جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند iPhone 8 و کاربردهای آن

    iPhone 8هنگام عرضه به عنوان برترین گوشی iOS نبود، اما با وجود یک سنسور اثر انگشت Touch ID با کاربرد آسان، از لحاظ عملکرد و سرعت یک انتخاب قدرتمند است. به طور خلاصه، این گوشی به اندازه آیفون X قدرتمند است، در حالی که با قیمتی کمتر عرضه شده است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    این گوشی یک آیفون قدیمی است و تغییرات زیادی نسبت به مدل های قبلی رخ نداده است، اما برای بعضی ها این یک وسیله بسیار کاربردی است. اگرچه ممکن است ویژگی های آن خیلی بیشتر از مدل قبلی خود نباشد، اما آیفون 8 مشخصات کافی را دارد که می تواند آن را به یک نسخه برتر و جذاب برای کسانی که دارای گوشی های قدیمی آیفون هستند تبدیل کند. این برنامه همچنین از همه موارد خوب iOS 14 مانند ابزارک ها، حالت تاریک و افزایش سرعت برنامه بهره مند است، بنابراین می توانید از تجربه آیفون خود نهایت استفاده را ببرید.

    گوشی هوشمند iPhone 8

    طراحی گوشی iPhone 8

    نمای شیشه ای iPhone 8به نظر عالی می رسد و احساس خوبی دارد و امکان شارژ بی سیم را نیز فراهم می کند. یکی از به روزرسانی های بزرگ که اپل در آیفون 8 خود را ارائه داده است، تمرکز آن در طراحی، قسمت عقب شیشه ای آن است. این یک ارتقای خوب نسبت به بدنه آلومینیومی است که از زمان آیفون 5 استفاده شده است و گنجاندن آن به معنای یک ویژگی کاملاً جدید مناسب است.

    با این حال، از نظر اندازه، شکل و ظاهر، آیفون 8 از فاکتور شکل مشابه آیفون شش، هفت و اس شش استفاده می کند و از جلو تقریباً تمایز بین چهار نسل گوشی ها غیرممکن است. آیفون 8 ضخیم تر بوده و دارای اندازه های 7.3 میلی متر در 67.3 میلی متر 138.4 میلی متر است، اما چندان متوجه این تفاوت در مقایسه با آیفون 7 نخواهید.

    iPhone 8 همچنین سنگین تر از مدل های قدیمی است و 10 گرم بیش از آیفون 7 دارد که ممکن است کمی بیشتر به چشم بیاید اما هنوز هم می توان گوشی را به راحتی در دستان نگاه داشت.

    صفحه نمایش

    آیفون 8 از یک نمایشگر 4.7 اینچی 750 * 1334 IPS LCD برخوردار است که تراکم پیکسلی آن 326 PPI است. این همان تعداد پیکسل آیفون 7 است. البته اگر آنها را کنار هم قرار دهید، تفاوت محسوس است، اما در واقع، شما وضوح تصویر خوبی را در  iPhone 8 خواهید داشت. آنچه اپل در بهبود آن تمرکز کرده است، روشنایی و نمایش رنگ است.

    اپل فناوری True Tone را به نمایشگر اضافه کرده است. این کار نور محیط اطراف گوشی را کنترل کرده و صفحه را کالیبره می کند تا در شرایط نوری فعلی آن را کامل کند. این قابلیت اولین بار در iPad Pro مشاهده شد که باعث می شود رنگها با کنتراست زیبا ارائه می شود، بدون اینکه مانند برخی از رقبا بیش از حد پردازش شود.

    گوشی هوشمند iPhone 8

    قدرت پردازش iPhone 8

    iPhone 8 پردازنده جدید و سریع A11 Bionic شش هسته ای اپل (یعنی شش هسته) را در خود جای داده است. این قوی ترین پردازنده ای است که اپل تاکنون در آیفون قرار داده است. امروزه مشاهده این افزایش قدرت دشوار است. استفاده از طریق برنامه های مختلف، پخش موسیقی، تماشای فیلم و بررسی ایمیل ها همه توسط سخت افزار بدون وقفه است.

    آنچه فوق العاده قابل توجه است، آماده بودن سریع برنامه ها هنگام کار چند وظیفه ای است، اما این چیزی است که آیفون ها همیشه در آن مهارت داشته اند. قدرت پردازش اضافه شده، هنگام اجرای برنامه های فشرده تر واقعاً آشکار می شود. اپل همچنین گزینه های ذخیره سازی را ساده کرده است، اکنون آیفون 8 با 64 گیگابایت یا 256 گیگابایت ارائه می شود.

    عمرباتری

    عمر باتری iPhone 8 با آیفون 7 قابل مقایسه است، اما عملکرد آن بسیار خوب است و بسیار فراتر از انتظارات ظاهر شده است. البته بدیهی است که انتظار دوام باتری دو روزه نخواهد بود. همچنین دو روش جدید برای شارژ آیفون 8 وجود دارد که به صورت بی سیم و سریع صورت می گیرد که این موارد از یکدیگر جدا هستند.

    لازم به ذکر است که طراحی جدید با پشتیبانی از شیشه به این معنی است که شما می توانید این گوشی را روی یک پد شارژ بی سیم تنظیم کنید و این گوشی هوشمند،  بلافاصله شروع به شارژ می کند. این استاندارد جهانیQi نیز هست، بنابراین برای کار با آن نیازی به شارژر بی سیم مخصوص اپل ندارید. همچنین پردازنده در حال شارژ سریع است اما برای باز کردن قفل این مورد، باید یک کابل USB-C اضافی و شارژر سریع نیز خریداری کنید.

    گوشی هوشمند iPhone 8

    دوربین فیلمبرداری عالی  iPhone 8

    به نظر می رسد دوربین آیفون 8 نسبت به آیفون 7 تغییری نکرده است. شما همانند نسل قبلی، لنز 12 مگاپیکسلی f / 1.8 را دریافت می کنید، اما در بروزرسانی جدید، سنسور بزرگتر و نرم افزار هوشمندتر است. بنابراین یک پیشرفت بزرگ انجام شده است، دوربین اکنون قادر به گرفتن عکس های خیره کننده با جزئیات و کنتراست عالی است. همچنین دوربین جلوی 7 مگاپیکسلی و فیلم 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه بسیار عالی هستند.

    شما می توانید برای محافظت بیشتر از گوشی هوشمند خود و در عین حال استفاده از طرح های بی نظیر قاب گوشی، از دسته بندی های روبان مارکت استفاده کنید و مطابق با سلیقه خود یکی از قاب های موجود را برگزیده و یا طرح دلخواه خود را برای چاپ بر روی قاب گوشی به این سایت ارائه نمایید. روبان مارکت در کوتاه ترین زمان، طرح شما را با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های چاپ، بر روی قاب گوشی شما به چاپ می رساند.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن