جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A52

    Samsung Galaxy A52 قصد ندارد شما را با مشخصات رده بالای گوشی یا قیمت فوق العاده مقرون به صرفه مشغول کند، اما هنوز هم برای گوشی های میان رده که می تواند با نمونه هایی مانند گوگل پیکسل A4 رقابت کند، یک انتخاب مناسب است. دوست داشتن این گوشی دشوار است، اما اگر به دنبال قیمت کمتری نسبت به سایر دستگاه های سامسونگ هستید، ممکن است از آنچه Galaxy A52 5G ارائه می دهد لذت ببرید.

    سامسونگ گلکسی A52 5G جدیدترین ورودی این شرکت در بازار تلفن های ارزان قیمت است و این شرکت قدم هایی برداشته است تا این گوشی را با قیمتی مقرون به صرفه بهترین گوشی خود قرار دهد. A52 5G کم قیمت ترین گوشی هوشمندی نیست که تا به حال دیده اید، اما مطمئناً بسیار ارزان تر از محصولات شاخص این شرکت مانند Galaxy S21 و Galaxy S21 Ultra است.

    این بدان معناست که Galaxy A52 5G قادر به رقابت با بهترین گوشی های مطلق نخواهد بود، اما همچنین در تلاش برای انجام این کار نیست. آنچه سامسونگ سعی می کند انجام دهد تلاش آگاهانه ای است تا ویژگی هایی مانند صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا و بهبود دوربین عقب را به سری A ارزان تر خود بیاورد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A52

    کارآیی Galaxy A52

    دوربین نیز در Galaxy A52 پیشرفت هایی داشته است، اما نکته برجسته دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است که می تواند در حالت اتوماتیک خود عملکرد خوبی داشته باشد. هرچند چیز کمی برای هیجان وجود دارد. وقتی صحبت از عملکرد می شود ، متوجه شدیم که Samsung Galaxy A52 به خوبی برخی از رقبای خود عمل نمی کند، اگر می خواهید قدرت بالایی داشته باشید، این را ارائه نمی دهد، اما طوری ساخته شده است که بتواند هر برنامه یا بازی را که می خواهید از فروشگاه Google Play اجرا کنید.

    Galaxy A52 5G همچنین دارای اتصال 5G است، بنابراین اگر می خواهید بتوانید از اینترنت نسل بعدی حداکثر استفاده را ببری ، مجبور نخواهید بود که یک تلفن پرچمدار را انتخاب کنید تا بتوانید این کار را انجام دهید. سامسونگ با این نسخه جدید از سری گلکسی A ،بازار گوشی های میان رده خود را تغییر نداده است، اما برای بسیاری از تلفن های هوشمند بعدی انتخاب خوبی را ارائه کرده است. این امر به خصوص اگر از ظاهر سامسونگ در مورد گوشی های Android لذت می برید، صادق است.

    طراحی سامسونگ گلکسی A52

    Samsung Galaxy A52 به گونه ای طراحی شده است که بدنه ای محکم و بدون امکانات اضافه در تلفن های هوشمند پرچمدار را ارائه کند. به همین دلیل، ممکن است احساس کنید که ساختار گوشی با قاب پلاستیکی پشتی و قاب آلومینیومی آن بسیار ارزان است.

    این گوشی به اندازه گوشی های درجه یک سامسونگ ممتاز نیست، اما در دست آنقدر مقاوم به نظر می رسد که از ساختار گوشی هوشمند راضی خواهید بود. این دستگاه نیز با توجه به صفحه نمایش 6.5 اینچی آن یک دستگاه کوچک نیست. با ابعاد 159.9 * 75.1 * 8.4 میلی متر، با وجود اینکه گوشی ارزان تری است، نسبتاً بزرگ است. همچنین دارای وزن 189 گرم است که وزنی متعادل محسوب می شود. این گوشی در چهار رنگ عرضه می شود و دو رنگ آن بسیار پررنگ و روشن است. گزینه های شما سیاه ، سفید ، آبی یا بنفش هستند. همچنین دارای گواهینامه IP67 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب است.

    چیزهای دیگر در مورد طراحی Galaxy A52 5G هیجان انگیز نیست، اما برخی از دیدن این که سامسونگ جک 3.5 میلی متری هدفون را در این گوشی هوشمند نگه داشته است، بسیار شگفت انگیز است.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A52

    صفحه نمایش Galaxy A52 5G

    Samsung Galaxy A52 از صفحه نمایش Super AMOLED استفاده می کند و دارای رزولوشن Full HD+ است و هنگامی که صفحه را تا حداکثر تنظیمات روشنایی روشن می کنید ، 800 نیت روشنایی فوق العاده به نظر می رسد. اگر به دنبال یک تلفن هوشمند برای تماشای فیلم هستید، بعید است که از این صفحه نمایش ناامید شوید.

    رزولوشن دقیق 1080 * 2400 است که معادل تراکم پیکسلی 407 پیکسل در هر اینچ است. بنابراین احتمالاً این راضی کننده خواهد بود، اما با صفحه نمایش گوشی های هوشمند QHD مانند مدلهای قدیمی سری Galaxy S مقایسه نمی شود.

    در مرکز لبه بالایی یک سوراخ وجود دارد و حاشیه های اطراف صفحه ضخیم تر از آن چیزی است که برخی دوست دارند. با این اوصاف، وقتی ویدیویی را تماشا می کنید یا در فیدهای رسانه های اجتماعی حرکت می کنید، هنوز هم عالی به نظر می رسد.

    دوربین سوراخ دار مطابق سلیقه همه نیست، اما سامسونگ به وضوح تلاش زیادی کرده است تا این مورد را در اینجا پنهان کند و جایگزین مناسبی برای بریدگی بالای صفحه است. یکی از پیشرفت های بزرگ گوشی های قبلی گلکسی A ، معرفی صفحه نمایش 120 هرتزی است که معمولاً برای گوشی های پرچمدار است. این اساساً به این معنی است که تصویر روی صفحه نمایش شما سریعتر از سایر تلفن های هوشمند تازه می شود که هنگام حرکت در رسانه های اجتماعی یا انجام بازی های تلفن همراه ، تجربه روان تری را به ارمغان می آورد.

    مشخصات و عملکرد  A52

    اگر می خواهید اتصال 5G بسیار سریع باشد، می توانید Samsung Galaxy A52 را از سری جدید گوشی های هوشمند Galaxy A انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد از اتصال اینترنت نسل بعدی استفاده کنید. اگر فکر می کنید روزی از اتصال 5G استفاده خواهید کرد، توصیه می کنیم تلفن را با گزینه نسل بعدی انتخاب کنید نه یک گوشی بدون آن، زیرا این بدان معناست که برای دسترسی سریعتر به اینترنت در مواقع لزوم، نیازی نیست تلفن خود را ارتقا دهید.

    در اینجا یک پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 750G وظیفه سنگینی را بر عهده دارد. شما با این چیپست تجربه ای عالی نخواهید داشت، اما برای اکثر وظایف به اندازه کافی قدرتمند است و بعید است وقتی لمس آن کندتر شود، ناامید شوید.

    اگر بازی های تلفن همراه زیادی انجام می دهید، ممکن است بخواهید جاهای دیگر را جستجو کنید، اما این هنوز یک تلفن قوی است، چیپست آن فقط به این معنی است که شما مجبورید مدت زمان بیشتری منتظر بمانید تا برنامه ها و بازی ها بارگیری شوند تا اینکه نتوانند انجام کارهای اساسی را انجام دهید.

    خرید قاب گوشی Galaxy A52

    دوربین  Galaxy A52 5G

    دوربین Samsung Galaxy A52 5G روی کاغذ خوب به نظر می رسد و حتی می تواند خود را در برابر Google Pixel 4a که یک دوربین برتر تلفن هوشمند در این گروه قیمت است، حفظ کند. این یک تجربه دوربین شاخص را برای شما به ارمغان نمی آورد، اما سنسور اصلی در حالت اتوماتیک به خوبی کار می کند و می توانید به راحتی عکس های زیادی بگیرید.

    یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و دیافراگم f/1.8 وجود دارد. این تنها یکی از چهار عنصر تیرانداز عقب است. همچنین یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک اسکنر عمق 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی وجود دارد. ضمن آن که Galaxy A52 5G دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است و این شرکت ادعا می کند که این تلفن هوشمند دو روز عمر باتری را ارائه می دهد.

    توجه داشته باشید که می توانید به سادگی برای خرید و سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه خود، به سایت روبان مارکت مراجعه کرده و انتخاب خود را انجام دهید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن