جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A20s

    Samsung Galaxy A20s یکی از گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ است که نمایشگر بزرگی را ارائه می دهد. شاید بتوان گفت که سامسونگ یکی از  تلفن های ابتدایی خود را تبلیغ می کند. اما در حقیقت A20s علی رغم قیمت پایین در استفاده روزمره واقعاً مفید است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    شما می توانید در قلب گوشی هوشمند میان رده و ارزان قیمت سامسونگ،  اسنپدراگون 450 را داشته باشید که به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. با وجود قیمت پایین، این مدل Galaxy-A دارای یک دوربین سه گانه است و صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS مانند مدل قبلی خود است که با وضوح HD + طراحی و عرضه شده است.

    آنچه که روشن است برند سامسونگ بازار را با تلفن های هوشمند میان رده و مقرون به صرفه زیادی اشباع کرده است. این کمپانی با نسخه جدیدی در سری A و با قابلیت های زیادی به بازار بازگشته و Galaxy A20S را ارائه کرده است.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A20s

    طراحی گوشی Galaxy A20s

    Samsung Galaxy A20s دارای سه رنگ سیاه، آبی و سبز است و صفحه پشتی آن یک قطعه پلاستیکی براق و مناسب استفاده روزمره است. Galaxy A20S  همانند دیگر محصولات سامسونگ دارای یک بسته مناسب و زیبا است که تصویری از این محصول در بخش بالای آن قرار دارد.

    Galaxy A20S در قسمت بالا قرار گرفته و اولین چیزی است که هنگام باز کردن جعبه مشاهده شده و در زیر آن لوازم جانبی دیگر وجود دارد. Samsung Galaxy A20s دارای طراحی مشابهی همانند دیگر گوشی های گلکسی سری A می باشد. دارای پشتی پلاستیکی سه بعدی است که روشی جذاب برای بازگرداندن پلی کربنات شیشه ای است ، یک پورت USB Type-C که مورد استقبال قرار گرفته و بسیار خوب است.

    این طراحی دقیقاً مشابه Galaxy A30 است، با این تفاوت که سامسونگ در این مدل از یک پنل AMOLED متفاوت با بریدگی V استفاده می کند. اما همه اینها فقط جزئیات هستند. Galaxy A20s نرم و لطیف و زیبا است و نگه داشتن آن و کار با آن بسیار راحت است. تنها باید گفت که سنسور اثر انگشت کمی بیش از حد به بالا نزدیک است.

    ساختاری مناسب برای سامسونگ گلکسی A20s

    Samsung Galaxy A20s غیر از اندازه و حجیم بودن بسیار ، دارای طراحی معمولی است. برخلاف عقب تراش خورده الماس A30s ، این ابزار پشتی ساده، بدون طرح و براق از پلاستیک را ارائه می دهد که مستعد لکه گیری و اثر انگشت است و شما نمی توانید از آن بدون محافظ پشت استفاده کنید ، که متاسفانه سامسونگ در بسته بندی آن قرار ندارد .

    در بخش پشتی این دوربین، دوربین سه گانه تنظیم شده است که همانند بسیاری از مدل های رقبا، به شکل عمودی طراحی شده است و در درون لبه ای قرار گرفته و به صورت برجسته قرار گرفته است که هنگامی که آن را روی یک سطح صاف بگذارید، ممکن است تکان بخورد.

    کلیدهای پاور و ولوم Samsung Galaxy A20s در هر لبه گوشی قرار گرفته اند که دسترسی به آنها با یک دست آسان است. در پایین ، یک USB Type-C است. علاوه بر این، یک جک صوتی، میکروفون و پنجره مشبک بلندگو در مکان های معمول آنها دیده می شود. جلوی این گوشی صفحه نمایش بزرگتر 6.5 اینچی را ارائه می دهد که سامسونگ آن را نمایشگر V Infinity می نامد. دوربین سلفی در لبه بالایی گوشی قرار دارد.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A20s

    عملکرد و باتری  Galaxy A20s

    Galaxy A20s با یک کوالکام اسنپدراگون 450 قدیمی همراه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت رام همراه است که می تواند از طریق کارت micro SD به 1 ترابایت نیز افزایش یابد. علی رغم پردازنده کندتر ، A20s در هنگام استفاده کم تا متوسط ​​عملکرد مناسبی از خود نشان داد که شامل تماس، پیام کوتاه، گوش دادن به آهنگ ها، شبکه های اجتماعی، فیلم ها و بازی ها می باشد.

    تلفن امکان باز کردن قفل صورت و اسکن اثر انگشت را فراهم می کند، اما آنها به عنوان سریعترین سیستم های باز کردن قفل نیستند. جدا از باز کردن قفل Samsung Galaxy A20s ، هر دو ویژگی اضافی دارند. راهی وجود دارد که از هرکدام از آنها به عنوان راهی ترجیحی برای باز کردن قفل برنامه های خاص استفاده کنید.

    Galaxy A20s با وجود 4000 میلی آمپر ساعت، باتری چشمگیری دارد. به راحتی می تواند با استفاده سبک بیش از یک روز از آن استفاده کنید.

    خرید قاب گوشی Galaxy A20s

    دوربین Samsung Galaxy A20s

    سامسونگ Galaxy A20s دارای یک دوربین سه گانه در قسمت عقب است که شامل 13 مگاپیکسل اصلی ، 8 مگاپیکسل فوق العاده عریض و 5 مگاپیکسل سنسور به همراه یک فلاش LED است. در قسمت جلویی یک فلش سلفی 8 مگاپیکسلی قرار دارد.

    برنامه دوربین برای جستجو ساده است و جدا از جستجوی حالت HDR که معمولاً در داخل قسمت تنظیمات دوربین در تلفن های سامسونگ پنهان است، بقیه حالت ها به راحتی قابل مشاهده هستند. حسن این برنامه این است که بسته به نیازهای شخصی خود می توانید آنرا به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید.

    اگر فقط در حالت Photo and Video راحت هستید، می توانید بقیه آنها را از قسمت تنظیم دوربین مخفی کنید و حتی ترتیب آنها را نیز تغییر دهید. تنظیمات دوربین عقب و جلو هر دو رنگ طبیعی را ضبط می کنند و جلوه های اضافی را در حالت خودکار اضافه نمی کنند. با این حال، فیلترها و حالت های زیبایی جالب برای لنزهای جلو و عقب وجود دارد که می تواند بسیار مفید باشد. از سویی دیگر مانند A20 و A30s ، دوربین A20s نیز بوکه چشمگیری ایجاد نمی کند. مهارت نقشه برداری موضوعی آن کاملاً معمولی و هم تراز با مدل های قبلی است.

    شما می توانید پس از خرید گوشی مناسب خود، به سایت روبان مارکت مراجعه کرده و برای خرید قاب گوشی مناسب با سلیقه خود اقدام کنید. طرح ها و نقش های بسیار جذابی در دسته بندی های متفاوت این سایت وجود دارد و شما می توانید طرح دلخواه خود را نیز بر روی قاب گوشی خود داشته باشید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن