جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند iPhone 11 Pro

    هنگامی که به گوشی هوشمند iPhone 11 Pro نگاه می کنید، به حتم کنجکاور خواهید شد که چه چیزی در آن تغییر کرده است. زیرا بسیار شبیه آیفون سال قبل است. اما با استفاده از امکانات آن، متوجه تغییرات کاربردی خواهید شد.

    آیفون 11 پرو عملکرد بسیار خوبی را در یک بسته جمع و جور ارائه می دهد. دوربین های عقب سه گانه با عملکردی شگفت انگیز ، همراه با یک لنز فوق عریض ، یک حالت شب جدید و HDR هوشمند بهتر ، به علاوه دامنه دینامیکی گسترده در فیلم ، ارائه می شوند. به طور کلی ، آیفون 11 پرو اکنون بدون شک بهترین تلفن دوربین در اطراف است.

    ایفون 11 پرو

    دوربین گوشی iPhone 11 Pro

    در آیفون 11 پرو، اپل تلاش زیادی در زمینه دوربین عقب با لنزهای سه گانه انجام داده است و لنزهای سه گانه 12 مگاپیکسلی را ارائه کرده است که از عکاسی بی نظیری را ارائه می کنند. همچنین پشتیبان گیری برای قرار دادن تصاویر در قاب باز شده یک مزیت بزرگ در دوربین این گوشی است.

    ضمن آن که بریده نشدن عکس های پرتره می تواند ویژگی دیگر آن باشد. در همین حال، حالت شبانه که در سری گوشی های آیفون مشاهده می شده است، در iPhone 11 Pro برطرف شده است. بنابراین می توان گفت که آیفون 11 پرو، بهترین دوربین کم نور را تا این زمان دارد.

    به نظر می رسد با استفاده از دوربین های عقب، ویدئوها در کلاسی عالی به نظر می رسند، اما در دوربین جلوی که کوچکتر و 12 مگاپیکسلی است، بزرگترین تغییر را می توان پیدا کرد و اکنون با کیفیت 4K ضبط می شود. به نظر می رسد که بزرگ ترین وجه تمایز این گوشی هوشمند دوربین آن است.

    گوشی هوشمند iPhone 11 Pro دارای چهار دوربین است که دوربین پشتی trifecta ، دارای چشم انداز بزرگ، 2 برابر بزرگنمایی اپتیکال و کاملاً گسترده است. بنابراین دوربین های آیفون 11 پرو از قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای برخوردار هستند.

    مشخصات گوشی iPhone 11 Pro

    باید اشاره کنیم که عمر باتری به طور محسوسی بهتر از iPhone XS است. با استفاده زیاد بیش از یک روز هنوز هم می تواند همراه مناسبی برای شما باشد. همچنین  قاب پشتی iPhone 11 Pro مات شده است که باعث می شود  زیباتر به نظر برسد و احساس لغزندگی کمتری را منتقل کند.

    بنابراین اگر می خواهید گوشی داشته باشید که به سادگی با یک دست بتوانید به عملکرد آن مسلط باشید، باید آیفون 11 پرو با صفحه نمایش 5.8 اینچی را انتخاب نمایید. این گوشی هوشمند،  نسبت به آیفون 11 6.5 کوچکتر است اما دارای سطح ابتکاری تله فوتو و OLED است.

    تغییرات ایجاد شده در سری جدید آیفون 11

    - آیفون 11 معمولی دوربین های دوتایی عالی ارائه می دهد. این درحالی است که iPhone 11 Pro دوربین سومی را برای بزرگنمایی نوری ارائه می دهد و دامنه بیشتری را برای شما ایجاد می نماید.

    - حالت جدید Night اپل در نور بسیار کم نتایج شگفت انگیزی را ایجاد می کند و حتی در برخی موارد از Pixel 4 پیشی می گیرد.

    - آیفون 11 پرو به لطف پردازنده A13 Bionic خود، همچنان سریع ترین تلفنی است که می توانید آن را خریداری کنید.

    -با حدود 10.5 ساعت دوام باتری، آیفون 11 پرو مقاومت خوبی را ارائه می دهد، البته باید اشاره کنیم که آیفون 11 پرو مکس با شارژ تقریباً 12 ساعت دوام می آورد.

    -شارژر سریع موجود در جعبه کاملاً خوب کار می کند و شما را در 30 دقیقه به 55٪ شارژ گوشی می رساند.

    -این گوشی هوشمند iPhone 11 Pro 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد.

    ویژگی های برتر این گوشی

    آیفون 11 پرو در برابر استاندارد IP68 تا 4 متر در مدت 30 دقیقه در برابر آب مقاوم است که بدین ترتیب 2 متر عمیق تر از آیفون XS سال گذشته است. عملکرد بلوتوث بسیار بهبود یافته است و دارای اتصال قوی تری حتی به ضعیف ترین هدفون می باشد.

    Face ID هنوز هم در کلاس بهترین قرار گرفته است، اکنون کمی سریعتر و با زاویه کمی گسترده تر کار می کند. همچنین تراشه جدید U1 قابلیت های موقعیت مکانی پیشرفته را امکان پذیر می کند. از سویی دیگر صفحه حساس به فشار مطابق آیفون های قبلی از بین رفته است و به جای آن 3D Touch وجود دارد.iPhone 11 Pro برای 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی 1049 پوند قیمت گذاری شده است.

    بررسی نهایی

    با آنچه که از آیفون 11 پرو ارائه شد، این گوشی هوشمند آیفون،  دارای عمر باتری طولانی تر، صفحه نمایش بهتر و عملکرد عالی در دوربین است. دوربین از نظر وضوح و کارایی، به ویژه در جزئیات خوب و نور بسیار کم، پیشرفت چشمگیری داشته و حالت شب اضافه شده، گزینه ای است که به خوبی آن را از دیگر رقبا متمایز کرده است.

    البته باید گفت که این گوشی بی عیب نیست. اما در میان تنوع گوشی های هوشمند بزرگ، داشتن مدلی که به راحتی از کیف و جیب خارج شده و نگه داشتن و استفاده از آن با یک دست آسان است و هیچ تأثیری در مصرف برق ندارد، می تواند برای بسیاری از افراد جذاب باشد.

    این گوشی بدون سوکت هدفون، اسکنر اثر انگشت، بدون آداپتور هدفون در جعبه عرضه شده است و از فضای ذخیره سازی کمی برخوردار می باشد. البته در صورتی که قصد خرید iPhone 11 Pro را دارید، می توانید با کارشناسان روبان مارکت مشورت کرده و بهترین انتخاب گوشی را متناسب با نیاز خود داشته باشید.

    همچنین در روبان مارکت، این امکان را دارید تا انواع قاب گوشی را تهیه کرده و مطابق با طرح های متنوعی که در این سایت عرضه شده است برای گوشی خود یک محافظ مناسب تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن