جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند samsung A60 galaxy

    samsung A60 galaxy به طرز قابل توجهی شبیه M40 است. البته در برخی از تفاوت های کوچکی دارد. تقریباً مانند دیگر تلفن های سری A ، A60 در یک جعبه سفید با چاپ براق قرار گرفته است و یک شارژر سامسونگ از محبوب ترین نوع و یک USB وجود دارد.  همچنین یک هدست با رابط USB-C نیز بخشی از این بسته است که همراه با یک کیف سیلیکونی شفاف ارائه می شود.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گلکسی A60 سامسونگ با ساخت فوق العاده خاص طراحی شده است و دقیقاً همان چیزی است که شما از یک دستگاه میان رده انتظار دارید. این گوشی یک سوراخ کاملاً کوچک برای دوربین جلو دارد و نسبتاً کوچکتر از آنچه در سری Honor 20 وجود دارد.

    گوشی هوشمند samsung A60 galaxy

    صفحه نمایش IPS LCD Infinity-O

    در مقایسه با سایر مدل های سری Galaxy A ، samsung A60 galaxy به جای Super AMOLED های واضح سامسونگ، از یک صفحه استاندارد IPS LCD استفاده می کند. با این حال، نتایج حاصل از آزمایشات نشان می دهد که پنل به هیچ وجه بد نیست. وضوح 1080 * 2340px با نسبت ابعاد بلند 19.5: 9 به اندازه کافی مناسب است.

    شاید بتوان گفت که سنسوری اختصاصی برای Galaxy A60 طراحی شده است که احتمالا فضای کافی در حاشیه بالایی نداشته باشد. بنابراین گوشی از دوربین جلویی برای اندازه گیری نور اطراف و کنترل روشنایی صفحه استفاده می کند و شاید برای بدست آوردن بهترین میزان خوانش ممکن، تمیز نگه داشتن دوربین باشد.

    عمر باتری samsung A60 galaxy

     Samsung A60 Galaxy با یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی در اندازه معقول همراه است که طبق آزمایشات، به نظر می رسد از نظر مقاومت بسیار هم تراز با رقبا باشد. چند گوشی هوشمند وجود دارد که باتری های بزرگتر و ماندگارتری دارند، اما اکثر دستگاه ها در همان حد قرار دارند.

    میزان مقاومت و دوام باتری 86 ساعت با امتیازهای آماده به کار و 3G مکالمه، عالی است. همچنین در تست مرور وب عملکرد خوبی را نیز به دست آورد، اما امتیاز پخش فیلم تا حدودی نامناسب است. صرف نظر از این، با اطمینان می توان گفت که حداقل عمر باتری قابل اطمینان است.

    کیفیت صدا

    Samsung Galaxy A60 دارای کیفیت صدایی خوبی است. هنگامی که به یک تقویت کننده فعال متصل می شود، امتیازات بسیار خوبی برای دقت ارائه می دهد و بلندی صدا را بالاتر از حد متوسط ​​نشان می دهد. همچنین میزان صدا در هدفون در همان سطح باقی مانده و برای دامنه قیمت چشمگیر است.

    اندروید One UI

    طبق معمول، تلفن همراه Samsung Galaxy A60 با One UI سامسونگ مبتنی بر Android 9.0 Pie ارائه می شود. این یک نسخه ساده تر از Samsung Experience است و همچنین تمرکز آن بر استفاده از یک دست است. در عصر گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بلند، این عالی است. اطلاعات و عناصر UI قابل تعامل با انگشت بوده و از جمله ضامن های سریع در اعلان، در دسترس انگشت شست است.

    گوشی هوشمند samsung A60 galaxy

    معیارها و عملکرد مصنوعی

    گلکسی A60 اولین گوشی هوشمندی نیست که با اسنپدراگون 675 در آن طراحی شده است. SoC خود مبتنی بر گره LPP 11 نانومتری مقرون به صرفه است که توسط خود سامسونگ توسعه یافته است و فرایندهای تولید 10 و 14 را شامل می شود که می تواند بهره وری انرژی بهتری را ایجاد کند.

    پردازنده گرافیکی

    عملکرد GPU جایی است که Snapdragon 675 ضعیف است هرچند که این تفاوت در استفاده روزمره به راحتی احساس نمی شود. به عنوان مثال در مقایسه با پردازنده گرافیکی Mali Exynos 9610 ، اسنپدراگون 675 پانزده درصد قدرت گرافیکی کمتری ارائه می دهد.

    در مجموع، تراشه موجود در Galaxy A60 برای کارهای چند منظوره ایده آل است. این گوشی همراه Samsung Galaxy A60  عملکرد محاسباتی استثنایی  در بارهای چند رشته ای و تک رشته ای را ارائه می دهد.

    تنظیم دوربین سه گانه

    دقیقاً مانند گلکسی A70 ، A60 تقریباً همان تنظیمات دوربین را در پ خود دارد که از یک غلاف اصلی 32MP با دیافراگم f / 1.7 تشکیل شده است. این دوربین می تواند از PDAF پشتیبانی کرده و از جمله سنسورهای سامسونگ است که دارای فناوری پیکسل زنی است و می تواند چهار پیکسل کنار هم را در یک تصویر واحد داشته و نور و جزئیات را در دامنه دینامیکی بهتری ایجاد نموده و تصاویری مناسب تر در شب ایجاد کند.

    با این حال، A60 تصاویر را به جای 8MP که انتظار داشتیم ، با 12MP تولید می کند بهترین تصور این است که این نرم افزار Samsung Galaxy A60 تصاویر را به 12 مگاپیکسل تبدیل می کند.

    نرم افزار دوربین

    باز کردن برنامه دوربین پیش فرض با یک رابط کاربری و نمادهای آشنا طراحی شده است. اگر از دستگاه سامسونگ دیگری استفاده کرده باشید، به راحتی می توانید از طریق ویژگی های دوربین، حالت ها و منوها را پیمایش کنید. در واقع، امروزه برنامه های پیش فرض دوربین، در همه تلفن ها تقریباً شبیه یکدیگر هستند. چیدمان حالت های دوربین، تنظیمات اضافی و حالت دادن به نمادها چیزی است که آنها را از هم متمایز می کند.

    نمونه های روشنایی روز

    تصاویر 12 مگاپیکسلی از دوربین اصلی با دامنه دینامیکی خوبی ارائه می شوند و بازتولید رنگ نسبتاً دقیق است و سطح جزئیات خیلی خوب نیست. برای پیکسل ها، پردازش تصویر، برخی از هاله های واضح را در اطراف خطوط مستقیم اعمال می کند. علاوه بر این، در  Samsung Galaxy A60بهینه ساز صحنه هیچ افزایش رنگی ندارد.

    گوشی هوشمند samsung A60 galaxy

    نمونه های شبانه

    سطح جزئیات به هیچ وجه قابل توجه نیست و تصاویر نرم به نظر می رسند. با این حال، در مقایسه با Galaxy A70 ، شاهد برخی پیشرفت ها هستیم. هنگام عکاسی از شب، ممکن است بخواهید کنترل دستی HDR را روشن کنید زیرا این نرم افزار همیشه از آن استفاده نمی کند. این امر نکات برجسته را بسیار بهبود می بخشد و جزئیات را در سایه بازیابی می کند.

    این امکان وجود دارد تا برای گوشی همراه خود، از میان دسته بندی متنوع سامسونگ، بهترین و مناسب ترین قاب گوشی را انتخاب نمایید. تنها کافیست از نوار جستجو، متناسب با علاقه مندی خود، وارد یکی از دسته بندی های طرح های روبان مارکت شوید و به صورت آنلاین آن را خرید کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن