جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A50

    Samsung Galaxy A50 از ویژگی های بارزی برخوردار است. از یک نمایشگر AMOLED که برای تماشای محتوا عالی است، تا صفحه خیره کننده پشت تلفن، بسیار خیره کننده است.

    سامسونگ با گلکسی A50 سعی در بازسازی جایگاه خود در سطوح بالای بازار گوشی های میان رده دارد. این مجموعه با ویژگی هایی مانند سه دوربین، طراحی شکاف U و یک باتری 4000 میلی آمپری همراه است. همچنین، سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش وجود دارد که یک ویژگی متمایز است که در تلفن های برتر بیشتر دیده می شود.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    شاید بتوان گفت که این گوشی سامسونگ، Galaxy A50 چیزهای زیادی برای اثبات دارد که به عنوان یک رقیب جدی در محدوده قیمت خود در نظر گرفته می شود.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A50

    طراحی گوشی هوشمند A50

    Samsung Galaxy A50 ظاهری بسیار جذاب و شیک دارد. این گوشی دارای طراحی شاسی مناسب با لبه های پلی کربنات است که به صفحه نمایش و صفحه پشتی متصل می شود. این شرکت از یک صفحه نمایش بریدگی استفاده کرده است که باید حاشیه ها را باریک کند.

    صفحه عقب جایی است که سامسونگ کاری بسیار خوب انجام داده است. یک پوشش بازتابنده وجود دارد که نور را در پوسته پلاستیکی پراکنده می کند و برخی از رنگ های واقعاً جذاب را ایجاد می کند. این چیزی است که قبلاً آن را زیاد ندیده ایم و رنگ های منعکس شده در قسمت پشتی گلکسی A50 آن را از سایر گوشی ها متمایز می کند.

    در پشت، ماژول عمودی سه دوربین در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته و یک فلاش LED در زیر قرار دارد. نشان سامسونگ همراه با خاصیت انعکاسی صفحه پشت باعث ایجاد رنگ های رنگین کمان بسیار چشم نوازی می شود. به جز صفحه جلوی آن، پشت تلفن پلاستیکی به نظر می رسد که با توجه به میان رده بودن آن قابل توجیه است. به طور کلی ، Samsung Galaxy A50 از ساخت کاملی برخوردار است، زیبا است و می تواند هر کاربری را تحت تأثیر نحوه پیشرفت سامسونگ در طراحی پنل عقب قرار دهد.

    صفحه نمایش Galaxy A50

    در این گوشی سامسونگ، عرض 6.4 اینچی، پنل Super AMOLED مورد استفاده گلکسی A50 بلند و زیبا به نظر می رسد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن Full HD + (2340 * 1080) پیکسل، تراکم نسبت پیکسل 404 ppi و نسبت ابعاد 19.5: 9 است. این صفحه دارای شکاف U شکل است که نسبت صفحه نمایش به بدنه 91.6٪ را امکان پذیر می کند و این امر آن را به یکی از تلفن های بهتر برای مصرف محتوای روشن تبدیل می کند.

    نمایشگر Infinity-U سامسونگ، کمترین نفوذ در طراحی ناچ است که امکان نمایش بیشتر از بریدگی معمولی را دارد. این به ویژه برای کاربرانی که در درجه اول محتوای زیادی را در تلفن های هوشمند خود مصرف می کنند بسیار مفید است.

    در  Samsung Galaxy A50به دلیل استفاده از پنل AMOLED ، رنگ ها با کنتراست و اشباع خوب زنده به نظر می رسند. این صفحه نمایش روشن است اما کمی لحن گرم تری دارد، اما چیزی نیست که مانع از تجربه دیدن شود. ممکن است با برخی از وقفه های اولیه با روشنایی خودکار روبرو شوید که حتی پس از غیرفعال شدن دستی نیز فعال می شود. این چیزی است که از طریق به روزرسانی نرم افزاری قابل رفع است که امیدواریم در آینده شاهد آن باشیم.

    با توجه به قیمت آن، گلکسی A50 تجربه جدید AMOLED را به بازار تلفن های ارزان قیمت وارد می کند و تجربه بصری ارائه شده توسط آن را بیشتر ارتقا می دهد.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A50

    دوربین گلکسی A50

    سامسونگ تنظیمات دوربین سه گانه را بر روی  Samsung Galaxy A50 قرار داده است که متشکل از یک دوربین اصلی 25 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.7 ، یک دوربین 5 مگاپیکسلی با عمق دیافراگم با دیافراگم f / 2.2 و یک لنز زاویه دید فوق العاده 8 مگاپیکسلی با میدان دید 123 درجه است.

    سامسونگ همچنین دارای ویژگی هایی متفاوتی است و دوربین های موجود در Galaxy A50 می توانند صحنه های مختلف را تشخیص دهند و متناسب با آن تصویر را بهینه کنند. در Live Focus یک وضعیت از دست رفته وجود دارد، زیرا دوربین ها اغلب قادر به دیدن عمق تصویر نیستند.

    A50 در هنگام روشنایی روز، عکس های بهتری می گیرد و در شب عملکرد ضعیفی دارد. در طول روز یا در محیط هایی که نور کافی دارند، دوربین ها می توانند جزئیات خوب را با رنگ دقیق و نسبت پویا بدست آورند. با این حال، در شرایط کم نور، سنسور به هیچ وجه قادر به گرفتن جزئیات نیست.

    عملکرد گوشی هوشمند A50

    چیپ ست سری Exynos 7 سامسونگ، قلب  Samsung Galaxy A50را تشکیل می دهد. Exynos 9610 یک چیپست با پردازنده مرکزی هشت هسته ای است که در آن چهار هسته پرقدرت Cortex-A73 با فرکانس 2.31 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با مصرف انرژی 1.74 گیگاهرتز منظور شده است. همچنین این اولین چیپست این سری است که با استفاده از فرایند معماری 10 نانومتری FinFET ساخته شده است.

    این گوشی سامسونگ، با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه است که می تواند تا 512 گیگابایت نیز قابل ارتقا باشد. یکی از جدیدترین موارد اضافه شده به سری Galaxy A این است که تلفن ها با رابط کاربری جدید سامسونگ یعنی OneUI کار می کنند.

    این برنامه مبتنی بر Android 9.0 Pie است که این امر بیانگر این واقعیت است که سامسونگ در حال کار بر روی پالایش OneUI است. در حقیقت، Samsung Galaxy A50 به راحتی قادر به انجام کارهای روزمره از وبگردی گرفته تا بازی است، اما این تجربه کلی است که فاقد سرعت می باشد.

    خرید قاب گوشی Galaxy A50

    باتری  Galaxy A50

    باتری 4000 میلی آمپری برای گلکسی A50 وجود دارد. این تلفن همچنین از شارژ سریع 15 وات پشتیبانی می کند، بنابراین اگر باتری تمام شود به راحتی دوباره پشتیبان گیری می شود. در استفاده منظم که شامل مرور وب و شبکه های اجتماعی، تماشای فیلم در YouTube و بازی است، در طی یک ساعت، به طور متوسط ​​حدود 12٪ کاهش داشته است.

    لازم به ذکر است که شما می توانید پس از خرید گوشی هوشمند خود، برای تهیه قاب گوشی از طریق روبان مارکت اقدام کرده و قاب گوشی با طرح دلخواه خود را سفارش دهید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن