جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A31

    Samsung Galaxy A31 در مشخصات فنی خود دارای ویژگی های جذابی است. نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED ، سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، چهار دوربین عقب و یک باتری 5000 میلی آمپری در این گوشی هوشمند می تواند آن را به یکی از تلفن های پرفروش سامسونگ تبدیل کند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A31

    طراحی Galaxy A31

    طراحی گلکسی A31 از لحاظ ظاهری نسبت به گلکسی A30 تغییر چندانی نکرده است. پشت پلاستیکی غیر قابل جابجایی دارد و قسمت جلویی آن توسط صفحه پوشانده می شود. این تلفن دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Infinity-U Super AMOLED است، بنابراین حاشیه پایین نسبت به حاشیه بالا و کناره ها ضخیم تر است.

    وجه اشتراک گلکسی A31 با گلکسی A51 طراحی پشت آن است که وقتی نور از زوایای مختلف در آن واقع می شود، خیره کننده به نظر می رسد. این یک پنل پلاستیکی است که به نظر می رسد شیشه ای است و به اندازه تلفن های پرچمدار سامسونگ ممتاز نیست، اما یک گوشی ارزان هم نیست.

    با وجود باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داخل، Samsung Galaxy A31 خیلی سنگین نیست. با 185 گرم طراحی شده است که وزن کاملاً مناسبی است و به راحتی در دست قرار می گیرد. تنظیمات دوربین عقب L شکل همانطور که در Galaxy A51 و سایر گوشی های Galaxy اخیر مشاهده کرده ایم، قابل پیش بینی است.

    نمایشگر A31

    این یکی از ارزانترین نقاط ورود سامسونگ به فن آوری صفحه نمایش Super AMOLED است. A31 با یک صفحه مورب صفحه نمایش 6.4 اینچی طولانی تر و یک باتری 5000 میلی آمپری بزرگتر قادر به پیشی گرفتن از مدل های پیشین خود است. Samsung Galaxy A31  ، هنوز هم می تواند در میان سری گلکسی A خود به عنوان یک پیشنهاد با ارزش برجسته شود. همچنان معقول ترین انتخاب در بین بسیاری از گزینه های دیگر است.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A31

    دوربین ها

    سامسونگ Galaxy A31 را به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز می کند. این دوربین توسط یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای عکس های با زاویه دید عریض، یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای تصاویر ماکرو و یک سنسور 5 مگاپیکسلی دیگر پشتیبانی می شود. این اجازه می دهد تا از نزدیک از سوژه با بسیاری از جزئیات و رنگ های زیبا ظاهر شده و تصویربرداری نماید. در این گوشی سامسونگ، همچنین ساختارهای خوب را نیز می توان تشخیص داد.

    اشیای موجود در تصویر پانوراما لبه های تمیز را نشان می دهند و به وضوح از یکدیگر جدا شده اند، اما تصویر در کل کمی تاریک است. سوژه های گرفته شده با لنز زاویه دید نیز جزئیات زیادی را نشان می دهند، اما در لبه ها تاری جزئی مشاهده می شود. علاوه بر این، در شرایط نوری ضعیف، در تست انجام شده فقط کمی نور دیده می شود و فقط جزئیات کمی ضبط می شود.

    علاوه بر گزینه های مختلف فیلتر ، HDR و تنظیمات وضوح ، Samsung Galaxy A31 همچنین یک حالت Pro را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد مقدار ISO ، تعادل رنگ سفید و روشنایی را تنظیم کنند. عملکرد تایمر و بهینه ساز صحنه به صورت خودکار نیز موجود است.

    با دوربین جلویی، کاربران می توانند تصاویر پرتره با وضوح 20 مگاپیکسل بگیرند. این موارد جزئیات زیادی را نشان می دهد و رنگ ها را به طور طبیعی تولید می کند. کاربران همچنین در اینجا به گزینه های مختلف فیلتر و جلوه های زیبایی دسترسی دارند. با این حال، حالت Pro فقط به دوربین اصلی محدود می شود.

    این گوشی هوشمند Samsung Galaxy ضبط های ویدئویی را با کیفیت مشابه عکس های آزمایشی تولید می کند. دوربین به راحتی می تواند تغییر بین صحنه های روشن و تاریک را جبران کند و لرزش جزئی دوربین را تثبیت کند. فرمت های تصویر موجود 16: 9 با وضوح1920*1080 پیکسل هستند.

    تجهیزات در Samsung Galaxy A31

    عضو بودن در خانواده نسبتاً گران Galaxy A مزایای خود را دارد، پیکربندی 64 گیگابایت، بعلاوه 4 گیگابایت واحد برای این گوشی می تواند آن را جذاب کند.  Galaxy A31  با هدفونهای GH59-15055A ، با میکروفون درون خط و کنترل صدا ارسال می شود. همچنین، یک آداپتور دیواری استاندارد شارژ سریع 15 وات Adaptive و یک کابل USB نوع A تا نوع C نیز همراه آن وجود دارد.

    از سوی دیگر یک کیف پلاستیکی نرم، در عین حال ضخیم و محکم به کار گرفته شده است که می توان گفت تمامی تجهیزاتی که برای استفاده از این گوشی هوشمند Samsung Galaxy A31 مورد نیاز است، در جعبه تعبیه شده است. بنابراین با خیالی آسوده می توانید یکی از گوشی های هوشمند سامسونگ را خرید کرده و استفاده راحتی از آن داشته باشید.

    خرید قاب Galaxy A31

    قابلیت های خاص در Galaxy A31

    برای تعیین موقعیت مکانی خود، Samsung Galaxy A31 می تواند از GPS ، Glonass ، BeiDou و Galileo استفاده کند. با استفاده از برنامه GPS Test ، در خارج از خانه به حداکثر دقت چهار متر می رسید. تلفن هوشمند Galaxy می تواند در منحنی ها به دقت مشابهی برسد، اما انحرافات قابل توجهی در جاده های مستقیم و طولانی نشان می دهد. با این وجود ، تلفن سامسونگ برای کارهای ساده و ناوبری روزمره مناسب است.

    پس از خرید یکی از گوشی های جذاب سامسونگ، می توانید برای آن قاب مناسبی را تهیه کنید. برای این کار لازم است که به سایت روبان مارکت وارد شده و در میان دسته بندی های متنوع این سایت، طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید یا آن که به عنوان طرح دلخواه، یکی از نقوشی را که مد نظر دارید، برای روبان مارکت ارسال کنید تا با استفاده از دستگاه های پیشرفته چاپ، آن را روی قاب گوشی شما چاپ نموده و بدین ترتیب به قاب منحصر به فرد خود دست خواهید یافت.

    می توانید از طرح دلخواه به عنوان هدیه برای عزیزان خود استفاده کنید و آن ها را با یک ایده خلاقانه در روی قاب گوشی، خوشحال نمایید. برای این کار کافی است که با کارشناسان روبان مارکت تماس گرفته و قاب دلخواه خود را سفارش دهید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن