جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند iPhone X

    iPhone X یک انتخاب متفاوت از طرف اپل بود، تغییر در طراحی یک حرکت خطرناک بود. اما اقدامی که پس از سالها شباهت و طراحی برتر، به شدت مورد نیاز بود. نمره کامل به چیزی که این همه هزینه دارد غیرممکن است، اما این نزدیک ترین نقطه به کمال در گوشی های هوشمند اپل است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    این محصول با طراحی قوی و دوربین TrueDepth یکی از گرانترین و برترین گوشی های اپل است که با لبه فلزی طراحی شده است. آیفون X جهش بزرگی است که گوشی های اپل پس از ده سال به آن نیاز داشتند و حتی به لطف ارتقا iOS 14 و ویژگی های جدید اضافه شده در سال 2021 حتی بهتر است.

    گوشی هوشمند iPhone X

    تغییر در طراحی آیفون X

    جدا از آیفون اصلی در سال 2007 ، آیفون X بیشترین تأثیر را در تغییر گوشی های هوشمند اپل داشته است و حتی جدیدترین جانشینان آن نیز تغییرات زیادی در طراحی آن نداشته اند. اپل آن را آینده تلفن های هوشمند می نامد، تجسم آنچه که برای یک دهه تلاش کرده است به دست آورد.

    اما در حالی که iPhone X همه چیز در مورد قطعات ممتاز و یک تجربه کاملاً جدید است، این یک انتخاب بزرگ برای برند برتر نیز بود که نتیجه آن را دید، زیرا هر آیفون جدید از آن زمان تاکنون طراحی خود را تا آخرین آیفون 12 حفظ کرده است.

    از بین بردن عناصر شناخته شده و قابل اعتماد مانند اسکنر اثر انگشت Touch ID ، دکمه صفحه اصلی، معرفی روش های جدید جهت یابی و باز کردن قفل تلفن و هزینه های بیشتر برای این امتیاز، برای شرکتی که قبلاً با از بین بردن جک هدفون سنتی در حال ورود در زمینه های جدید بود، خطرناک به نظر می رسد. اما آیفون X محصولی است که سالها از اپل انتظار می رفت.

    صفحه نمایش  iPhone X

    تا حد زیادی بهترین صفحه نمایش در آیفون قبل از XS است که رنگ های شفاف و زنده ای داشته است. اولین چیزی که در مورد آیفون جدید مشاهده خواهید کرد، صفحه دوم است که هنگامی که گوشی را برمی دارید به چشمان شما برافروخته می شود.

    در iPhone X صفحه نمایش 5.8 اینچی OLED ، به سادگی بهترین چیزی است که اپل تا به امروز در آیفون قرار داده است، به دلایل بسیاری از آیفون 8 و 8 پلاس جهش دارد. وضوح و کیفیت که تمام قسمت جلوی گوشی را پر می کند و تولید رنگ عالی که مشهود است.

    همچنین از یک صفحه نمایش جدید و طولانی تر استفاده می شود، اما در حالی که از صفحه نمایش 5.5 اینچی آیفون 8 پلاس بزرگتر به نظر می رسد، از نظر اندازه واقعی صفحه نمایش فقط اندکی بزرگتر است. فقط به سمت بالا کشیده شده است، بنابراین بلندتر و نه گسترده تر به نظر می آید. اپل می تواند در آینده این موارد را بیشتر کاهش دهد و یک آیفون جذاب تر از نظر بصری ارائه دهد ، اما در X این تجربه هنوز قابل توجه است.

    گوشی هوشمند iPhone X

    طراحی آیفون ایکس

    صحبت از جذابیت بصری  iPhone X است، بریدگی در بالای آیفون X چیزی است که باعث جذابیت شده است. اپل برای قرار دادن دوربین جدید TrueDepth ، این قطعه کوچک را از بالای صفحه خارج کرده و به نمایشگر اضافه می کند. تلفن های اندرویدی جدیدتر، از جمله وان پلاس 6 ، از این سبک کپی می کنند، اگرچه حتی تلفن های جدیدتر مانند وان پلاس 6 تی نیز بریدگی های بسیار کوچکتری را ارائه می دهند.

    در حالت عمودی به سختی می توان متوجه شد که آنجاست و نحوه شروع نوار اعلانات در اطراف آن نیز خوب است. با این حال، تلفن را وقتی در حالت افقی قرار دهید و بسیار بیشتر قابل توجه است. هنگام تماشای فیلم تحریک کننده است، همانطور که می خواستیم آنها را گسترش دهیم تا صفحه را پر کنیم.

    طراحی iPhone X ترکیبی از طرح قدیمی و جدید است. قطعات جدید واضح است. این تلفن با حاشیه بسیار کم، پشت شیشه ای و بدون دکمه صفحه اصلی است. اما در شکل ظاهری گرد آن نیز دیده می شود. در واقع، این به روزهای آیفون 3G برمی گردد و هنگام برداشتن شبیه به هم است.

    چیزی که هنگام نگه داشتن اولین بار آیفون X حس خواهید کرد این است که این یک گوشی برتر است. این گران قیمت است، با لبه فولادی سنگین در خارج که به طور چشمگیری با شیشه های خمیده اطراف ترکیب می شود. نسخه نقره ای X با نوار فولاد ضد زنگ صیقلی ارائه می شود، در حالی که گزینه مشکی رنگ تیره مشابهی دارد.

    تشخیص چهره در iPhone X

    همچنین تشخیص چهره بسیار چشمگیر است. ضمن آن که Animoji جدید است، اما قدرت دوربین را نشان می دهد. Face ID سیستم تشخیص چهره اپل است که جایگزین Touch ID اسکن اثر انگشت می شود، تنظیم آن ساده است، در ابتدا iPhone X شما را تشویق می کند تا چهره خود را در معرض دید قرار دهید. چند بار سر خود را بچرخانید و آماده استفاده هستید.

    این تنها کاری است که شما باید انجام دهید تا بتوانید قفل تلفن خود را با صورت باز کنید و تا زمانی که آیفون X چشم ها ، بینی و دهان شما را ببیند به راحتی می توانید وارد گوشی خود شوید. Face ID بسیار فراتر از انتظار ما از فناوری جدید بیومتریک است.

    حرید قاب گوشی iPhone X

    دوربین در آیفون X

    دوربین های عالی جلو و عقب  iPhone Xدارای کاربردی عالی است که در نور کم بهتر از قبل عمل می کند. می توان گفت که کاملاً بهترین کلاس نیست، اما بسیار نزدیک است. دوربین موجود در آیفون X بسیار متفاوت با آیفون 8 پلاس است.

    Apple iPhone X  256گیگابایت است که دارای ساختاری با کیفیت برتر است. در حالی که هر دو دارای یک آرایه حسگر 12 مگاپیکسلی هستند. آیفون X دارای دیافراگم f / 2.4 است، فقط لنز زاویه دید دارای لرزش گیر نوری است. همچنین توسط DxOMark بهترین دوربین موجود در بازار لقب گرفته است، هرچند برای تصاویر ثابت، قدرت فنی سنسور را نشان می دهد.

    دوربین جلوی این گوشی TrueDepth است که این یک امر 7MP است اما با برخی قابلیت های هوشمند، آیفون را به یکی از بهترین دوربین های سلفی در بازار تبدیل کرده است. دوربین ، همانطور که از نامش پیداست، می تواند عمق را به خوبی درک کند، بنابراین می توان از حالت جدید پرتره با دوربین جلوی  iPhone X استفاده کرد تا عکس های سلفی بسیار خوبی داشته باشد.

    برای تهیه قاب گوشی با طرح دلخواه و طرح های ارائه شده در روبان مارکت، می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان دریافت کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن