جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A02

    قاب گوشی Samsung Galaxy A02 از پلاستیک مات و بدون براق ساخته شده است که بسیار عالی است. هیچ گونه علامت و چاپ روی سطح وجود ندارد و خط و خش نیز ظاهر نمی شود. این گوشی با وجود صفحه نمایش بزرگ، راحت بوده و بسیار باریک است، بنابراین می توانید بدون ترس از افتادن آن را با یک دست نگه دارید.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A02

    عملکرد سامسونگ گلکسی A02

    صفحه نمایش A02 بزرگ است. اندازه 6.5 اینچ مورب و وضوح 720 × 1560 پیکسل در این گوشی بسیار می تواند کاربردی باشد. همچنین یک سنسور کنترل نور اتوماتیک در گوشی وجود دارد که خوب کار می کند. صفحه نمایش با پوشش منظور شده از بالاترین کیفیت برخوردار نیست. برش دوربین جلو نیز همچنان باقی است. ضمن آنکه دوربین اصلی در Samsung Galaxy A02  13 مگاپیکسل است.

    همچنین باید گفت که سامسونگ گلکسی A02 کند است. ویژگی های آن کاملاً متوسط ​​است. این گوشی تنها 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دریافت کرده و یک محفظه برای کارت حافظه microSD وجود دارد. ضمن آنکه بارگیری تلفن همراه با بازی ایده آل نیست.

    اگر در منو Samsung Galaxy A02 نیز به دنبال عملیات فوق العاده روان نباشید، عملکرد بسیار مفید اما کند خواهد بود. در ابتدا ، برداشت ها و حرکت در منو، خوب است. اما سپس، هنگامی که شروع به راه اندازی برنامه های کاربردی می کنید عملکرد ضعیف می شود.. از طرف دیگر ، آنچه از یک تلفن با پردازنده MediaTek MT6739 ، با استفاده از فناوری پردازشی 28 نانومتری ساخته می شود، بیش از این نمی توان انتظار داشت.

    چیپست در پاییز سال 2017 معرفی شد و سامسونگ می توانست چیزهای تازه تری را انتخاب کند که عملکردی بهتر در این گوشی رقم بخورد. همچنین به طور غیر معمول، اسکنر اثر انگشت وجود ندارد. تلفن نیز نمی تواند مالک را از طریق چهره تشخیص دهد. فقط می توانید گذرواژه عددی یا الفبایی تنظیم کنید یا از الگوی گرافیکی برای محافظت از داده های خود استفاده کنید.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A02

    ویژگی های Samsung Galaxy A02

    هنگامی که به سایر ویژگی های تلفن می پردازید، ناوبری بسیار نرم است. جستجو در آن به سرعت مکان را بدون از دست دادن تعیین می کند. این را در نظر داشته باشید که Samsung Galaxy A02 فاقد NFC است. دو شیار برای سیم کارت ها وجود دارد که دارای یک سینی microSD جداگانه هستند.

    در مورد قسمت سرگرمی، تلفن دارای یک بلندگوی مونو در پایین است و یک پورت هدفون 3.5 میلی متری نیز در آنجا قرار دارد. با اتصال هدست سیمی می توانید به رادیو FM گوش دهید و اوقات خوبی را برای خود فراهم نمایید. اما بسیاری از نرم افزارهای اضافی علاوه بر مجموعه معمول برنامه های Google و Microsoft از قبل نصب شده است.

    باتری سامسونگ گلکسی A02

    شارژ تلفن هوشمند از طریق میکرو USB ، یک اتصال دهنده قدیمی است، اما این را می توان به وضعیت تلفن نسبت داد. این یک مدل سطح ابتدایی است، بنابراین هیچ نوع C مجاز نیست. با این حال، شما می توانید آن را به سادگی شارژ کنید، با توجه به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که در آن استفاده شده است. می توانید روی سه روز کار با این گوشی نیز حساب کنید. Samsung Galaxy A02 از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند. این تلفن هوشمند مجهز به منبع تغذیه کم مصرف 7.8 وات است. بنابراین، شارژ زمان زیادی طول می کشد و ساده ترین راه برای انجام آن در شب، در حالی که به تلفن نیازی نیست.

    خرید قاب گوشی Galaxy A02

    کارآیی سامسونگ گلکسی A02

    سامسونگ گلکسی A02 به وضوح نشان می دهد که گوشی های هوشمند ارزان قیمت چگونه شده اند. شما می توانید یک صفحه نمایش بزرگ با کیفیت خوب ، یک رابط کاربر پسند One UI 2.5 ، باتری بزرگ و یک دوربین قابل حمل را حتی با حداقل هزینه دریافت کنید.

    شما به راحتی می توانید از عملکرد پایین گوشی ایراد بگیرید، آن را کند بنامید، اما عجیب است که از دستگاهی با ویژگی های ساده چیزی برجسته بخواهید. اگر قصد بازی با تلفن هوشمند را دارید، بهتر است پول اضافه پرداخت کنید و مدل قدرتمندتری بخرید. Galaxy A02 تلفن هوشمند اصلی برای کسانی است که نیاز به تماس و سرگرمی مانند خواندن کتاب یا تماشای فیلم در YouTube دارند.

    توجه داشته باشید که می توانید به راحتی برای تهیه و سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه ، در دسته بندی های روبان مارکت جستجو کنید و طرح و نقشی متناسب با نظر و سلیقه خود را خرید کنید و یا یک طرح انتخابی و سفارشی را برای چاپ روی قاب گوشی خود، سفارش دهید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن