جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A02s

    در گوشی  Samsung Galaxy A02s، چیپست کوالکام آنطور که به نظر می رسد، چندان جدید نیست. هشت هسته ای 1.8 گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon 450 سخت افزاری میان رده در سال 2017 بود، بنابراین مشخص نیست که این سالها چقدر خوب بوده است. صرف نظر از این، گوشی هوشمند A02s از 3 گیگابایت رم ، 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 5،000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A02s

    طراحی Galaxy A02s

    اگر چیزی وجود دارد که سامسونگ به خوبی انجام می دهد، طراحی گوشی است. چه در حال خرید گلکسی S21 درجه یک باشید یا چیزی که کمتر از یک ششم قیمت دارد، تقریباً یک گوشی زیبا را تضمین می کنید. صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی جلوی گوشی را در بر می گیرد و ضخامت آن تنها چند میلی متر است که کناره ها و قسمت بالای آن را قاب بندی کرده است. این قسمت تقریباً دو برابر ضخامت در قسمت پایینی گوشی دارد و منجر به ایجاد یک چانه برجسته می شود، اما دوربین جلویی به طور مرتب در بالای صفحه، درست در وسط پنهان شده است.

    Samsung Galaxy A02s را برگردانید و خواهید دید که کاملا پلاستیک است. با این حال، ظاهر خوبی است. در لمس صاف و شیک با رنگ مشکی کم رنگ ، با الگوی الماس ضعیف که با بازتاب نور بر روی آن بیشتر نمایان می شود. یک نسخه سفید نیز در دسترس است، اما به نظر می رسد با توجه به سیاه بودن محفظه دوربین مستطیل شکل در هر دو، کمی عجیب به نظر برسد. برآمدگی دوربین کمی بیرون زده است، اما در مورد کسری از میلی متر صحبت می شود و مطمئناً وقتی تلفن در پشت قرار می گیرد، تکان نمی خورد.

    این ظاهر قوی است و بار دیگر سامسونگ با بهترین آنها در انتخاب های طراحی مناسب برای مصرف کننده، در آنجا حضور دارد. هم جک هدفون 3.5 میلی متری وجود دارد و هم از کارت های microSD تا ظرفیت 1 ترابایت پشتیبانی می کند. نه تنها از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می کند، بلکه لازم نیست بین افزایش حافظه داخلی و استفاده از microSD دوم یکی را انتخاب کنید.

    نمایشگر سامسونگ گلکسی A02s

    یکی دیگر از زمینه هایی که سامسونگ تمایل به شکوفایی دارد کیفیت صفحه نمایش Samsung Galaxy A02s است و این یک تلاش مناسب است. صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS دارای رزولوشن 1600 در 720 است که به این معنی است که شما حدود 270 پیکسل در هر اینچ دریافت می کنید. رنگ سنج تأیید می کند که 85.1 درصد از محدوده sRGB را با حجم 93.5 درصد پوشش می دهد. کنتراست در 1800: 1 عالی است و به 450cd/m² روشن می رسد.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A02s

    عملکرد A02s

    عملکرد جایی است که همه چیز شروع به تجزیه و تحلیل می کند. به نظر می رسد تقریباً هر تراشه 2021 از SoC میان رده 2017 برتری دارد. در معیار پردازنده در بالا ، سامسونگ Galaxy A02s نه تنها به طور قابل توجهی کندتر از گلکسی A12 شلخته است، بلکه پشت موتورولا Moto E6 Plus قرار دارد. گوشی ای که حدود دو سال پیش بسیار کمتر فروخته شد.

    بار دیگر ، Samsung Galaxy A02s در برابر Moto E6 Plus شکست می خورد. هرچند این بار بسیار اندک است. در واقع، بهترین چیزی که می توانید در مورد عملکرد Galaxy A02s بگویید این است که در مقابل Galaxy A12 ظاهر خوبی دارد.

    دوربین سامسونگ گلکسی A02s

    علی رغم آن که Galaxy A02s فاقد خواننده اثر انگشت است، سامسونگ بودجه کافی برای قرار دادن سه دوربین بر روی Galaxy A02s را پیدا کرده است. یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی f/2.2 توسط دو لنز 2 مگاپیکسلی f/2.4 پشتیبانی می شود که یکی برای عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو است. در اینجا ، همان عکس هایی که به طور همزمان گرفته شده اند ، بزرگنمایی می شوند و می بینید که خوب هستند. سامسونگ گلکسی A02s ممکن است از نظر ظاهر فوق العاده باشد، اما پردازنده چهار ساله آن را در سال 2021 انتخاب بسیار ضعیفی است.

    خرید قاب گوشی Galaxy A02s

    خرید قاب گوشی از روبان مارکت

    هنگامی که تصمیم گرفتید، کدامیک از گوشی های هوشمند سامسونگ مورد علاقه شماست و بودجه کافی برای آن دارید، می توانید برای محافظت از آن ها و زیباتر کردن گوشی خود، از قاب های گوشی روبان مارکت تهیه کنید. در این سایت می توانید سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه را انتخاب نمایید.

    در دسته بندی های جذاب روبان مارکت می توانید طرح فوتبالی ، طرح خلاقانه ، طرح دخترانه و طرح پسرانه و بسیاری دیگر از نقش های فوق العاده و بی نظیر را مشاهده کنید که هر یک متناسب با سلایق متفاوت، تهیه و چاپ شده اند. روبان مارکت با بهره مندی از دستگاه های پیشرفته چاپ، می تواند طرح دلخواه شما را روی قاب مورد نظرتان در بهترین کیفیت به چاپ برساند تا یک قاب منحصر به فرد را برای خود تهیه کرده و دوام و ماندگاری بالایی را برای آن داشته باشید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن