جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A20

    مدل های گوشی هوشمند سامسونگ به دلیل قیمت های مناسبی که دارند، می توانند مورد توجه باشند. در گذشته گوشی های ارزان قیمت این شرکت نمی توانستند با هیچ یک از بهترین تلفن های بازار رقابت کنند، اما مدل های جدیدتر مانند A51 و Galaxy A20 Samsung که تعدادی از ویژگی های دستگاه هایی با قیمت بالاتر را دارند، می توانند جذابیت های لازم را کسب کنند.

    همانطور که گلکسی A20 نشان می دهد، شما هنوز هم در عملکرد، طراحی و کیفیت صفحه نمایش ویژگی های زیادی خواهید داشت. جدیدترین تلفن ارزان قیمت سامسونگ عکس های خوبی می گیرد و باتری با دوامی دارد که این دستگاه را به گزینه ای جذاب برای خریداران تبدیل کرده است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    فضای ذخیره سازی Galaxy A20

    Samsung Galaxy A20 با یک پیکربندی ارائه می شود. این گوشی هوشمند سامسونگ، دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت  RAMاست که با microSD می توانید فضای ذخیره سازی را تا 512 گیگابایت افزایش دهید.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A20

    صفحه نمایش گلکسی A20

    سامسونگ با انتشار سری A اخیر خود ، قصد داشت تلفن های ارزان قیمتی را طراحی کند که دقیقاً شبیه به محصولات برتر و گران قیمت این شرکت هستند. بنابراین با صفحه نمایش 6.4 اینچی، حاشیه های فوق العاده باریک و یک بریدگی بالای U شکل که دوربین جلوی آن قرار دارد، می توان Samsung Galaxy A20 را به عنوان یک گوشی فانتزی در نظر گرفت.

    Galaxy A20 همان صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED خود را همانند اندازه A50 ارائه کرده است. این گوشی دارای وضوح تصویری  با رزولوشن 1560 * 720 است که نمی توان آن را به اندازه صفحه + FHD در گوشی گلکسی مدل  A50 دانست. شما در A20 محتواها و نمادهای برنامه را به صورت کمی دندانه دار دریافت خواهید کرد. ضمن آنکه می توان اضافه نمود که تماشای ویدئو، به دلیل پایین بودن وضوح صفحه نمایش ، چندان جالب و ایده آل نخواهد بود.

    این با نمایشگر Infinity-V  که از یک برش V شکل برای قرار دادن دوربین جلوی گوشی استفاده می کند که حاشیه ها را از بین می برد، اما هنگام استفاده از تلفن با یک دست ناخواسته در حال ضربه زدن به قسمت های مختلف نمایشگر هستید.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A20

    روشنایی در Galaxy A20

    خوشبختانه تولید و روشنایی رنگ Samsung Galaxy A20 برای یک گوشی ارزان قیمت مناسب است. این گوشی 100٪ فضای رنگی sRGB را پوشش داده و در تست های انجام شده 0.35 امتیاز دقت Delta-E بدست آورده است. این اعداد می تواند برای یک تلفن هوشمند با قیمتی مناسب و صفحه نمایش AMOLED مورد توجه باشد.

    شما می توانید در  Galaxy A20 دارای صفحه ای بسیار روشن باشید در حالی که به 465 نیت در یک متر نور می رسد. با وجودی که از میانگین نیت 488 نیت گوشی همراه کمتر است، اما این صفحه نمایش به خوبی روشنایی داشته و می توانید از آن در یک روز آفتابی به راحتی استفاده کنید. این گوشی دارای حالت تاریک است که می تواند برای استفاده در شب از تلفن همراه بسیار مناسب باشد.

    مقایسه A20 با A20s

    Samsung Galaxy A20 و Samsung Galaxy A20s از لحاظ ابعاد کاملاً یکسان هستند و در ابعاد تنها 1 یا 2 سانتی متر اختلاف دارند، بنابراین ممکن است شما نتوانید آنها را بدون یک صفحه نمایش کنار هم تشخیص دهید. هر دو تلفن هوشمند از نظر طراحی بسیار شبیه به هم هستند و این قابل درک است. در مجموع ، آنچه یکی را از دیگری جدا می کند "s" است.

    هر دو دارای یک نمایش با وضوح یکسان هستند. حافظه داخلی و حافظه RAM یکسانی دارند و هر دو دارای اندروید 9 می باشند. تا آنجا که به قابلیت حافظه قابل ارتقا مربوط می شود، هیچ تفاوتی نیز وجود ندارد. هر دو گوشی دارای یک اسلات کارت microSD اختصاصی هستند که از کارت های ذخیره سازی تا 1 ترابایت پشتیبانی می کند.

    ظرفیت باتری و استاندارد شارژ در هر دو گوشی یکسان است. دوربین های سلفی و اسکنر اثر انگشت یکی هستند. Samsung Galaxy A20 و A20s تقریباً دوقلوهایی یکسان هستند. اما حتی دوقلوهای همسان نیز تفاوت های ریز و محسوسی دارند.

    در حالی که نمایشگرها از وضوح یکسانی برخوردار هستند، رزولوشن Galaxy A20s کمی بزرگتر است (فقط 0.1 اینچ بزرگتر) و دیگر Super AMOLED نیست بلکه یک پنل IPS LCD است. با نمایشگرهای AMOLED ، رنگ سیاه عمیق تر و کنتراست بهتری دریافت می کنید.

    اگر به قسمت پشتی هر دو گوشی نگاه کنید، یک تفاوت قابل توجه وجود دارد. Galaxy A20 دارای یک دوربین دوگانه است، در حالی که A20s دارای یک دوربین سه گانه است. در قسمت داخلی، Galaxy A20s دارای پردازنده تواناتر و قدرتمندتری است و عملکرد بهتری را در مقایسه با مدل های بزرگتر ارائه می دهد.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A20

    دوربین 

    در پایان ، A20s از نمایشگر Super AMOLED صرف نظر می کند و با دوربین سه گانه و پردازنده Snadragon جبران می کند. و این تقریباً مهمترین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. اما با وجودی که دوربین سه گانه A20s در مقایسه با دوربین دوگانه Samsung Galaxy A20 از مشخصات بهتری برخوردار است، لزوما به معنای ارائه عکس های بهتر نیست.

    اما به طور قطع می دانیم که نمایشگر AMOLED A20 کنتراست و عمق بهتری نسبت به صفحه LCD در A20s تولید می کند. همچنین به طور قطع چیپست اسنپدراگون 450 از قابلیت های بیشتری برخوردار است.

    هنگامی که برای خرید گوشی همراه خود اقدام کرده و متناسب با نیازمندی خود، بهترین گوشی هوشمند را برگزیدید، می توانید از دسته بندی های جذاب و هیجان انگیز قاب های گوشی روبان، طرح و نقشی را انتخاب کرده و آن را همراه با گوشی خود استفاده نمایید.

    در روبان مارکت، شما می توانید طرح دلخواه خود را نیز در سایت آپلود کرده و در کوتاه ترین زمان و در کیفیتی عالی، بر روی قاب گوشی خود داشته باشید. بدین ترتیب در کنار یک گوشی همراه جدید ، قاب گوشی با طرح دلخواه خود خواهید داشت که می تواند مدت زیادی جذابیت های لازم را حفظ نماید. برای این کار کافی است با کارشناسان روبان مارکت در ارتباط باشید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن