جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Redmi 9A

    Redmi 9A در حال حاضر با قیمتی مناسب، ارزان ترین گوشی هوشمند شیائومی است. این دستگاه شیائومی ، کشورهای در حال توسعه را هدف قرار می دهد. Redmi 9A یک اسمارت فون اساسی پایه دار است. علی رغم قیمت پایین، شیائومی موفق به بررسی تعداد زیادی ویژگی از قبیل، صفحه نمایش و باتری بزرگ، جک هدفون و دوربین های مناسب و معقول شده است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Redmi 9A

    طراحی گوشی هوشمند Redmi 9A

    ضمن آنکه داخل جعبه تلفن، اسناد و مدارک ، ابزار ejector سیم کارت ، آداپتور شارژ 10 واتی و کابل micro-USB وجود دارد. وقتی کل صنعت به USB-C حرکت می کند تصمیم برای رفتن به مسیر micro-USB کمی عجیب به نظر می رسد.

    به طور کلی 9A با وجود بزرگ بودن نسبت به توزیع خوب وزن، یک تلفن سبک است. با وجود اثر انگشت پشتی بافت کاملاً مناسب است. طراحی مات و ماژول دوربین و مارک تجاری، یک طراحی جزئی را برای ظاهر تمیز ارائه می دهد. حاشیه ها در مقایسه با اکثر گوشی های هوشمند کاملاً بزرگتر هستند. یک قطره برای دوربین سلفی جلو وجود دارد. دکمه ها در سمت راست قرار دارند و باید برای استفاده یک دست کمی پایین تر باشند. بازخورد لمسی از دکمه ها روشن است.

    در Redmi 9A یک جک هدفون در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد و در پایین آن یک درگاه میکرو USB ، پنجره مشبک بلندگو و یک برش برای میکروفون قرار دارد. Micro USB نشانه ای واضح است که آنها سعی دارند مشتریانی را که دستگاه های قدیمی تر دارند و به دستگاه های مدرن تر با پورت USB-C حرکت نکرده اند را جلب کنند. حتی اگر این یک صفحه LCD ارزان قیمت است، حالت خواندن شب و حالت تاریک نیز در منوی تنظیمات صفحه نمایش موجود است.

    عملکرد در Redmi 9A

    Redmi 9A با پردازنده هشت هسته ای MediaTek Helio G25 با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت eMMC 5.1 ذخیره سازی کار می کند. این پردازنده TSMC 12nm FinFET Octa-Core با هسته های Cortex A53 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز است. ظرفیت ذخیره سازی از طریق کارت micro SD قابل افزایش است زیرا شما فقط 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارید.

    Redmi 9A در مقایسه با مدل پیشین Redmi 8A که دارای 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی است، قطعاً از نظر عملکرد پایین است. با استفاده از تلفن برای تماس، پیام کوتاه ، ایمیل ، مرور و YouTube متوجه تأخیر قابل توجهی می شوید و باز شدن برنامه ها کمی بیشتر طول می کشد. اما هنگامی که شروع به جابجایی بین برنامه ها ها می کنید، کمی تأخیر قابل توجه می شود. عناوین گرافیکی مانند PUBG یا Call of Duty قرار نیست روی این تلفن کار کنند. اگرچه می توانید این بازی ها را در نسخه Lite آنها با تنظیمات کم انجام دهید. بخاطر داشته باشید که حتی در نسخه های Lite در تنظیمات کم ، تلفن کمی گرم می شود.

    رم 2 گیگابایتی در نسخه پایه Redmi 9A احتمالاً ضعیف ترین قسمت از آن است که می توان گفت برای بسیاری از تلفن های هوشمند ارزان وجود دارد. با این حال، نسخه ای با 3 گیگابایت رم نیز وجود دارد. ضمن آنکه پوشه ای به نام Tools وجود دارد که شامل چند برنامه مفید است. چند برنامه و بازی از قبل نصب شده اند. اما در صورت تمایل می توانید همه آنها را حذف کنید. شیائومی سابقه مناسبی در ارائه به روزرسانی های نرم افزاری دارد ، بنابراین انتظار داشته باشید که دستگاه حداقل برای یک یا دو سال پشتیبانی شود.

    گوشی هوشمند Redmi 9A

    عمر باتری Redmi 9A

    دوام باتری Redmi 9A عالی است، اما زمان شارژدهی آنچنان زیاد نیست. با وجود یک باتری فوق العاده 5000 میلی آمپری روی این تلف ، حتی در استفاده زیاد نیز به راحتی تمام روز را برای شما دوام می آورد. برای یک کاربر متوسط ​​، این باید به راحتی به یک وسیله استفاده 2 روزه استفاده شود. تنظیم حالت Ultra Power به شما این امکان را می دهد که عمر باتری را حتی طولانی تر کنید اما عملکرد گوشی را به حداقل ممکن محدود می کند.

    میزان تخلیه بسیار کم است و در طول شب فقط 2٪ تخلیه باتری را مشاهده می کنید. این با استفاده از شارژر 10 واتی موجود در جعبه، است. شارژ کامل تلفن از 0٪ حدود 3 ساعت طول می کشد. واقعاً شیائومی با توجه به اندازه باتری باید حداقل از این شارژ 18 وات پشتیبانی کند.

    عملکرد ردمی 9A

    صدای Redmi 9A اساسی اما کاربردی است. یک اسپیکر با قابلیت شلیک پایین در سمت راست گوشی کار می کند. بلندگو بسیار کوچک است اما قابل استفاده است و با استفاده از آن به عنوان یک بلندگو برای چندین تماس 30 دقیقه ای مشکلی نخواهید داشت. کیفیت موسیقی در برخی از آهنگ های چرخشی سنگین است. تا آنجا که به مصرف رسانه مربوط می شود، بهتر است از هدفون برای کیفیت بهتر صدا استفاده کنید.

    Redmi 9A شامل یک جک هدفون است که در صورت متصل شدن با هدفون برای خروجی صدا با کیفیت خوب، باید در سمت بالا تنظیم صدا انجام شود. در تنظیم کم صدا، صدای خروجی در گوشی های AKG سیمی کسل کننده است.

    خرید قاب گوشی Redmi 9A

    دوربین های Redmi 9A

    Redmi 9A دارای یک سنسور دوربین عقب 13 مگاپیکسلی است و فلاش LED بخشی از ماژول دوربین است. دوربین سلفی جلو یک واحد اساسی 5 مگاپیکسلی است که رتبه دیگری از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در Redmi 8A قبلی است. تصاویر دوربین عقب برای این قیمت مناسب است. در نور روز ، تصاویر جزئیات خوبی را نشان می دهند و تولید رنگ دقیق است.

    به خاطر داشته باشید که می توانید پس از تهیه و خرید تلفن همراه خود از برند شیائومی، برای خرید قاب گوشی سفارشی با طرح دلخواه در سایت روبان مارکت اقدام نمایید. کافیست طرح خود را برای کارشناسان روبان مارکت ارسال کنید تا آن را با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته بر روی قاب شما به چاپ برسانند.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن