جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند iPhone 12 mini

    iPhone 12 mini برای کسانی ساخته شده است که آرزوی یک گوشی کوچک را داشته اند اما نمی خواهند از نظر کیفیت تغییری داشته باشد. بنابراین اپل در تحقق این امر بسیار خوب عمل کرده است. این گوشی هوشمند،  با دوام باتری متوسط ​​و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی عالی نیست، اما کاری را که آیفون 12 مینی در بسته مینیاتوری خود می تواند انجام دهد، کاربردی و مناسب است. در این گوشی دوربین چند منظوره است، صفحه نمایش آن خارق العاده بوده و همراه با توزیع نیروی مناسب و مزایای 5G و MagSafe به معنای این است که این گوشی تلفنی است که سالها برای شما دوام خواهد آورد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند iPhone 12 mini

    گوشی آیفون 12 مینی

    صفحه نمایش 5.4 اینچی Super Retina XDR OLED بسیار واضح است و به طور قابل توجهی iPhone 12 mini از نمایشگر LCD در آیفون 11 بهتر است. هنگام تماشای ویدیوئی که از HDR پشتیبانی می کند ، بهبودها را به خوبی مشاهده خواهید کرد.

    آیفون 12 مینی همچنین دارای یک طرح برتر است، یک طراحی شیشه ای محافظت شده به نام Ceramic Shield و لبه های آلومینیومی زاویه دار که به محض اینکه اولین بار آن را کنترل کردید، ذهن شما را به آیفون 4 می کشاند. این مدل از گوشی از پنج رنگ سیاه، سفید، قرمز، سبز یا آبی عرضه می شود.

    اما در مورد مشخصات فنی، جدیدترین چیپست A14 Bionic به این دستگاه نیرو می بخشد که تقریباً بدون نقص کار می کند و شما یک آرایه دوربین پیشرفته با دو سنسور عقب 12 مگاپیکسلی دارید که عملکرد خوبی دارند. سپس فناوری اتصال 5G نسل بعدی نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد هنگام استفاده از داده های تلفن همراه ، سرعت و اتصال راحت تری را تجربه کنید. این فناوری بسیار خوبی است که باید در آن وجود داشته باشد، اما هنگام راه اندازی 5G در بسیاری از مناطق به طور گسترده در دسترس نیست.

    گوشی هوشمند iPhone 12 mini

    طراحی iPhone 12 mini

    iPhone 12 mini یادآور آیفون 4 با لبه های زاویه دار بوده و کوچکترین آیفون برای تعدادی از نسل ها است. نگه داشتن و استفاده در یک دست آسان است و می توان گفت طراحی آیفون 12 مینی منحصر به فرد آن است و برای کسانی که آیفون کوچکتر می خواهند، جایگزینی خوشایند است.

    این در اصل شبیه iPhone 12 است، اما در بدنه کوچکتر است که راحت تر می توانید آن را در دست خود نگاه دارید. با وجود اندازه کوچکتر، تلفن هنوز هم قادر به بسته بندی یک صفحه نمایش بزرگ 5.4 اینچی است. این گوشی دارای  ابعاد 131.5 * 64.2 * 7.4 میلی متر  است که کوچکترین آیفون در مدت زمان طولانی است. همچنین سبک است، با 135 گرم وزن به راحتی می توانید آن را در جیب خود قرار دهید.

    قسمت پشتی گوشی iPhone 12 mini شیشه ای است و لغزنده به نظر نمی رسد و به سرعت متوجه خواهید شد که اثر انگشت در قسمت عقب تلفن ظاهر می شود. دکمه روشن و خاموش در سمت راست تلفن قرار دارد، در حالی که در سمت چپ دکمه های تنظیم صدا و کلید سکوت وجود دارد. در لبه پایین پورت Lightning برای شارژ و بلندگوی استریو قرار دارد که دارای یک مشبک در دو طرف اتصال است.

    یکی از بزرگترین تغییرات ایجاد شده در طراحی، MagSafe است. یک سری آهن ربا در پشت گوشی است که به شما امکان می دهد انواع لوازم جانبی مانند کیف، شارژرهای بی سیم یا پایه ماشین را بهم متصل کنید.

    صفحه نمایش آیفون 12 mini

    در گوشی هوشمند iPhone 12 mini ، فناوری جدید Super Retina XDR OLED چشمگیر است. 476 پیکسل در هر اینچ می تواند تصاویر واضحی را ارائه کند. این یک صفحه نمایش 60 هرتزی است. آیفون 12 مینی دارای یک صفحه خارق العاده است و یکی از بهترین مواردی است که تاکنون در آیفون ارائه شده است.

    این شرکت برای اولین بار فناوری Super Retina XDR OLED خود را به همه آیفون های جدید خود آورده است و تفاوت این گوشی با LCD قابل توجه است. صفحه نمایش در اینجا 5.4 اینچ است. اکنون بسیاری از تولیدکنندگان اندروید از صفحه نمایش هایی با نرخ تازه سازی بالا در تلفن ها استفاده می کنند که باعث می شود تصاویر صاف تری هنگام بازی کردن، تماشای فیلم داشته باشید، اما اپل این مورد را در آیفون 12 مینی قرار نداده است.

    خرید قاب گوشی iPhone 12 mini

    دوربین 12 mini

    در  iPhone 12 miniدوربین عقب از دو سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده می کند و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز به طرز چشمگیری کار می کند. به نظر می رسد تنظیمات دوربین آیفون 12 مینی بسیار شبیه به آیفون 11 است، اما اصلاحات کافی برای توجیه نسل بعدی وجود دارد. توجه داشته باشید که این دقیقاً همان آرایه دوربین آیفون 12 است و این می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد.

    یک دوربین با زاویه دید عریض 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.6 و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه و دیافراگم f / 2.4 وجود دارد. در اینجا سنسور تله فوتو وجود ندارد و این بدان معناست که عکس های بزرگنمایی شده شما چندان چشمگیر به نظر نمی رسند، زیرا هیچ دوربین اختصاصی برای انجام کارهای سنگین وجود ندارد.

    اما باید اشاره کنیم که دوربین های اپل از جمله توانمندترین نوع اتوماتیک موجود در بازار هستند و لوازم جانبی iPhone 12 mini عملکرد بسیار خوبی داشته اند. عملکرد کم نور، بهبود اصلی این گوشی نسبت به نسل آخر دستگاه است، به گفته اپل، تا حد زیادی به دیافراگم دوربین اصلی در اینجا رسیده است و این نشان می دهد که دوربین عملکرد خوبی در تنظیمات تاریک دارد.

    در خصوص عکس های پرتره، جایی که تلفن می تواند پس زمینه شما را تغییر دهد تا روی صورت شما تمرکز شود یا آن را با رنگ پر کنید، آنها بدون اینکه زیاد بازی کنند، روی دوربین عقب کار می کنند. بعضی اوقات دوربین ها می توانند لمس را کند نشان دهند، اما این احتمالاً به دلیل فناوری Smart HDR 3 اپل است که به صورت خودکار در برخی عکس ها کار می کند. این با استفاده از هوش مصنوعی عناصری را که از آن عکس می گیرید شناسایی کرده و نوردهی را برای برجسته کردن برخی از ویژگی ها یا مناطق بهینه می کند. ضمن آنکه ضبط ویدئو در iPhone 12 mini چشمگیر است. شما می توانید 4K با سرعت 24 ، 30 یا 60 فریم در ثانیه ضبط کنید و ضبط Full HD در کنار ویژگی هایی مانند حرکت آهسته در دسترس است.

    توصیه می شود، پس از خرید گوشی هوشمند مورد نظر خود، برای تهیه قاب گوشی مناسب و با طرح دلخواه ، به سراغ دسته بندی های مختلف و متنوع روبان مارکت رفته و قاب گوشی خود را به صورت آنلاین خرید کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن