جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A21

    سامسونگ بیشتر به خاطر تلفن های بزرگ، قدرتمند و گران قیمت خود مشهور است. شاید پیچیده بودن پیشنهادات قیمت گوشی های سامسونگ با توجه به طرح نامفهوم نامگذاری آنها و تازه سازی مدل سالانه، باعث می شود که انتخاب آن ها کاری ساده نباشد. اما Samsung Galaxy A21 یکی از جدیدترین گوشی های سازنده کره ای است که دارای قیمتی مناسب است. در حالی که A21 صفحه بزرگ و عمر باتری مناسبی را ارائه می دهد، عملکرد کلی گوشی و دوربین ها با توجه به قیمت باید برای علاقه مندان به تلفن های بزرگ با قیمت مناسب، جذاب باشد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A21

    طراحی گوشی A21

    Galaxy A21 بسیار بزرگ است. این گوشی کمی بلندتر و گسترده تر از S20 Ultra است. در حالی که S20 Ultra از صفحه نمایش 6.9 اینچی بهره می برد، A21 از صفحه نمایش 6.5 اینچی برخوردار است. حاشیه های آن به سختی منحرف می شوند و دوربین سلفی سوراخ دار در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته است.

    صفحه نمایش این گوشی، یک صفحه IPS LCD زیبا و واضح است، اما تنها 720p است  که در این اندازه مناسب بوده و به 270 پیکسل در هر اینچ می رسد. لازم به ذکر است که این صفحه نمایش به اندازه کافی روشن نیست که بتواند در یک روز آفتابی به راحتی در فضای باز استفاده شود. کمی سایه در اطراف دوربین سلفی سوراخ دار نیز وجود دارد.

    کلیدهای میزان صدا و پاور در امتداد لبه سمت راست Samsung Galaxy A21 قرار دارد و دکمه روشن یا خاموش در ارتفاع خوبی قرار دارد، کنترل های میزان صدا روی قاب پلاستیکی گوشی واقع شده است. اسکنر اثر انگشت نصب شده در عقب نیز در دسترس است. البته هنگام نگه داشتن تلفن در موقعیت طبیعی، انگشت اشاره به سختی به پایین سنسور می رسد. پنل عقب A21 نیز مانند قاب خود پلاستیکی است. البته شیشه ظریف و گران است. اما پلاستیکی که سامسونگ در اینجا استفاده می کند، براق و بازتابنده است.

    نرم افزار و عملکرد

    مجموعه برنامه های سامسونگ از قبیل شماره گیر، ماشین حساب، گالری و موارد دیگر، همه فاقد ظرافت طراحی دیده شده در همتایان Google خود هستند و منوهای تنظیمات سامسونگ می توانند کمی مبهم باشند. اما در کل OneUI بالغ و متفکر است. هیچ موضوع شگفت انگیزی برای تجربه جدید وجود ندارد.

    قسمت های دیگر Galaxy A21 نیز دارای عملکرد خوبی هستند. در این گوشی هوشمند سامسونگ، می توانید از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی، بهره مند شوید. لازم به ذکر است که این گوشی به دلیل داشتن کارت حافظه micro SD اسلات این قابلیت را دارد که بتوانید فضای ذخیره سازی را افزایش دهید.

    عمر باتری Galaxy A21

    درSamsung Galaxy A21 عمر باتری خوب است. با توجه به اینکه این زمان استفاده از گوشی شامل بازی، پخش جریانی فیلم از طریق Wi-Fi و 4G ، عکس گرفتن و غیره می شود، واقعاً چشمگیر است.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A21

    دوربین های سامسونگ گلکسی A21

    سامسونگ گویا چهار دوربین را در A21 گنجانده است که دو حسگر را در A20 دو برابر می کند. هیچ اطلاعاتی در مورد سنسورها وجود ندارد، اما باید یک لنز عریض برای دوربین اصلی به علاوه تله فوتو، فوق عریض و یک سنسور عمق وجود داشته باشد که یک سنسور زمان پرواز نخواهد بود بلکه یک سنسور مونوکروم 5MP ساده است.

    داشتن سه سنسور با سه حس مختلف لنز به این گوشی توانایی هایی را می دهد که چیزی شبیه به Galaxy S20 در قسمت بالایی ارائه می دهد. مطمئناً ، ممکن است این سنسورها جدیدترین و عالی ترین آنها نباشند، اما باز هم احتمالاً برای اکثر آنها، به ویژه در قیمت پایین آن، به اندازه کافی خوب خواهند بود. Galaxy A21 با تنظیم دوربین چهارگانه همراه است. یک سنسور اصلی 16.1 مگاپیکسلی ، یک ultrawide هشت مگاپیکسلی، یک ماکرو دو مگاپیکسلی و یک سنسور عمق دو مگاپیکسلی وجود دارد.

    صفحه نمایش Galaxy A21

    نمایشگر Samsung Galaxy A21 به اندازه کافی خوب است. این گوشی دارای یک نمایشگر Infinity-O با سوراخ در گوشه بالا سمت چپ است که کوچکتر از گلکسی S10 است اما بزرگتر از گلکسی S20 است. برخلاف S20 ، در A21 خواننده اثر انگشت در صفحه نمایش وجود ندارد و در عوض یک خواننده اثر انگشت معمولی در پشت دارد که با وجود مشکلات امنیتی خوب است

    مهمترین نکته در مورد این صفحه نمایش، AMOLED بودن آن است. وضوح تصویر QHD نیست، اما HD + می باشد که باز هم، به اندازه کافی برای اکثر مردم خوب است.

    خرید قاب  Galaxy A21

    گوشی هوشمند با قیمتی مناسب

    قیمت Samsung Galaxy A21 احتمالاً عالی است. و با توجه به مشخصات و طراحی Galaxy A21 می توان گفت که میزان هزینه ای که برای آن صرف می شود، کاملا مناسب و اقتصادی است. سامسونگ احتمالاً این قیمت را حفظ خواهد کرد در حالی که قابلیت های گوشی جدید را بسیار بالا می برد.

    شما می توانید برای خرید انواع گوشی های هوشمند در برندهای معتبری همچون سامسونگ و در تنوع قیمت های متفاوت در سایت های معتبر داخلی و خارجی اقدام کنید. همچنین می توانید برای گوشی هوشمند خود، قاب تهیه نمایید تا هم آن را محافظت کرده و هم زیبایی بالاتری را به آن ببخشید.

    در میان قاب های آماده و تکراری بازار لوازم جانبی موبایل، شما می توانید به سادگی در روبان مارکت، انواع دسته بندی های متنوع و به روز شده را مشاهده کنید و از میان طرح های خلاقانه ، طرح فوتبالی ، طرح فیلم و سریال و طرح دخترانه و بسیاری دیگر از نقوش چاپ شده بر روی قاب در این سایت، متناسب با سلیقه خود انتخاب نمایید.

    همچنین می توانید با ارسال طرح مورد نظر خود، قابی با طرح دلخواه داشته باشید. برای این کار، طرح خود را برای روبان مارکت ارسال کنید تا با کیفیتی عالی روی قاب گوشی چاپ شده و با ماندگاری رنگ و طرح به شما تحویل گردد.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن