جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند iPhone XS MAX

    اپل با این گوشی، یک آیفون با صفحه نمایش بزرگ ارائه داده است. برای طرفداران تماشای فیلم و بازی، iPhone XS MAX یک نسخه جدید و جذاب برای این محدوده است که می تواند تجربه فوق العاده ای را ارائه دهد. در واقع آیفون XS Max بزرگترین گوشی هوشمندی بود که اپل در سپتامبر 2018 به بازار عرضه کرد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    با صفحه نمایش 6.5 اینچی، حاشیه و بریدگی صفحه نمایش نمادین، یک حضور عالی بوده است. می توان گفت که این گوشی هوشمند اپل، هنوز هم یک قطعه جالب توجه است. برای کسانی که صفحه نمایش بزرگ تری برای ویدیو و بازی در حال حرکت می خواهند، نمایشگر گسترده آیفون XS Max بخشی عالی از مجموعه اپل است.

    گوشی هوشمند iPhone XS MAX

    طراحی مناسب

    iPhone XS MAX دارای طراحی مشابه آیفون X ، اما بزرگتر است که لمسی کوتاه و باریک از آیفون 8 پلاس ، با صفحه نمایش بزرگتر می باشد. طراحی XS Max فریبنده است. هنگامی که آن را برمی دارید، در خواهید یافت که کناره های گرد گوشی باعث احساس ضخامت آن می شود.

    نتیجه این کار یک گوشی است که به راحتی در دست نمی تواند بگیرید و با توجه به اندازه و هزینه XS Max این اولین چیزی است که از این گوشی انتظار دارید. نکته جالب این است که آیفون XS Max تنها 7.7 میلی متر از بقیه تلفن ها نازک تر است.

    دلیل این امر ساده است که لبه های مخروطی دارد. سامسونگ ، سونی و وان پلاس همگی لبه های عقب خود را باریک می کنند و این امر باعث ایجاد این احساس می شود که دستگاه نازک تری هستند و در عین حال به آنها اجازه می دهد کمی بهتر در انحنای دست شما بنشینند. این درحالی است که iPhone XS MAX دارای پشتی کاملاً صاف است که نگه داشتن آن کمی نامناسب است.و

    صفحه نمایش آیفون XS MAX

    صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی OLED بزرگترین نمایشگر آیفون است که پشتیبانی از HDR برای یک تجربه مشاهده پیشرفته را در خود دارد. این تفاوت در مورد iPhone XS Max نسبت به iPhone XS کوچکتر است که صفحه نمایش آن به 6.5 اینچ در مقایسه با 5.8 اینچ XS گسترش یافته است.

    این اندازه صفحه نمایش همه تفاوت را ایجاد می کند. اگر دو آیفون جدید را در کنار هم داشته باشید، احساس می کنید مدل بزرگتر چنین چیزی را ارائه می دهد، بنابراین فضای بیشتری برای بازی وجود دارد. در آیفون XS Max به لطف نمایشگر بزرگتر یک تجربه خوشایند در بازی ها دارید و تحت تأثیر تولید رنگ، یا تضاد بین صحنه های تاریک و روشن قرار می گیرید.

    امنیت در گوشی XS Max

    البته در این گوشی Touch ID وجود ندارد و Face ID تنها گزینه بیومتریک شماست. این گوشی هوشمند سریعترین نیست، اما با برنامه های مناسبی ادغام شده است. Face ID این روزها بایومتریک انتخاب شده اپل است که اسکنر اثر انگشت Touch ID را جایگزین می کند و در ناچ بالای صفحه تعبیه شده است.

    اپل می گوید این قابلیت  iPhone XS Max ، از امنیت بالاتری برخوردار است و کمی سریعتر می باشد. بسیاری از ویژگی های باز کردن قفل تشخیص چهره در تلفن ها استفاده می شود که Face ID هنوز در مقایسه با آن ها کمی کند است. همچنین تاخیر در آیفون XS Max زیاد نیست، اما فقط به اندازه کافی طولانی است که اگر از سیستم جایگزین استفاده کرده اید متوجه تأخیر اندک خواهید شد.

    ضمن آنکه Face ID در زیر تابش مستقیم آفتاب نیز کمی مساله داردکه این مسئله برای تمام سیستم های تشخیص چهره وجود دارد. درحالی که در اسکنر اثر انگشت مشکلی وجود ندارد. ادغام Face ID در برنامه ها بسیار خوب است، زیرا برنامه های بانکی به جای اسکنر اثر انگشت از این فناوری پشتیبانی می کنند و ورود به سیستم در حساب ها را آسان می کند.

    گوشی هوشمند iPhone XS MAX

    سیستم عامل iOS 12 در iPhone XS Max

    جدیدترین سیستم عامل اپل با ویژگی های جدیدی از جمله Screen Time ارائه می شود. برای استفاده بهتر با یک دست، می توانید قابلیت دسترسی را در تنظیمات فعال کنید. iPhone XS Max با سیستم عامل iOS 12 روی صفحه مجهز می شود و با افزودنی های کوچک مفید مانند اعلان های گروهی و پنجره چند منظوره دسترسی و مدیریت آسان تر در کنار ویژگی های بزرگتر مانند Screen Time که میزان استفاده شما را پیگیری می کند، همراه است.

    در عوض شما نیاز به استفاده از پیمایش جدید اپل دارید که با آیفون X بدون دکمه معرفی شده است. اگرچه ممکن است برخی از کمبود دکمه فیزیکی آیفون XS Max ناامید شوند، اما یادگیری ورودی های آن آسان است. برای خروج از یک برنامه، انگشت خود را به بالا و در هر قسمت پایین صفحه بکشید، در حالی که این کشیدن انگشت شما را به پنجره چند می برد، جایی که می توانید از میان فهرست اسکرول کناری عکس های کوچک، پرش کرده و برنامه ها را حذف کنید.

    تراشه A12 Bionic در XS Max

    تراشه جدید اپل 40٪ کارآمدتر و 50٪ قدرتمندتر است. iPhone XS Max به تراشه A12 Bionic اپل مجهز شده است که ادعا می کند 40٪ از مدل سال گذشته بهره وری بیشتری دارد. در حالی که گفته می شود پردازنده گرافیکی 50٪ از تراشه A11 Bionic در آیفون X قدرت بیشتری دارد.

    با استفاده از XS Max در کنار X مشخص است که گوشی جدید، مجهز به A11 را دارد. از مسیریابی عمومی در اطراف گوشی، تا ویرایش نور در عکس های پرتره، تا بارگذاری بازی هایی مانند Clash Royale و PUBG ، آیفون XS Max به طور محسوسی سریعتر است.

    عمر باتری  iPhone XS Max

    دوام باتری در این گوشی بهینه شده است و با یک بار شارژ یک روز کامل طول می کشد تا تمام شود. مدت زمان طولانی شارژ باتری برای آیفون ها بحث برانگیز بوده است، اما iPhone XS Max در این بخش به خوبی عمل کرده است.

    خرید قاب گوشی iPhone XS MAX

    دوربین آیفون XS Max

    در سطح ظاهری به نظر می رسد که آیفون XS Max دارای همان دوربین آیفون X است. ماژول برجسته در پشت گوشی هنوز دو قلم 12 مگاپیکسلی را در یک پشته عمودی جای داده است که توسط یک فلاش Quad-LED True Tone از هم جدا شده اند.

    همانطور که قبلاً یک دوربین تله فوتو و دوربین دیگر زاویه باز است، با همان دیافراگم f / 1.8 و f / 2.4 می باشد، اما یک تفاوت اساسی وجود دارد. آیفون XS Max و XS هر دو از ویژگی های Smart HDR برخوردار هستند که یک حالت بهبود یافته نسبت به HDR استاندارد است که باعث می شود عکس ها با انقباض بالا بهبود یابد و اطمینان حاصل شود که تمام مناطق عکس از نور و جزئیات خوبی برخوردار هستند.

    اندازه پیکسل ها نیز در آخرین تنظیمات دوربین دوگانه اپل افزایش یافته است و به iPhone XS Max اجازه می دهد تا نور بیشتری را به خود جلب کند که باعث بهبود عملکرد در نور کم می شود. این نکته را نیز باید افزود که می توانید پس از خرید این گوشی ارزشمند اپل، برای محافظت بیشتر از آن، از میان قاب های گوشی روبان مارکت، طرح دلخواه خود را بیابید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن