جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند iPhone SE 2020

    iPhone SE 2020 یکی از بهترین آیفون هایی است که تاکنون ساخته شده است و می توانید آن را با قیمتی مناسب تهیه کنید. این گوشی هوشمند از طراحی های اخیر آیفون پیروی می کند که برای کاربران این برند کاملا آشنا خواهد بود. این قاب 4.7 اینچی را همراه با حاشیه های بالا و پایین و یک دکمه صفحه اصلی با اسکنر اثر انگشت در بسیاری از طراحی های آیفون مشاهده کرده اید.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    طراحی آیفون SE

    آیفون SE 2020 با توجه به طراحی های تمام صفحه ، به عنوان فاکتور شکل کوچکتر سری های آیفون در نظر گرفته می شود و از هر نظر از محدوده آیفون 11 دارای وزن سبک تری است. آیفون SE خوشبختانه در برابر آب مقاوم است، اما اشکالاتی نیز دارد. این گوشی هوشمند، فاقد جک هدفون در قسمت پایین است و از آنجا که فناوری صفحه نمایش کمی قدیمی است، در هنگام تلاش می تواند در نور شدید برای تماشای فیلم یا موارد مشابه، آسیب ببیند.

    اپل ممکن است از همان طراحی آیفون 8 استفاده کرده باشد، اما ویژگی های داخلی بسیار بهتر شده است. به خصوص چیپ ست جدید A13 Bionic در داخل، که تقریباً به آن سرعت می بخشد و عملکرد مدل های قدیمی 4.7 اینچی را واقعاً بهبود می بخشد. این گوشی هوشمند  iPhone SE 2020 کاملا در سطح آیفون 12 نیست، اما دور از آن نیز نیست. هر چند که آیفون SE سال هاست که به روزرسانی های iOS  نیاز دارد.

    گوشی هوشمند iPhone SE 2020

    بررسی SE 2020

    این گوشی هوشمند، همراه با چیپست A13 ،عملکرد دوربین را نیز بهبود داده است، علی رغم اینکه از مشخصات آیفون 8 در مشخصات سنسور تغییر محسوسی ایجاد نشده است و در آیفون SE 2020 فقط یک لنز وجود دارد. iPhone SE 2020 عکس های مناسب و درخشان می گیرد که بیشتر کاربران را راضی خواهد کرد، اگرچه نمی تواند وضوح رنگ آیفون 11 پرو مکس را ارائه دهد. اما به طور کلی دوربین و به ویژه با توجه به قیمت آن، در بیشتر مواقع تصاویر چشمگیری می گیرد.

    دوام باتری احتمالاً یکی از بزرگترین مسائلی است که با iPhone SE 2020 خواهید داشت. این باتری به راحتی یک روز دوام نمی آورد مگر اینکه یک کاربر سبک باشید. با توجه به تعداد برنامه های موجود که از تمام توان تأمین شده توسط چیپ ست A13 بیشترین استفاده را خواهد کرد، انتظار می رود حداقل باتری تمام روز دوام لازم را داشته باشد.

    با این حال، این واقعیت را در نظر داشته باشید که آیفون SE 2020 با هزینه کمتر از آنچه انتظار دارید در مقایسه با مدل پیشین ارائه شده است. این گوشی هوشمند از سخت افزارهای تصفیه شده و مفیدی استفاده کرده است و این باعث می شود که آیفون SE جدید گزینه ای باشکوه برای هر یک از افراد باشد.

    گوشی هوشمند iPhone SE 2020

    صفحه نمایش SE

    صفحه نمایش Retina HD در این گوشی هوشمند iPhone SE 2020 خوب است و در رنگ های سیاه ، سفید و قرمز ارائه می شود. آیفون SE دقیقاً همان صفحه نمایش آیفون 8 را دارد. استفاده از این فرم و سخت افزار صفحه به اپل اجازه داد تا هزینه دستگاه را به همان اندازه پایین نگه دارد، زیرا نیازی به سرمایه گذاری بیشتری در فرآیند تولید محصول جدید احساس نمی شد.

    به نظر می رسد آیفون طی سه سال به جلو حرکت کرده است و اکنون صفحه نمایش 4.7 اینچی با حاشیه های بزرگ و زیر آن احساس می شود که به گذشته تعلق دارد. محدوده آیفون پرچمدار به یک طراحی تمام صفحه منتقل شده است که با یک بریدگی در بالا، به سختی هر حاشیه ای را نشان می دهد. در حالی که با آلومینیوم برتر در داخل، از وزن کمتری نیز برخوردار است. در حقیقت ، با انتخاب iPhone SE 2020  جدید، اولین چیزی که متوجه می شوید سبک بودن آن است.

    اگرچه طراحی آیفون 8 برای یک آیفون جدید ممکن است مانند یک انتخاب قدیمی باشد، اما در آیفون SE 2020 منطقی به نظر می رسد و برای برخی از کسانی که به خصوص به جدیدترین ویژگی ها اهمیت نمی دهند، این طراحی آشنا بسیار مطلوب تر خواهد بود.

    در حقیقت می توان گفت که صفحه نمایش در iPhone SE 2020 ممکن است از نظر ویژگی ها غنی ترین نباشد، اما خوب است. با توجه به بازار هدف این گوشی، کسانی که آیفون جدید می خواهند اما هزینه زیادی را برای یک آیفون صرف نمی کنند. مناسب است.

    اتصالات گوشی آیفون SE 2020

    اپل EarPods خود را در آیفون SE قرار داده است ، که از اتصال Lightning گوشی به جای جک هدفون 3.5 میلی متری استفاده می کند، اما کسانی که قبلاً هدفون سیمی دارند که از آنها راضی باشند، باید روی خرید آداپتور هزینه کنند.

    همچنین با چیپ ست قدرتمند به کار رفته در این گوشی، می توان برنامه ها را با سرعت خوبی باز کرد. تغییر بزرگ در آیفون SE 2020 در مقایسه با آیفون 8 این است که در حالی که طراحی خارجی تقریباً یکسان است، اپل با استفاده از چیپ ست بهبود یافته، بخش های داخلی را شارژ می کند.

    این قدرت اضافی برای اجازه دادن به آیفون جدید SE طراحی شده است تا از نظر سرعت در هنگام ورق زدن بین برنامه ها و ویرایش عکس و ویدئو، با سرعت آیفون 11 رقابت کند و همچنین عملکرد دوربین را بهبود بخشد.

    قاب گوشی iPhone SE 2020

    دوربین  SE 2020

    iPhone SE 2020 دارای سنسور 12MP تک، مجهز به پردازش تصویر پیشرفته است که عکس های خوبی را گرفته و دامنه بالای گزینه های ضبط فیلم دارد. آنچه که مطرح است دوربین آیفون SE و عملکرد خوب آن در استفاده روزمره است که با استفاده از پردازش تصویری که از چیپ ست A13 Bionic پشتیبانی می شود، بهبود یافته است.

    در صورتی که این گوشی هوشمند اپل را خرید کردید، می توانید مطابق با مدل گوشی خود از سایت روبان مارکت، قاب گوشی مورد نظر خود را از دسته بندی های متنوع آن بیابید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن