جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A01

    با Samsung Galaxy A01 ، یک تلفن هوشمند همراه با همه موارد ضروری از نام آشنای سامسونگ است. با این گوشی، نگران کمبود شارژ خود نباشید، A01 مجهز به یک باتری قوی است تا در طول روز گوشی را شارژ نگه می دارد و صفحه نمایش لبه به لبه Infinity-V دید گسترده ای با رنگ های پر جنب و جوش غنی را ارائه می دهد تا بتوانید محتوای مورد علاقه خود را تماشا کنید. همچنین با دوربین دوگانه پشتی تمام لحظات خاص خود را ثبت کرده یا با استفاده از دوربین جلو، سلفی بگیرید.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    کیفیت تصویر در Galaxy A01

    نمایشگر 5.7 اینچی HD + Infinity V تمام فضاهای مورد نیاز شما برای بزرگنمایی انواع محتوا را دارد. این صفحه نمایش، با رنگ های زنده و کنتراست غنی، جزئیات را به خوبی بر روی صفحه نمایش بزرگ نشان خواهد داد. نمایشگر بی نهایت 5.7 اینچی به شما فضای کافی برای پیمایش در فیدها ، پخش جریانی ویدیوها و موارد دیگر را می دهد. رنگ ها و جزئیات در صفحه HD + آن روشن و پررنگ به نظر می رسند.

    Samsung Galaxy A01 از نمایشگر LCD 5.7 اینچی برخوردار است. در حالی که تماشای فیلم ها خوب است، وضوح تصویر 720p گوشی به این معنی است که نمی توان فیلم ها را با وضوح 1080p با وضوح بیشتری تماشا کرد.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A01

    دوربین مناسب A01

    تمام لحظات مهم را با ضربه زدن روی Samsung Galaxy A01 به اشتراک بگذارید. دوربین دوگانه عقب، با لنز 13 مگاپیکسلی، عکس های واضحی می گیرد که برای به اشتراک گذاشتن با خانواده و دوستان آماده است. و برای دوستداران عکس های سلفی، دوربین جلویی تمام لحظات ارزشمند شما را در یک لحظه ثبت می کند.

    به لطف دوربین های همه کاره، می توانید تصاویر خاطره انگیزی را ثبت کنید. دوربین های عقب 13/2 MP می توانند همه را با جزئیات واضح ثبت کنند. می توانید روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید و سوژه های خود را با جلوه های Live Focus برجسته کنید.

    دوربین Galaxy A01 قادر است تا عکس هایی رنگی و شفاف را همراه با نور کافی بگیرد. باید اضافه کنیم که دوربین این گوشی سامسونگ از  بزرگنمایی دیجیتال 8X برخوردار است که در قادر است جزئیات بیشتری را از اشیا دور تهیه کند که بسیار مناسب است. هر چند که هنگامی که از زوم استفاده می شود، کیفیت تصویر کمی لکه دار می شود.

    این دوربین قادر است که ضبط فیلم را با کیفیت 1080p انجام دهد که بدین ترتیب کیفیت فیلم به اندازه کافی واضح است، اما از آن جایی که تلفن از لرزشگیر نوری برخوردار نیست، بنابراین اگر زیاد جابجا شوید، فیلم بسیار روان نخواهد بود.

    Samsung Galaxy A01 عکس های عالی و با کیفیت بالا ارائه می دهد، دارای یک دوربین عقب عالی است که دوگانه است، دارای 13 مگاپیکسل، f / 2.2 ، 28 میلی متر عریض، 2 مگاپیکسل ، f / 2.4 ، سنسور عمق ویژگی هایی مانند فلش LED و ضبط فیلم Full HD را ارائه می دهد.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A01

    باتری قابل اطمینان گلکسی A01

    عمر باتری Galaxy A01 ناامید کننده نخواهد بود. بنابراین بدون نگرانی، زمان بیشتری را به بازی، پیمایش، ارسال پیام کوتاه و به اشتراک گذاری اختصاص دهید و زمان کمتری را به دنبال منبع تغذیه باشید. این باتری می تواند در تمام طول روز، شارژ مناسبی را ارائه نماید.

    باتری با طول عمر 3000 میلی آمپر ساعت و پردازنده هشت هسته ای بزرگتر، این گوشی را در مقایسه با محصولات مشابه بهتر و سریعتر کرده است. طراحی ممتاز و باریک این گوشی، آن را به عنوان یک پیشنهاد عالی از یک مارک معتبر مطرح می کند.

    ظرفیت ذخیره سازی گوشی Galaxy A01

    شما می توانید بدون نگرانی با Samsung Galaxy A01 عکس بگیرید، ذخیره کنید و بارگیری کنید. با 16 گیگابایت حافظه داخلی و تا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا با کارت Micro SD ، سه فضای کافی برای محتواهایی که دوست دارید، وجود دارد.

    طراحی گلکسی A01

    A01 به اندازه کافی نازک و کوچک برای حرکت با یک دست است و یک شکاف قطره ای در آن در نظر گرفته شده است. در بالا جک هدفون و در پشت گوشی دو شکاف کوچک برای جلو پنجره بلندگو وجود دارد. این چیزی است که باید مورد توجه قرار گیرد. هر وقت تلفن را برای تماشای فیلم پایین می گذارید، صدا در مقابل هر سطحی که روی آن قرار دارد کمی خفه می شود.

    Samsung Galaxy A01 دارای ابعاد بدنه 146.3 * 70.9 * 8.3 میلی متر است که همراه با دو سیم کارت عرضه شده و یک طراحی برتر و چشمگیری را ارائه می دهد. همچنین دارای یک پردازنده گرافیکی پیشرفته بوده و گزینه های اتصال مانند Wi-Fi ، بلوتوث ، GPS ، USB ، 3G و 4G را دارد.

    خرید قاب گوشی سامسونگ از روبان مارکت

    خرید قاب گوشی سامسونگ از روبان مارکت

    شما می توانید این گوشی کاربردی سامسونگ را از سایت های خارجی خرید کنید. سپس برای محافظت بیشتر از آن و ایجاد یک طراحی خاص و منحصر به فرد برای قاب این گوشی، از دسته بندی های متنوع روبان مارکت استفاده کنید. در این سایت، می توانید طرح هایی همچون طرح فوتبالی ، طرح دخترانه ، طرح خلاقانه و دیگر طرح ها را مشاهده کرده و مطابق با سلایق خود آن را خرید کنید.

    ضمن آنکه یکی از مهم ترین جذابیت های روبان مارکت این است که می توانید برای گوشی همراه خود، قاب با طرح دلخواه را سفارش دهید. بدین ترتیب می توانید طرح مورد نظر خود را برای روبان مارکت ارسال کرده و آن را روی گوشی خود با بهترین کیفیت رنگ، دریافت کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن