جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند samsung Galaxy A42

    تعداد زیادی گوشی مقرون به صرفه و میان رده با پشتیبانی از 5G عرضه شده است و Galaxy A42 یکی از این دستگاه ها است. این گوشی بین A32 5G سامسونگ و تقریبا پرچمدار A52 5G قرار دارد. این بدان معناست که برخی تغییرات مانند نرخ تازه سازی صفحه نمایش 60 هرتز وجود دارد، اما این گوشی در زمینه هایی مانند عملکرد و عمر باتری برتری دارد.

    شما می توانید از پشتیبانی نرم افزاری با کیفیت و همچنین یک رابط کاربری دلپذیر و پاسخگو را داشته باشید، هرچند نرم افزار همراه با این گوشی مناسب نیست. A42 همچنین در جای عجیبی بین دو دستگاه دیگر رده متوسط ​​قرار دارد که هر دو می توانند معامله بهتری باشند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند samsung Galaxy A42

    طراحی samsung Galaxy A42

    Galaxy A42 5G اولین تاثیر فوق العاده ای را ایجاد می کند، به ویژه در مورد قیمت این گونه است. این مستطیل یکدست گرد است و پشت آن شیشه ای است. تلفن های ارزان تر و حتی برخی از تلفن های گران تر مانند S21 پلاستیکی هستند. درجه بندی در زیر شیشه عقب، باعث ایجاد ظاهری صاف می شود، به ویژه با الگوی نقطه ای که بازتابی رنگین کمانی ایجاد می کند.

    برآمدگی دوربین عقب عمدتا پوشیده نیست و بریدگی دوربین جلوی آن با طراحی تمام صفحه نامناسب به نظر نمی رسد. در حالی که حتی اگر حاشیه ها را در چهار طرف ببینیم، بسیار خوب است. بخش چانه ضخیم تر از بقیه است و قطعاً وقتی صفحه نمایش روشن است، قابل توجه می باشد.

    این دستگاه از نظر اندازه نسبتاً باریک است و فقط چند مزاحمت خطوط آن را قطع می کند. دکمه پاور در زیر دکمه های تنظیم صدا در سمت راست قرار دارد و جک هدفون در پایین دستگاه به همراه مشبک بلندگو و پورت USB-C وجود دارد. هدفون به عنوان دومین بلندگو برای صدای استریو عمل می کند.

    صفحه نمایش Galaxy A42

    در مورد صفحه نمایشگر Galaxy A42 5GSamsung ، این صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED است، اما فقط از 60Hz پشتیبانی می کند، هرچند که رنگهای آن مطمئناً ظاهر می شوند. این صفحه نمایش 720P است و در عین حال به طرز شگفت انگیزی نازک است. هیچ چیز در فواصل دید معمولی تار یا پیکسلی نیست.

    گوشی هوشمند samsung Galaxy A42

    نرم افزار و عملکرد Galaxy A42 5G

    راه اندازی دستگاه به لطف همه این نرم افزارهای موجود که باید به روز می شدند، زیاد به طول می انجامد. تا زمانی که وارد سیستم نشده اید، نمی توانید میانبر به بالا را که باعث می شود با استفاده از حرکت تند به بالای اندروید حرکت کنید، را تجربه نمایید. ضمن آنکه در Galaxy A42 برای رفتن به خانه یا کشیدن برنامه خود، کاملاً غیرقابل اعتماد است زیرا هرگز نمی دانید که آیا Samsung Pay از بالا فعال می شود یا خیر. بنابراین باید حدس بزنید، باید Samsung Pay را فعال کنید تا به تنظیمات آن دسترسی پیدا کنید تا این میانبر را خاموش کنید.

    علاوه بر تنظیمات اضافه سامسونگ Pay ، سامسونگ به عنوان اسلاید صفحه چپ در لانچر خود از Google برای تغییر استفاده کرده است. کشوی برنامه بسیار قابل تنظیم است و ویژگی های مرتب سازی و راهی برای مخفی کردن برنامه ها ارائه می دهد، بنابراین حتی نیازی به تغییر به راه اندازی شخص ثالث احساس نخواهید کرد، چیزی که برای یک سامسونگ میان رده بسیار خوب است. دستگاه مرورگر سامسونگ نیز عالی است، همراه با برنامه راه اندازی بازی که ضبط داخلی را ارائه می دهد و همچنین راهی برای پنهان کردن بازی های شما از کشوی برنامه ارائه می دهد.

    عمر باتری Galaxy A42 5G

    می توانید انتظار داشته باشید که در  Galaxy A42 شارژ 15W ، سیم USB-A به USB-C ، جزوه های آموزشی ، خروجی سیم کارت و البته تلفن را در جعبه پیدا کنید. هیچ هدفونی در آن گنجانده نشده است، فقط یک تلفن و یک شارژر در جعبه قرار دارد. ضمن آنکه برای تغذیه OLED ، یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی وجود دارد و از شارژ 15 واتی پشتیبانی می کند.

    خرید قاب گوشی Galaxy A42

    دوربین های گلکسی  A42 5G

    شما سه دوربین در پشت Galaxy A42 ، یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی ، یک فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی دریافت می کنید. مانند اکثر سنسورهای مدرن تلفن های هوشمند، می توانید با نور کافی عکس های دوست داشتنی بگیرید.

    اگر دائماً بیرون از منزل هستید، داشتن یک لنز فوق عریض قطعاً مفید خواهد بود، اگرچه لنزهای عمق مانند A32 و A52 بی فایده است. دیدن لنزهای زوم تله بسیار خوب بوده، اما در این نقطه نادر است. شاید حتی از لنز ماکرو استفاده کرده باشید، بهتر از سنسور عمق است که کاری انجام نمی دهد.

    بیشتر عکسهای دوربین سلفی را تا حدودی گل آلود خواهید دید. با نورپردازی کامل، عکس های آن واضح هستند، اما تلاش برای گرفتن عکس های سلفی دقیق در یک اتاق با نور ضعیف دشوار است. پس زمینه ها همیشه مبهم بوده ، اما از نظر بوکه خوب نیست. تعداد مگاپیکسلی بالا آن چیزی را که انتظار می رود ارائه نمی دهد.

    وقتی در مورد دوربین های Galaxy A42 5G صحبت می کنید، مطابق با قیمتی که ارائه شده است، امکانات دریافت می کنید. این یک دستگاه میان رده است، بنابراین دوربین ها متوسط هستند. با شلیک های خود هیچ رقابتی را برنده نخواهید شد، اما برای عکس های سریع خود، آنچه ارائه می شود کاملاً خوب است.

    در خارج از نرم افزار، خواننده اثر انگشت آهسته و دوربین های میان رده، چیزهای زیادی برای خوشایند بودن در مورد این گوشی وجود ندارد. Galaxy A42 5G مجموعه ای از مشخصات و ویژگی های میان رده است، اما اگر به دنبال یک گوشی هوشمند سامسونگ مقرون به صرفه در Verizon هستید، A42 5G انتخاب خوبی است.

    ضمن آنکه می توانید به سادگی برای گوشی هوشمند خود قاب گوشی مناسبی را تهیه کنید. برای سفارش قاب گوشی می توانید به روبان مارکت مراجعه کرده و در دسته بندی های مختلف قاب مورد نظر خود را انتخاب کرده و یا طرح دلخواه خود را برای چاپ روی قاب گوشی، به کارشناسان روبان مارکت سفارش دهید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن