جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A10

    بدون شک Samsung Galaxy A10 امسال متنوع ترین مجموعه گوشی های هوشمند این شرکت تاکنون است. شما دارای ویژگی های کلاس برتر این سری هستید در حالی که از قیمتی مقرون به صرفه بهره می برید. هنگام مشاهده فرم گلکسی A10 آنچه که به ذهن شما خطور می کند، این است که این ساده ترین دستگاه سری A سامسونگ است. این گوشی با حاشیه های کروم و رنگ هایی پویا، ظاهری ساده اما شیک را به خود اختصاص داده است.

    A10 ترجیح می دهد رنگ های ساده تری را ارائه دهد که از پلاستیک براق استفاده می شود. ممکن است رنگ قرمز و یا رنگ آبی تیره انتخاب شما باشد یا آن که از گزینه اصلی رنگ سیاه استفاده کنید.

    گلکسی a10

    صفحه نمایشگر  Samsung Galaxy A10

    یکی از جنبه های برتر A10 باید نمایشگر آن باشد. شاید وضوح آن یا انتخاب صفحه ای که سامسونگ از آن استفاده کرده است، مطرح باشد اما موضوع اصلی در تلفیق آن در طراحی گوشی به طور کلی است. حاشیه هایی که در بالا و کناره های صفحه نمایش 6.2 اینچ ، 19: 9 گوشی وجود دارد، بسیار نازک است و از این نظر با گوشی های آیفون 11 قابل مقایسه است.

    آنچه سامسونگ از آن به عنوان نمایشگر Infinity-V نام می برد، واقعاً به شکل بریدگی موجود در اینجا وجود دارد و مانند OnePlus 6T ، Samsung Galaxy A10 از یک بریدگی که به خوبی گرد شده است، برخوردار می باشد که خود جایگاه مناسبی را در گوشی دارد.

    نرم افزار و ویژگی ها

    سازگاری از A10 تا Note 10+ وجود دارد که به یکپارچگی تجربه کاربر کمک می کند و صرف نظر از سخت افزار ارائه شده در بسیاری از تلفن های هوشمند سامسونگ عملکرد خوبی دارد. همچنین استفاده از سیستم عامل A10 یک تجربه تمیز است که باعث می شود پیمایش و بهره وری با یک دست حتی بدون نیاز به کاهش UI به پایین آسان شود. ویژگی های Standout که با Android stock متفاوت هستند، شامل قابلیت اجرای چندین نمونه از برنامه های انتخابی مانند Messenger یا WhatsApp را دارد که خصوصاً برای کسانی که دوست دارند دنیای کار و شخصی را جدا نگه دارند، مفید است.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A10

    دوربین  Galaxy A10

    در هیچ کجا ماهیت مقرون به صرفه تلفن هایی مانند Galaxy A10 Samsung بیش از تنظیمات دوربین مشهود نیست. A10 با توجه به تلفن های بسیار حساسی که اکنون در بازار نفوذ کرده اند، یک عکاسی محافظه کارانه دارد که با گیرنده اصلی 13 مگاپیکسلی و نمای جلو 5 مگاپیکسلی همراه است.

    هنگام عکاسی با دوربین اصلی، عکس ها با HDR دامنه دینامیکی بالا به صورت پیش فرض فعال می شوند. در حالات روشن، مناطق تاریک خیلی راحت به رنگ سیاه تبدیل می شوند.

    عملکرد گوشی A10

    گوشی هوشمند Galaxy A10Samsung با 2 گیگابایت RAM طراحی و عرضه شده است. به طور کلی، در مورد تراشه میان رده ای که در اینجا استفاده می شود، چیزهای زیادی وجود ندارد. در حالی که کشیدن انگشت به اطراف رابط به ندرت مشکل ساز به نظر می رسد، اما هر بار که یک برنامه را باز یا بسته می کنید یا بین برنامه ها جابجا می شوید، مکث قابل توجهی وجود دارد.

    در مورد بازی، تا زمانی که شما به صورت حرفه ای و زیاد بازی نمی کنید یا به واکنش های فوری احتیاج دارید، می تواند عناوین غنی را با گرافیک سه بعدی مدیریت کند. انتظار می رود که بازی ها همچنان قابل پخش باشند، حتی اگر گاه به گاه چند فریم کاهش پیدا کنند.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A10

    تغییرات مناسب در ساخت گوشی

    در صورت داشتن تجربه کامل تلفن های هوشمند با هزینه کمتر، چیزهای زیادی می توانند در گوشی Samsung Galaxy A10 مطرح شوند. سامسونگ کار خوبی انجام داده است تا تجربه کاربری One UI خود را به سخت افزار سطح پایین Galaxy A10 برساند و با ارائه نمایشگر 6.2 اینچ ​​برای برنامه های Netflix و YouTube ، عملکرد جذابی را ارائه نماید.

    Samsung Galaxy A10 تلفن خوبی است که با ضخامت 7.7 میلی متر ارائه شده است، حاشیه های آن تقریباً یک میلی متر است و در حالی که یک بریدگی دوربین وجود دارد، به طور قابل توجهی کمتر از آیفون های فعلی قابل مشاهده است. پشت آن از پلاستیک ساخته شده است. این به جای پوشش شیشه ای است که معمولاً در تلفن های گران قیمت به کار گرفته می شود.

    در پشت گوشی Samsung Galaxy A10 نیز یک دوربین وجود دارد. در عوض، سامسونگ این امکان را ایجاد کرده است که می توانید از چهره خود برای باز کردن قفل استفاده کنید، اما بدون دوربین جلو، به نظر نمی رسد که بهترین شکل امنیتی باشد. در این گوشی برنامه ها به آرامی باز می شوند و از زمانی که یک قسمت متن را فشار می دهید تا صفحه کلید روی صفحه ظاهر شود، یک تاخیر محسوس وجود دارد.

    شما این امکان را دارید که به سادگی برای گوشی های موبایل خود در انواع مدل های به روز شده بازار ، قاب گوشی با طرح های مختلفی را تهیه کنید. این قاب ها در طرح خلاقانه ، طرح فوتبالی ، طرح فیلم و سریال ، طرح کارتونی ، طرح دخترانه و طرح دلخواه و دیگر دسته بندی های جذاب ارائه می شوند که متناسب با سلیقه خود می توانید آن ها را انتخاب کرده و خرید نمایید. برای این کار کافی است از دسته بندی سایت روبان مارکت ، وارد شده و قاب گوشی مورد نظر را انتخاب کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن