جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A11

    سامسونگ آنقدر تلفن ارزان قیمت دارد که پیگیری همه آنها کار ساده ای نیست. یکی از نسخه های منتشر شده توسط این شرکت، Samsung Galaxy A11 است، دستگاهی ارزان قیمت بوده وبا این حال بسیار رقابتی است. گلکسی A11 ، یک تلفن هوشمند توانمند است، اما بسته به ویژگی هایی که برای شما مهم است، گزینه های بهتری نیز وجود دارد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    طراحی سخت افزار A11

    تلفن های ارزان قیمت سامسونگ عموماً یکسان به نظر می رسند و گلکسی A11 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این دستگاه دارای نمای بیرونی پلاستیکی است که با روکش براق پوشانده شده و به راحتی لکه ها و کثیفی ها را به خود جلب می کند.

    پشت گوشی همچنین دارای یک حسگر اثر انگشت در قسمت بالای آن است که بسیار خوب کار کرده است. همچنین سه دوربین پشتی شامل یک لنز اصلی 13 مگاپیکسلی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی وجود دارد. همچنین در این گوشی سامسونگ یک جک صوتی 3.5 میلی متری تعبیه شده است که در قسمت بالایی گوشی واقع شده است. ضمن آنکه برای شارژ مجدد پورت USB Type-C نیز در Samsung Galaxy A11 طراحی شده است.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A11

    نمایشگر 6.4 اینچی  Galaxy A11

    تلفن های ارزان قیمت طی سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده اند و گلکسی A11 نیز تغییراتی مناسب داشته است. این صفحه نمایشگر بزرگ، همراه با دوربین محبوب سوراخ دار سلفی، واقعاً A11 را به عنوان یک دستگاه برتر جلوه می دهد. این نمایشگر، برای تماشای Netflix ، YouTube و Twitch ایده ال است.

    با عرض 6.4 اینچ، صفحه نمایش Galaxy A11 کمی بزرگتر از نمایشگر6.2 اینچی Galaxy S20  است. در حالی که صفحه A11 از نوع فول اچ دی نیست، فقط با کیفیت1560*720 بوده و صفحه نمایش به اندازه کافی برای تماشای فیلم های YouTube و پیمایش در رسانه های اجتماعی مناسب است. در Samsung Galaxy A11 فقط یک سوراخ در سمت چپ بالای نمایشگر است.

    باتری بزرگ گلکسی A11

    Galaxy A11 با باتری 4000 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع همراه است ، بنابراین دیگر هرگز نگران شارژ نخواهید شد.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A11

    دوربین های گوشی هوشمند سامسونگ

    گوشی های هوشمند Samsung Galaxy A11 دارای سه دوربین عقب است که عکس های چشمگیری ارائه می دهند. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی آن یک عکسبرداری سریع دارد، دوربین فوق عریض دارای یک میدان دید 115 درجه ای است در حالی که یک دوربین با عمق 2 مگاپیکسل سوژه شما را در تمرکز کامل قرار می دهد.

    پردازش تصویر سامسونگ گاهی اوقات می تواند جزئیات را لکه دار کند و رنگ های غیرواقعی تولید کند. با این حال، لنز زاویه دید 5 مگاپیکسلی به سادگی از وضوح کافی برای ایجاد عکس های قابل قبول برخوردار است که می توانید تصاویر شگفت انگیزی را برای شما خلق نماید.

    حسگر اثر انگشت

    حسگر اثر انگشت Galaxy A11 در پشت تلفن قرار دارد، دقیقاً در جایی که انگشت اشاره گر هنگام نگه داشتن دستگاه به طور طبیعی در آن قرار می گیرد. شاید بسیاری از کاربران، این ساختار را به یک سنسور اثر انگشت روی صفحه ترجیح بدهند، زیرا کاری آسان برای باز کردن قفل تلفن است.

    نرم افزار گلکسی A11

    انرژی این گوشی Samsung Galaxy A11 یک چیپست اسنپدراگون 450 است که با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است. این میزان حافظه برای کار کردن با گوشی همراه زیاد نیست. Galaxy A11 همچنین پشتیبانی NFC را از دست داده است، بنابراین نمی توانید از Google Pay ، Samsung Pay یا برنامه های پرداخت غیرمستقیم دیگر استفاده کنید. هنوز هم به ندرت اتفاق می افتد که تلفن های ارزان قیمت با پشتیبانی NFC عرضه شوند.

    گلکسی A11 همراه با نسخه سفارشی سامسونگ از اندروید 10 است که در میان گوشی هایی با قیمت ارزان و عملکردی مناسب به خوبی شناخته می شود. این بدان معناست که تجربه نرم افزار کاملاً مشابه آنچه در گوشی های هوشمند گلکسی اس اس و نوت کسب می کنید، می باشد. در حالی که برخی ویژگی ها به سخت افزار خاصی نیاز دارند. در Samsung Galaxy A11همه ویژگی های معمول Android 10 از قبیل پیمایش تمام صفحه، اعلان های بهبود یافته، تم تاریک در سطح سیستم و غیره وجود دارد، به علاوه عملکرد سامسونگ در سطحی بالا انجام می شود.

    خرید قاب Galaxy A11

    عملکرد گوشی هوشمند سامسوگ

    اگر در چند سال گذشته از تلفن سامسونگ استفاده کرده باشید، در Galaxy A11 احساس راحتی خواهید کرد. سامسونگ هنوز نسخه های کپی از برنامه های Google است که نمی توانید به طور کامل آنها را حذف کنید و با ناوبری جدید نمی توانید از پرتابگرهای شخص ثالث استفاده کنید، اما به طور کلی آن ها یک رابط کاربری مناسب دارند.

    می توانید Samsung Galaxy A11 را از یک شرکت معتبر خریداری کرده و نرم افزارهای مورد نیاز و کاربردی را روی آن نصب کنید تا بتوانید با سرعت و حجم مناسبی از فضای گوشی هوشند کارهای خود را به انجام برسانید.

    عملکرد Galaxy A11 درمورد آنچه شما برای یک گوشی ارزان قیمت انتظار دارید، مناسب است. شروع به کار برنامه ها ممکن است چند ثانیه طول بکشد و هنگام شارژ مجدد تلفن همراه، سرعت آن کاهش می یابد، اما استفاده روزمره کاملاً مناسب است. همچنین عمر باتری بسیار عالی است و با برخورداری از این باتری بزرگ می توانید به سادگی دو روز دوام را برای استفاده سبک، تجربه کنید.

    همچنین شما می توانید قاب گوشی را مطابق مدل تلفن همراه خود در روبان مارکت انتخاب کرده و خرید کنید. در این سایت دسته بندی های مناسبی از طرح های مختلف همچون طرح دلخواه ، طرح مفهومی ، طرح کارتونی و طرح فوتبالی و بسیاری دیگر از طرح های جذاب و منحصر به فرد را خواهید یافت.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن