جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Huawei Y8s

    گوشی هوشمند Huawei Y8s در سال 2020 عرضه شد. این گوشی مجهز به چیپ ست HiSilicon Kirin 710 ، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است و همراه با یک باتری لیتیوم یونی 5000 میلی آمپر ساعتی، همراه می باشد. ضمن آنکه این گوشی از یک نمایشگر 6.5 اینچی IPS با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل بهره می برد. فناوری IPS یکی از برجسته ترین فناوری های LCD در جهان است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Huawei Y8s

    مشخصات هواوی Y8s

    این گوشی هوشمند دارای وزن180 گرم و ابعاد 162.4 * 77.1 * 8.1 میلی متر است که در رنگ های سیاه و سبز ارائه شده است و ظاهری زیبا و وزنی سبک دارد که می توان آن را به سادگی در دست گرفت. همچنین گوشی هوشمند Huawei Y8s با سیستم عامل Android v10.0 قابل اجرا است، اما سیستم عامل Y8s را می توان به نسخه جدیدتر سیستم عامل ارتقا داد.

    این گوشی دارای پردازنده هشت هسته ای، چهار هسته ای 2.2 گیگاهرتز Cortex-A53 ، چهار هسته ای 1.7 گیگاهرتزی Cortex-A53 می باشد که پردازنده گرافیکی آن Mali-G51 MP4 است. لازم به ذکر است که حافظه تلفن هوشمند 4 گیگابایت قابل افزایش نیست، اما فضای ذخیره سازی 64 گیگابایت با کارت microSD افزایش می یابد.

    دوربین  Huawei Y8s

    دوربین گوشی هوشمند Huawei Y8s مجهز به فوکوس خودکار است. فوکوس خودکار یک ویژگی دوربین است که کانونی دوربین را به خوبی تنظیم می کند و از ویژگی های خوب این گوشی هوشمند است. در این گوشی دو دوربین هشت مگاپیکسلی، دو دوربین عقب چهل و هشت مگاپیکسلی و فوکوس خودکار طراحی شده است.

    اتصال گوشی هوآوی

    Y8s هوآوی دارای اتصال 4G و 3G است. این تلفن هوشمند دارای گیرنده داخلی بوده گیرنده رادیوی FM است. همچنین می توان با بلوتوث 4.2 اتصال داشت. این دستگاه از microUSB 2.0 برخوردار بوده و جک 3.5 میلی متری دارد.

    باتریY8s

    باتری گوشی هوشمند Huawei Y8s قابل جداشدن بوده و با 5000 میلی آمپر لیتیوم یونی Li-Ion از باتری پشتیبان خوبی به تلفن هوشمند می دهد. این یک باتری مناسب است که می تواند طول عمر مناسبی را برای گوشی فراهم نماید.

    گوشی هوشمند Huawei Y8s

    عملکرد گوشی هوشمند هوآوی

    Y8s دارای قابلیت Dual SIM است، به این معنی که شما می توانید دو سیم کارت مختلف را وارد کنید و از هر دو آنها از یک تلفن استفاده کنید. هوآوی در این گوشی کارهای خوبی را انجام داده است. برای شروع، Huawei تصمیم گرفت با دوربین کمتری در پشت به نفع یک سنسور اصلی با کیفیت بهتر 48 مگاپیکسل ظاهر شود.

    هیچ دوربین فوق العاده با زاویه دید یا لنز ماکرو وجود ندارد. هر دوی این دوربین ها عملکرد ویژه ای در نسخه 5.3 ندارند. اما در نور روز خوب هستند. رویکرد هواوی ممکن است برای برخی افراد بهتر باشد. انتخاب جالب دیگر استفاده از نمایشگر Full HD است اما بدون در نظر گرفتن نوع USB C برای شارژ یا NFC که هر دو در نوکیا 5.3 وجود دارد.

    گوشی هوشمند Huawei Y8s همچنین با چیپست Kirin 710 داخلی Huawei همراه است که طبق آزمایشات با SD 665 موجود در 5.3 یکسان است. به نوعی می توان گفت که، Huawei هوشمندانه موفق می شود از نظر پردازنده به طور مستقیم با بیشتر رقبای خود مقایسه نشود، زیرا این پردازنده داخلی است که در بسیاری از اوقات برخی نقاط ضعف آنها را پنهان می کند.

    به هر حال ، انتظار می رود خیلی زود مقایسه ای بین Huawei Y8s و Nokia 5.3 داشته باشید. چندین لنز دوربین معمولاً در پشت تلفن های هوشمند یافت می شود که از سنسور دوربین دوگانه در جلوی تلفن هوشمند نیز استفاده می کند که این معمولاً در سری گوشی های رده بالاتر است.

    اسکنر اثر انگشت Huawei Y8S

    اما این موضوع در مورد گوشی هوشمند Huawei Y8s که یک دستگاه میان رده ارزان قیمت و در عین حال با دوربین جلوی دوگانه صدق نمی کند. از جلو ، این تلفن ها با یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Full-HD + همراه هستند. از نظر مشخصات ، شما CPU HiSilicon Kirin 710 را با فرکانس 2.2 گیگاهرتز همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G51 ، 4 گیگابایت رم و یک حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی دریافت می کنید که از طریق کارت SD تا 1 ترابایت قابل ارتقا است وگزینه های امنیتی شامل اسکنر اثر انگشت در عقب با AI faceID است.

    خرید اقب گوشی Huawei Y8s

    صفحه نمایش گوشی هوشمند Huawei Y8s

    به طور معمول، اندازه صفحه بر حسب اینچ ، از گوشه ای به گوشه دیگر به صورت مورب اندازه گیری می شود. صفحه لمسی IPS 6.5 اینچی با رزولوشن1080*2340 پیکسل این گوشی، دارای قابلیت چند لمسی است. لازم به ذکر است که صفحه نمایشگر این گوشی هوشمند Huawei Y8s از جنس شیشه ضد خش بوده و بخش پشتی گوشی از پلاستیک مقاومی است.

    می توانید برای تهیه گوشی هوشمند خود از سایت های معتبر داخلی و خارجی استفاده کرده و پس از آن برای خرید قاب گوشی مورد دلخواه خود به سایت روبان مارکت مراجعه کرده و مطابق با سلیقه خود، از طرح های ارائه شده در دسته بندی های متفاوت خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن