جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A32

    مسلماً Samsung Galaxy A32 نقطه اصلی ورود به دنیای سامسونگ است. به عنوان ورودی به دنیای مدل های سامسونگ، A32 یک تلفن کاملا مقرون به صرفه است. این گوشی، با یک صفحه استثنایی 6.4 اینچی AMOLED که FHD+ است شروع می شود و در 90 هرتز تازه سازی می گردد. این ویژگی برای تلفن های درجه یک مانند سامسونگ S است.

    در این گوشی، مجموعه ای از مزایای جانبی نیز وجود دارد. ضخامت AMOLED بدین معناست که سنسور اثر انگشت می تواند در زیر صفحه سامسونگ قرار گیرد. با یک مکث یک ثانیه ای برای باز کردن قفل، این دستگاه مانند سایر تلفن های مقرون به صرفه کار می کند، اگرچه بسیاری از افراد، یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده در یک دکمه خاموش روشن را ترجیح می دهند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A32

    بررسی سامسونگ گلکسی A32

    صفحه AMOLED نیز ممکن است عاملی برای وزن کم گوشی باشد. وزن A32 تنها 184 گرم است و یکی از سبک ترین گوشی های ارزان قیمت است  که با باتری قابل توجه 5000 میلی آمپر ساعت همراه است. باید گفت که عمر باتری نیز در این گوشی سامسونگ بسیار چشمگیر بود.

    Samsung Galaxy A32 باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که در گوشی های ارزان قیمت بسیار استاندارد است و در آزمایشات واقعی، در زمینه استفاده مختلط، A32 به مدت سه روز کامل کار می کند. همچنین نتایج حاصل از آرایه دوربین عقب در سنسور اصلی 64 مگاپیکسل، فوق عریض 8 مگاپیکسل و ماکرو 5 مگاپیکسل به طور مداوم عالی بود.

    تنها عیب آن این است که با قاب پلاستیکی تیره و صفحه پشتی پلاستیکی تخت و خاکستری همراه است که ظاهر آن بسیار محافظه کارانه بوده و خسته کننده به نظر می آید. البته اگر A32 شما در یک قاب محافظ باشد، اهمیت چندانی نخواهد داشت.

    طراحی Samsung Galaxy A32

    A32 چشمگیرترین گوشی در میان گوشی های هم رده خود نیست. در واقع، از نظر ظاهری خسته کننده است. قاب پلاستیکی تغییراتی داشته و آن را از ظاهر ارزان نجات می دهد. متأسفانه، پشتی پلاستیکی خاکستری رنگ کمی مأیوس کننده است، اگرچه در یک نگاه با شیشه اشتباه گرفته می شود.

    آرایه سنسور عقب دارای لبه ای برجسته در اطراف هر سه لنز دوربین است. این باعث می شود که هنگام قرار دادن تلفن روی سطوح ناهموار خراشیده نشوند، اما در اینجا از ویژگی طراحی نیز استفاده می شود که باعث ایجاد مزیت است. آنچه غیر قابل انکار است، کیفیت ساخت سامسونگ است که آن را از رقبا جلوتر نگه می دارد. با وجود وزن کم فقط 184 گرم ، Samsung Galaxy A32  به طرز شگفت انگیزی محکم و قابل اعتماد است که به شما کمک می کند از ساختار تمام پلاستیکی آن بگذرید.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A32

    صفحه نمایش A32

    دلیل برتری سامسونگ در گوشی ها و صفحه نمایش ها این است که آنها تنها تولید کننده ای هستند که می توانند از صفحه نمایش AMOLED در یک گوشی مقرون به صرفه برخوردار باشند. این در حالی است که همان 6.4 اینچ با A31 قدیمی سامسونگ، دارای تازه سازی 90 هرتز است تا بتوانید حرکت راحت تری را در فیدهای اجتماعی، لیست های پخش و صفحات وب طولانی فعال کنید.

    در حالی که در  Samsung Galaxy A32وضوح صفحه نمایش و تعادل رنگ بالاتری از نزدیکترین رقیب مقرون به صرفه دارد، نرخ تازه سازی صفحه نمایش بالاتر، بدون محدودیت نیست. سرعت پیمایش حتی زمانی که در کنار هم با یک گوشی پرچمدار درجه یک که در 90 هرتز کار می کند، مقایسه شود، چشمگیر است.

    دوربین های Galaxy A32

    تقریباً بزرگترین ارتقاء A32 نسبت به مدل قبلی بهبود تنظیم دوربین است. عکاسی اصلی از 48 مگاپیکسل به 64 مگاپیکسل افزایش می یابد و همراه با بهبود تشخیص هوش مصنوعی و جلوه های HDR ، عکس های عالی بدون نیاز به اصلاحات اضافی تولید می کند. عکس ها به طور مداوم واضح و غنی از رنگ بوده و با تعادل نور HDR عالی در عکس های پیچیده همراه است.

    لنزهای عریض 8 مگاپیکسلی و لنزهای ماکرو 5 مگاپیکسلی نیز بسیار بهتر از نگه داشتن لنز خود عمل می کنند. برخی از این نتایج با قیمت تلفن های بسیار بالاتر همتراز است. به طور کلی ، Samsung Galaxy A32 عملکرد بسیار قوی دوربین را تضمین کرد و در جایگاه بالای دسته بندی خود، در بین رقبای مقرون به صرفه قرار گرفته است.

    کارایی گلکسی A32

    Samsung Galaxy A32 تغییر دیگری نسبت به A31 دارد که نیروگاهی است که اکنون Mediatek Helio G80 است. این قطعاً برای همه عملکردهای استاندارد تلفن مناسب است، اما احتمالاً بیش از این ارائه نمی دهد. برنامه ها به اندازه کافی سریع بارگیری می شوند، در هنگام حرکت بین برنامه ها، یک یا دو ثانیه تاخیر می کنند، اما با برنامه های بزرگتر و گرافیکی سنگین، هیچ کندی در عملکرد مشاهده نمی کنید.

    همچنین با Mali G52 جفت می شود که پیکربندی استاندارد و قابل پیش بینی است. در نتیجه، عملکرد بازی بسیار نامطلوب است، اگرچه برای گیمرها صفحه نمایش درجه یک و عمر باتری طولانی A32 ممکن است عدم پردازش پردازنده را جبران کند.

    خرید قاب گوشی Galaxy A32

    عمر باتریGalaxy A32

    برای ما مهمترین ویژگی ، عمر باتری فوق العاده ای است که  Samsung Galaxy A32 به دست آورد. در آزمایش با تلفن روی تنظیمات پیش و انجام پیام رسانی، فیدهای اجتماعی، چند رسانه ای و کارهای عمومی، 56 ساعت اجرا می شود. این بیش از دو روز است، شاهکاری که هیچ تلفن مقرون به صرفه دیگری انجام نداده است.

    شما می توانید برای این گوشی زیبا و مقرون به صرفه ، یک قاب گوشی شیک و زیبا انتخاب کرده و آن را متفاوت و منحصر به فرد نمایید. برای خرید قاب گوشی سفارشی با طرح دلخواه ، با کارشناسان روبان مارکت در ارتباط باشید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن