جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Huawei Y9s

    Huawei Y9s بزرگ است اما با قیمتی مناسب ارائه می شود. این محصول هوآوی دارای ویژگی های مناسب و طراحی زیبایی است که می تواند هر کاربری را به خود جذب کند. شاید قیمت منظور شده برای آن نیز برای بسیاری از کاربران دارای ارزش زیادی باشد. اولین نکته قابل توجه در مورد Y9s صفحه نمایش 6.59 اینچی است که تقریباً تمام صفحه گوشی هوشمند را اشغال می کند. ضمن آنکه نمایش بدون وقفه FullView با تبدیل دوربین سلفی، به یک پاپ آپ به دست می آید.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    اگرچه Y9s از اندازه صفحه و طراحی گرفته تا مشخصات و دوربین ها تقریباً مشابه Honor 9X است که به تازگی راه اندازی شده است. تنها تفاوت عمده در قرارگیری اسکنر اثر انگشت و زیبایی آن است که Honor 9X از لحاظ ظاهری جدیدتر به نظر می رسد در حالی که هوآوی Y9s کامل تر می باشد.

    البته آنچه مهم است این است که آیا مجموع قطعات آن دارای استحکام کافی است. باید گفت که Huawei Y9s یک گوشی دلپذیر است و باید آن را به عنوان یک گزینه میان رده مورد توجه قرار داد که کاربردی مناسب نیز دارد.

    گوشی هوشمند Huawei Y9s

    صفحه نمایش بزرگ هوآوی Y9s

    صفحه نمایش بزرگ Y9s یک نمایشگر خوب است و با وجود وضوح آن شبیه چیزی که در صفحه نمایش Quad HD + گلکسی نوت 10 + مشاهده می کنیم، رزولوشن های 1080 * 2340 (FHD +) همراه است. تصاویر واضح و روشنایی کافی دارند تا اطمینان حاصل شود که صفحه در زیر نور مستقیم خورشید به وضوح ظاهر می شود.

    این یک صفحه نمایش LTPS IPS LCD است که دارای کارآیی خوبی است، اما با گذشت زمان در صفحه نمایش AMOLED Mi 9T ، تفاوت در وضوح صفحه وجود دارد. صفحه نمایش بزرگ به این معنی است که کار با یک دست تلفن برای کسی که دارای دست و انگشتان کوتاه است کاملاً قابل دستیابی نیست، اما با این وجود دستگاهی عالی برای مصرف چندرسانه ای است.

    طراحی گوشی هوشمند Huawei Y9s

    نسخه پاپ آپ Huawei Y9s بیشتر از Mi-TT است که در Vivo V17 Pro مشاهده می کنید و با سرعت نسبی در بالای صفحه ظاهر می شود. آنچه در Y9s جالب است این است که Huawei تصمیم گرفت اسکنر اثر انگشت را در مقابل دکمه روشن و خاموش قرار دهد.

    قرار دادن آن روی دکمه پاور کاملاً طبیعی به نظر می رسد، زیرا به هر حال بیشتر ما به طور معمول به سمت دکمه پاور می رویم. البته بسته به شرایط فقط مناسب ترین نقطه نیست. هنگام اتصال به جایگاه ماشین، باز کردن آن کمی سخت تر است. این همچنین به معنای ثبت بایومتریک بیش از دو انگشت است، زیرا نحوه نیاز به باز کردن قفل آن در نحوه و دست نگه داشتن دستگاه تغییر می کند.

    اگرچه این فقط یک موضوع جزئی است و بیشتر مردم هیچ مشکلی با آن پیدا نمی کنند. جالب این است که اسکنر پاسخگو است و تقریباً بلافاصله تلفن را قفل می کند، حتی گاهی اوقات با انگشت کوچک این کار را انجام می دهد.

     گوشی هوشمند Huawei Y9s

    دوربین های Y9s

    این واقعیت که یک دوربین پاپ آپ است از آن به عنوان یک عکسبرداری سلفی خوب استفاده می شود. این تصاویر سلفی با وضوح کافی را ضبط می کند و حتی می تواند وضوح زیادی را در پس زمینه حفظ کند. در مورد سنسورهای عقب آن ، Huawei Y9s با تنظیم دوربین سه گانه ارائه می شود.

    در بالای آن یک دوربین با عمق 2 مگاپیکسل قرار گرفته است تا بتواند اثر بوکه را برای هنگام عکاسی با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی فراهم کند. همچنین گرد کردن یک لنز زاویه ای فوق العاده عریض 8 مگاپیکسلی 120 درجه است. در این گوشی هوشمند هوآوی، دوربین ها کار خوبی انجام می دهند. تصاویر موجود در دوربین اصلی در عکس های روز واضح هستند، با جزئیات و رنگ های خوب، به علاوه کنتراست خوب عمل می کنند.

    البته می توانید عکسبرداری در حالت 48MP را انتخاب کنید. این به جزئیات اضافه می شود، اما مانند سایر سنسورهای 48 مگاپیکسلی ممکن است اندکی در کیفیت تصاویر تاثیر بگذارد که کاملاً فضای موجود در دستگاه را توجیه نمی کند. لنزهای زاویه باز نیز جامد هستند. در Huawei Y9s عکس های روز با جزئیات و کنتراست به همان اندازه خوب ارائه می شوند و در طرفین تصویر تابیدگی وجود ندارد.

    این گوشی در عکس های کم نور نیز عملکرد خوبی دارد. خالی از سر و صدا نیست ، اما تصاویر کم نور مناسب و بدون جزئیات زیاد را فراهم می کند. می توانید در حالت شب عکاسی کنید ، این امر مستلزم ثابت نگه داشتن دستگاه برای چند ثانیه اضافی است. به نظر من این کمک می کند تا کمی وضوح و تعادل بیشتری ایجاد شود.

    عملکرد هوآوی

    Huawei Y9s دارای یک پردازنده هشت هسته ای Kirin 710F است که دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است که از طریق microSD تا 512 گیگابایت قابل ارتقا است، اگرچه شما مجبور به استفاده از اسلات سیم کارت اضافی هستید. در استفاده روزمره، بیش از همه توانایی مدیریت اکثر برنامه ها و پردازش ها با حداقل موارد را دارد.

    چند وظیفه ای به لطف RAM کافی خوب کار می کند و به طور کلی مشکلی در انجام کارهایی مانند تماشای Netflix یا اجرای Microsoft Word با صفحه کلید بلوتوث وجود ندارد. صفحه نمایش بزرگتر آن را به یک وسیله کار کاملاً مناسب تبدیل می کند.

    این همچنین یک دستگاه بازی عالی است و توانایی مدیریت PUBG Mobile و Call of Duty Mobile را در تنظیمات بالاتر دارد. Huawei Y9s از Huawei’s GPU Turbo 3.0 بهره می برد که هدف آن حفظ سرعت فریم بازی های خاص است.

    خرید قاب گوشی Huawei Y9s

    باتری Huawei Y9s

    این همه توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی انجام می شود، شارژ برای یک روز وبگردی، شبکه های اجتماعی، برخی از بازی ها ، یک نقطه از Netflix و WhatsApp با حداقل سه تا چهار ساعت دیگر استفاده اضافی کاملا کافی است.

    Huawei Y9s به عنوان یک دستگاه میان رده و زیر RM1000 یک توصیه مناسب است. ضمن آنکه در این گوشی هوشمند هوآوی، سرویس های موبایل Google در حال اجرا است. Y9s به عنوان یک دستگاه نسبتاً ارزان با ویژگی های خوب، در مقایسه با محصولاتی که در محدوده قیمت خود هستند، رقابت می کند.

    در صورتی که برای خرید این گوشی مناسب اقدام کردید، می توانید قاب گوشی مورد نظر خود را با طرح دلخواه و مطابق با سلیقه خود در روبان مارکت تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن