از شارژر 10 واتی استفاده می کند که می تواند تلفن را از 0 تا 100 درصد در 2 ساعت و 7 دقیقه شارژ کند.

    خرید قاب گوشی huawei y8p

    دوربین های Y8p

    Huawei Y8p با یک دوربین سه گانه در پشت مجهز به لنز اصلی 48 مگاپیکسلی ، لنز واید 8 مگاپیکسلی و در نهایت لنز 2 مگاپیکسلی برای عمق عرضه می شود. برای عکس های سلفی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد که داخل شکاف قرار می گیرد. البته کاملاً تحت تأثیر برنامه دوربین موجود در تلفن هوشمند قرار خواهید گرفت، مخصوصاً که هر زمان که از یک حالت به حالت دیگر تغییر می کند، نام حالت دوربین ظاهر می شد.

    عکس های گرفته شده با لنز اصلی تا 12 مگاپیکسل ذخیره می شوند. تقریباً تمام تصاویری که توسط تلفن هوشمند به ویژه در طول روز گرفته شده است به خوبی ظاهر شده است. توجه کنید که می توانید به سادگی برای گوشی خود، از روبان مارکت ، سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه را تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن