جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند OnePlus 8 Pro

    OnePlus 8 Pro یک تلفن اندرویدی است که تمام تلاش خود را برای در اختیار داشتن قدرتمندترین و بهترین اجزای سخت افزاری نموده و از هیچ هزینه ای صرفه جویی نکرده است. برای تهیه این گوشی هوشمند می بایست مبلغ 899 دلار پرداخت نمایید.

    البته باید گفت که این قیمت برای تلفن OnePlus بسیار زیاد است، اما هنوز هم ارزان تر از بسیای از رقبای خود می باشد. در طول این سال ها، وان پلاس موفق شده است با یک استراتژی دو جانبه جذابیت علاقه مندان به Android را کاهش دهد، در حالی که رقابت را از نظر قیمت پایین می آورد.

    اما طی چند سال گذشته، وان پلاس برای طرفداران خود به یکی از رقابتی ترین برندها در فضای گوشی های هوشمند تبدیل شده است. در عین حال، با جدی شدن رقابت آن با سامسونگ، قیمت های آن به طور مداوم افزایش می یابد و در حقیقت گران بودن یک گوشی 900 دلاری را نمی توان انکار کرد، مهم نیست که کدام شرکت آن را تولید می کند.

    سریGalaxy  سامسونگ دارای استاندارد طلایی است. این موضوع نه لزوما به این دلیل که بهترین گوشی اندرویدی است، بلکه به دلیل آن است که تا کنون پرمصرف ترین و قابل اعتمادترین گوشی همراه بوده است.

    نمایشگر گوشی

    این گوشی ضمن برخورداری از ویژگی جدید شارژ سریع بی سیم، از نمایشگر برجسته ای در OnePlus 8 Pro استفاده شده است. این نمایشگر با تنظیم میزان تازه سازی کامل 120 هرتز همراه است که می تواند با وضوح کامل 3168 * 1440 خود متصل شود.  این درحالی است که سامسونگ تنظیم میزان تازه سازی بالا را به وضوح پایین تر محدود می کند.

    اگر از تلفنی با صفحه نمایش تازه سازی بالا استفاده نکرده اید، توصیه می شود که این کار را نکنید تا زمانی که بتوانید آن را ارتقا دهید. به خصوص در اندروید، پیشرفت چشمگیری در نرمی اسکرول و سایر تعاملات موجود در گوشی ایجاد می کند. نمایشگر در OnePlus 8 Pro روشن می ماند مگر اینکه دلیل خاصی برای پایین آمدن آن وجود داشته باشد.

    باتری گوشی

    باتری این گوشی میزان قدرت 4510 میلی آمپر دارای دوام بسیار خوبی است. اگر نرخ تازه سازی 120 هرتز را خاموش کنید و وضوح تصویر را در 1080p بگذارید، روشنایی آن را در حد مطلوبی تنظیم کنید و فقط از تلفن استفاده کنید می توانید از آن در طول یک روز به سادگی استفاده کنید.

    ساختار ظاهری

    OnePlus 8 Pro یک گوشی همراه مناسب است. OnePlus اکنون رسماً آن را با بزرگترین برندهای گوشی های هوشمند همراه می کند. این بدان معنی است که 8Pro گرانترین گوشی تا به امروز در رده خود است، اما توجیه زیادی برای توجیه هزینه وجود دارد. به علاوه هنوز کمی ارزان تر از گوشی های هوشمند سامسونگ ، اپل و هواوی است. این گوشی یکی از بهترین صفحه نمایش ها را در نمونه های مشابه داشته و قدرت شارژ بی سیم بالایی دارد.

    شارژ سریع گوشی

    OnePlus 8 Pro دارای شارژ سریع بی سیم است و این قابلیت را دارد که فقط در مدت 30 دقیقه 50٪ شارژ را به شما تحویل دهد. این دستگاه همچنین دارای بزرگترین باتری در سری گوشی های OnePlus است که با یک بار شارژ به راحتی یک روز دوام می آورد.

    همچنین دارای چیپ ست برتر Snapdragon 865 با 8 یا 12 گیگابایت رم همراه با اضافه شدن اتصال 5G همراه است. OnePlus مدعی است که تلاش زیادی برای بهینه سازی دوام باتری در هنگام ارائه حداکثر وضوح تصویر و نرخ تازه سازی انجام شده است.

    دوربین

    این گوشی دارای 4 دوربین پشت 48 مگاپیکسلی فوق العاده پهن است که دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دارای فیلتر رنگی است. OnePlus 8 Pro با چهار دوربین عقب همراه است، اولین بار است که OnePlus تنظیم دوربین چهارگانه را روی گوشی نصب می کند.

    اگر وقت زیادی را صرف بازی یا تماشای فیلم روی تلفن همراه خود می کنید، OnePlus 8 Pro گزینه خوبی است تا آن را بررسی کنید. برای دریافت اطلاعات کامل تر نیز می توانید با کارشناسان روبان مارکت تماس بگیرید. همچنین می توانید برای گوشی همراه خود، قاب گوشی مناسبی را از دسته بندی های روبان مارکت انتخاب نمایید. طرح دلخواه، طرح خلاقانه ، طرح فوتبالی، طرح فیلم و سریال و دیگر دسته بندی ها را می توانید در این سایت بررسی کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن