جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند iPhone 8 Plus

    گوشی هوشمند iPhone 8 Plus ، یک آیفون با دوام است که تکامل واضحی از مدل های قبلی Plus می باشد. در مقایسه با آیفون X ، آیفون XS و آیفون 11 پرو مکس، این گوشی هیجان انگیز است، اما تجربه به مراتب بهتری را نسبت به آیفون 8 کوچکتر ارائه می دهد. این گوشی آیفون برای شارژ سریع و بی سیم مفید است. پشت شیشه ای داشته و دوربین دوتایی آن قدرتمند است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    آیفون 8 پلاس سرآغاز این شرکت برای طراحی است که سال ها قبل از ورود آیفون X در سال 2017 به آن اعتماد کرد تا صفحه را به طرز چشمگیری منتقل کند، رله های فن آوری جدید را به برق وصل کند و تغییر نماید. آیفون عمدتا برای افرادی که به دنبال خرید یک آیفون جدید نیستند تا مجبور باشند مبالغ گزافی را برای یک گوشی خرج کنند، یا علاقه زیادی به تغییرات بزرگ ندارند، مناسب است.

    همچنین برای کسانی که به جای Face ID  و Touch ID را ترجیح می دهند، آیفون 8 پلاس همچنان یک گزینه است. از آیفون 7 پلاس نیز به روزرسانی های شدیدی صورت گرفته است. دوربین پیشرفت کرده است، کارهای داخلی هنوز هم از قدرتمندترین گزینه ها در صنعت هستند و اصلاحات اندکی در لبه های آن ایجاد می شود.

    گوشی هوشمند iPhone 8 Plus

    تصویر برداری آیفون 8 پلاس

    در گوشی هوشمند iPhone 8 Plus حالت جدید نورپردازی پرتره و حالت عمودی سریعتر و بهتر از قبل است. البته نورپردازی پرتره یک ویژگی جدید کوچک اما چشمگیر است. ویژگی اصلی سنسور دوگانه 12 مگاپیکسلی در دوربین عقب، حالت بوکه پیشرفته است.

    عملکرد قدرتمند در این گوشی هوشمند اپل، فوق العاده است  و قدرت تراشه A11 Bionic را نشان می دهد. توان الگوریتمی کردن خطوط صورت و تغییر نور به صورت پویا چشمگیر است. این کار را می توان هنگام عکسبرداری یا بعد از آن، از طریق گالری انجام داد. این یک ابزار قدرتمند است، البته نه ابزاری که واقعاً هرکسی را تحت تأثیر قرار داد.

    این به نوعی نشان دهنده آیفون 8 پلاس به عنوان یک طرح کلی است. در حالی که تجربه کلی نرم و صاف شده است، اما ویژگی های اصلی در واقع وجود ندارد. در کنار آن که نورپردازی پرتره بسیار خوب است، اما گرفتن عکس حالت پرتره، تنظیمات موجود را به همان صورت انجام می دهد.

    با این حال، حالت جدید پرتره یکی از مکان هایی است که گوشی هوشمند iPhone 8 Plus نسبت به نسخه قبلی خود ارتقا قابل توجهی دارد. تشخیص شی موردنظر، برای روشن تر، سریع تر بودن و همچنین دارای ویژگی نورپردازی پرتره است که در مدل های قدیمی موجود نیست.

    قابلیت عملکرد بالا در iPhone 8 Plus

    چیپ ست 2017 دارای شش هسته است که چهار هسته کارآمد کارهای اصلی را انجام می دهند و دو هسته دیگر کارهای سنگین را انجام می دهند که برای ویرایش عکس و انجام چندین وظیفه فشرده یا ایجاد جلوه های دوربین در زمان واقعی طراحی شده است.

    آن چه که روشن است این است که نورپردازی پرتره نیاز به قدرت دارد و تراشه A11 توانسته است با قدرتمندی در این گوشی اپل عمل نماید. هر برنامه ای که از سطح بالایی از عکس استفاده می کند، بی عیب و نقص کار می کند و بدون کار با چندین لایه تصویر است.

    انتقال سودمندی همه این قدرت برای یک کاربر عادی دشوار است. کسی که ممکن است به طور منظم از چنین ویژگی هایی استفاده نکند، این باعث می شود که آیفون شما در طی دو یا سه سال آینده با کیفیت بهتری نسبت به نسل های قبلی عمل کند.

    iOS 11 قابلیت استفاده از تلفن را بهبود می بخشد. همچنین 3D Touch و Control Center هر دو بهبود یافته اند و اکنون به iOS 12 به روز شده است. اکثر کاربران آیفون موافقت می کنند که iOS 11 از یک نسخه برتر استقبال شده و قابل تأمل است. تغییرات بصری نسبتاً جزئی هستند، اما همه آنها واقعاً قابلیت استفاده از تلفن را افزایش می دهند.

    گوشی هوشمند iPhone 8 Plus

    صفحه نمایش 8 پلاس

    صفحه نمایش گوشی هوشمند iPhone 8 Plus ، 5.5 اینچی Full HD است و هیچ تغییری نسبت به سال قبل ندارد. از نظر اندازه و وضوح، همان است، اما یک نکته مهم را از دست داده است و آن ارتقا سطح تولید و رنگ است. جلوه های AR جدید بسیار جالب است اما نقص هایی نیز دارد.

    واقعیت افزوده (AR) یک چیز جالب برای اپل است. یک حرکت بزرگ به سمت فن آوری وجود دارد، اما اگر به برنامه ها و بازی های موجود نگاه کنید، دشوار است که آنرا درک کنید.

    دوربین آیفون هشت پلاس

    دوربین آیفون 8 پلاس در مقایسه با آنچه در گذشته بود، یک تکامل است. اما اپل نیازی به اختراع مجدد هر چیزی نداشت، زیرا قبلاً یکی از بهترین دوربین های تلفن در بازار بود. این در iPhone 8 Plus حتی در برابر مدل های جدید بسیار باورنکردنی است.

    نکته ای که دوربین های اپل را بسیار عالی بوده و استفاده از آنها آسان است. با هر نسخه از iOS جدید آنها ویژگی های جدید برای بهبود قدرت دوربین به دست می آورند و سنسور با برخی از قابلیت های جدید عجین می شود.

    خرید قاب گوشی iPhone 8 Plus

    عمر باتری متوسط  iPhone 8 Plus

    ماندگاری باتری در گوشی هوشمند iPhone 8 Plus خوشایند بوده است.  این گوشی برای کارهای روزمره مناسب است، آنهایی که نیاز به تلاش زیادی از طرف تلفن ندارند، باتری را در هرجای دیگر به همان اندازه که مصرف می کنید، کارآیی دارند.

    اگر فقط از نظر گرافیکی بازی های ساده انجام می دهید، با استفاده از WhatsApp یا مرور شبکه های اجتماعی به راحتی می توانید آن را بدون مشکل به پایان روز برسانید. یک روز عکس گرفتن، جابجایی زیاد که باعث ایجاد حسگر حرکت می شود و انجام بازی های غیر فشرده، باعث می شود بیش از 20 درصد از عمر باتری باقی مانده باشد. برای شارژدهی منظم، یک پد شارژ بی سیم اضافه کنید و به ندرت دچار اتمام باتری می شوید.

    برای محافظت بیشتر از گوشی هوشمند خود، می توانید به دسته بندی های قاب گوشی در روبان مارکت مراجعه کنید و طراح دلخواه خود را خریداری نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن