جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A51

    گوشی Samsung Galaxy A51 ارزش زیادی را در قالب طراحی زیبا، دوام باتری طولانی، کیفیت دوربین خوب و نمایشگر زیبا ارائه می دهد. می توان گفت Galaxy A51 به نظر خوب می رسد. ابعاد آن 6.24 در 2.90 در 0.31 اینچ (HWD) است. این گوشی سامسونگ، سبک و به اندازه کافی باریک است که بدون هیچ مشکل بزرگی در یک دست نگه داشته و استفاده می شود.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A51

    طراحی مناسب Galaxy A51

    در پشت تلفن ، یک پشته دوربین مستطیل شکل گسترده در گوشه بالا سمت چپ مشاهده خواهید کرد. برخلاف مدل های شیشه ای یا فلزی، پنل پشتی A51 از پلاستیک محکم با روکش شیشه ای ساخته شده است که بدون نگاه دقیق به آن حتی متوجه نخواهید شد که پلاستیکی است.

    لبه بالایی A51 خالی است، در حالی که قسمت پایین آن جک هدفون، پورت USB-C و بلندگو قرار گرفته است. سیم کارت یا microSD در سمت چپ گوشی قرار داشته و دکمه های مربوط به روشن یا خاموش دستگاه، در سمت راست تعبیه شده است.

    صفحه پلاستیکی پشتی  Samsung Galaxy A51 احتمالاً بدون آسیب دیدگی بسیار زیاد در برابر ضربه تصادفی مقاومت می کند، صفحه نمایش آن از Gorilla Glass 3 ساخته شده است که به خوبی در برابر خراش مقاومت می کند، اما در مقابل قطرات آب مقاومت ندارد. بهترین راه این است که تلفن را در یک قاب گوشی خوب قرار دهید. شما می توانید برای تهیه قاب گوشی مناسب، از میان طرح های ارائه شده در سایت روبان مارکت، طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید. دسته بندی های متنوع در این سایت، می تواند انواع مدل های گوشی و سلایق مختلف را پوشش دهد.

    کیفیت صدا و اتصال A51

    کیفیت صوتی Samsung Galaxy A51 قابل قبول است. حداکثر حجم 88dB است که به اندازه کافی بلند است تا فضای اتاق را پر کند. Timbre در حجم های بالاتر ، با برش قابل توجهی نازک است. باس وجود ندارد و سه برابر خش دار است. به طور خلاصه، برای یک تماس کنفرانسی یا پیمایش در فیلم های TikTok خوب است، اما اگر برنامه های شما شامل Netflix binge است، لازم است از جک هدفون 3.5 میلی متری استفاده کنید. A51 از Wi-Fi دو بانده پشتیبانی می کند و دارای Bluetooth 5.0 برای اتصال است.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A51

    دوربین ها در Galaxy A51

    Samsung Galaxy A51 دارای یک دوربین کاملا مناسب است. در پشت تلفن چهار سنسور مشاهده خواهید کرد که یک لنز زاویه باز 48MP با دیافراگم f / 2.0 ، یک لنز ultrawide 12MP با دیافراگم f / 2.2 ، یک لنز عمق 5MP با دیافراگم f / 2.2 و لنز ماکرو 5MP با دیافراگم  f / 2.4می باشد.

    دوربین عقب Samsung Galaxy A51 در آزمایش نور روز، تقریباً همه عکس های واضح و با عمق میدان عالی به نظر می رسد. همانند اکثر تلفن های سامسونگ، در تمامی صفحه رنگ ها در حالتی بیش از حد اشباع شده مشاهده می شوند. با بررسی دقیق، برخی از اعوجاج های لبه جزئی را با لنز می توان مشاهده کرد، اما این چیزی نیست که بتوان با چشم غیر مسلح به راحتی متوجه آن شد.

    در قسمت جلو، یک لنز زاویه باز 32MP با دیافراگم f / 2.2 مشاهده خواهید کرد. در بیشتر موارد، دوربین سلفی تقریباً در هر سناریوی نورپردازی خوب است. در نور خوب، عکس واضح و با دقت عالی رنگ به نظر می رسد. حالت زاویه باز در برخی از عکس ها باعث تاری لبه می شود.

    مشخصات و عملکرد گلکسی A51

    Samsung Galaxy A51 با چیپست سامسونگ Exynos 9611 و 4 گیگابایت RAM عرضه می شود. 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد که 105 گیگابایت از آن در دسترس نیست. با کارت microSD می توان حداکثر 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی را در خود جای داد. بارگیری برنامه ها و وب سایت ها کمی بیشتر از آنچه انتظار دارید، طول می کشد و وقتی بیش از ده برنامه به طور همزمان باز می شوند، برخی از حافظه پنهان را مشاهده می کنید.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A51

    نرم افزار  Galaxy A51

    Galaxy A51 با اندروید 10 همراه با One UI 2 سامسونگ عرضه می شود. اگر نسخه قفل شده A51 را خریداری کنید، مجموعه برنامه های سامسونگ از قبل بارگیری می شود. به روزرسانی های مناسب و تغییرات لازم در صفحه کلید و گالری سامسونگ را همراه دارد که می تواند برای استفاده از این گوشی کاربردی، مناسب باشد.

    Samsung Galaxy A51 با قیمت مناسب و رقابتی خود، یک گوشی کاملاً مناسب اندرویدی برای بسیاری از کاربران است. این صفحه نمایش بزرگ و واضح AMOLED ، عمر باتری طولانی و دوربین های شارپ دارد. اگر پردازنده سریع تری داشت، در اینجا نمره بالاتری را به خود اختصاص می داد.

    شما می توانید از میان تنوع بسیار زیاد انواع گوشی های سامسونگ، مطابق با نیازهای خود و بودجه ای که برای آن منظور کرده اید، گوشی همراه مناسب خود را خرید کنید و برای محافظت از آن، می توانید از میان انواع طرح های زیبای قاب گوشی در روبان مارکت، نقش دلخواه خود را انتخاب نمایید.

    روبان مارکت با بهره گیری از دستگاه های چاپ سابلیمیشن، طرح های بی نظیری را در دسته بندی های طرح خلاقانه، هنری، مفهومی، فیلم و سریال، دخترانه، پسرانه و ... ایجاد کرده است که می تواند برای انواع مدل های گوشی همراه منظور شود. همچنین این امکان وجود دارد که طرح دلخواه خود را برای کارشناسان روبان مارکت در این سایت بارگیری کنید و آن را روی قاب گوشی، ماگ یا تابلو در بهترین کیفیت چاپ دریافت نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن