جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A71

    قدرت سامسونگ در بازار میان رده موبایل همچنان قابل مشاهده است و با ورود  Samsung Galaxy A71، این اعتقاد به وجود آمده است که بتواند به خوبی بر روی آنچه مصرف کنندگان می خواهند تأثیر بگذارد. این گوشی از صفحه نمایش بزرگ، دوربین های زیاد و عمر باتری طولانی برخوردار است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    این روشن است که این تلفن بیشتر هدف نسل جوان است. مخاطبانی که وقت زیادی را صرف برنامه های آنلاین، و ایجاد حجم بالایی از محتوای ویدیویی می کنند. البته در این سال ها سامسونگ گزینه های مقرون به صرفه ای را منتشر کرده است، این درحالی است که Galaxy A71 با قیمتی رقابتی و کیفیتی مناسب به بازار راهی شده است.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A71

    طراحی و نمایش

    هنگامی که صحبت از طراحی Samsung Galaxy A71 می شود، همه چیز در مورد صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی به ذهن ها خطور می کند که با کمترین حاشیه و به سادگی در دست قرار می گیرد. از فناوری صفحه نمایش Infinity-O سامسونگ که در دستگاه های قبلی نیز به کار گرفته شده است، استفاده می کند و یک طراحی سوراخ در بالای صفحه نمایش را ایجاد می نماید.

    ضمن آن که گلکسی A71 از یک پنل Super AMOLED Plus استفاده می کند که نازک و سبک است. گلکسی A71 5G از جلو مسطح است و دارای یک صفحه پلاستیکی خمیده در پشت است. ابعاد آن 6.3 * 3.0 * 0.3 اینچ  است و در 6.5 اونس عرضه می شود.

    بالای گوشی دارای یک اسلات سیم کارت است، در حالی که یک بلندگو ، یک درگاه شارژ USB-C و یک جک هدفون 3.5 میلی متری در پایین آن قرار گرفته است. سمت چپ، روبروی دکمه تنظیم صدا و دکمه روشن و خاموش چند منظوره بوده و هنگام ضربه زدن دکمه ها یک کلیک رضایت بخش را فراهم می کنند.

    پشت گوشی از یک دوربین مستطیل شکل در گوشه بالا سمت چپ و یک آرم سامسونگ در وسط برخوردار است. صفحه پشتی از پلاستیک ساخته شده است، اگرچه جلای براق بسیار عالی به نظر می رسد اما به سرعت اثر انگشت را به خود جلب می کند.

    دوربین Galaxy A71

    یکی از مزیت های مهم Samsung Galaxy A71 دوربین های آن است. اسکنر 32 مگاپیکسلی در جلو، عکس هایی با کیفیت بالا تولید می کند که حتی در نور کم ، می تواند طرفداران سلفی را راضی کند. در بخش پشتی گوشی همراه A71 ، چهار دوربین جای داده شده است. سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، f / 1.8 ارائه می دهد و تصاویر دقیق و با جزئیات خوبی تولید می کند.

    با استفاده از یک آیکون روی صفحه می توانید به دوربین فوق عریض 123 درجه و 12 مگاپیکسلی دست یافته و فضای بیشتری را در عکس داشته باشید. به علاوه می توانید دوربین های 5 مگاپیکسلی و عمقی برای عکس های نزدیک و جلوه های تاری که سامسونگ به آنها Live Focus می گوید را در اختیار داشته باشید.

    در پشت، Galaxy A71  همچنین، یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است است. لنز چهار پیکسلی 64 مگاپیکسلی در همه سناریوهای روشنایی عملکرد خوبی دارد. عکس ها واضح است ، عمق میدان عالی است و رنگ آن کمی اشباع است اما عالی به نظر می رسد. در نور کم، متوجه نویز جزئی و از دست دادن جزئیات کمی خواهید شد.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A71

    عملکرد و مشخصات گلکسی  A71

    قدرت زیادی در زیر کاور Samsung Galaxy A71 وجود دارد، این گوشی گلکسی A71 با چیپست Qualcomm Snapdragon 765 عرضه می شود و با یک پردازنده هشت هسته ای و 6 گیگابایت رم همراه است. این دستگاه از اندروید 10 استفاده می کند و همچنین 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد که بسیار مناسب می باشد. اگر به فضای بیشتری نیاز داشته باشید، Galaxy A71 دارای یک اسلات microSD است که از کارت هایی با اندازه 512 گیگابایت پشتیبانی می کند.

    نمایشگر Galaxy S71  

    در قسمت جلوی گوشی صفحه نمایش 6.7 اینچی ، 2400 در 1080 پیکسل AMOLED با یک بریدگی برای دوربین مسلط است. صفحه نمایش بسیار زیبا ، با رنگ های زنده و سیاه و سفید به نظر می رسد ، و به اندازه کافی روشن است که بیرون را می بینید. حتی سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش نیز بسیار خوب است ، هرچند به اندازه آیفون SE یا Pixel 4a سریع و دقیق نیست.

    قابلیت اتصال و صدا  Galaxy A71

    Samsung Galaxy A71 بدون قفل در دسترس است و آنلاک تلفن از زیر 6 گیگاهرتز 5G پشتیبانی می کنند. این تلفن دارای یک بلندگوی تک فاز پایین است که حداکثر 90 دسی بل دارد. برای تماس های ویدیویی خوب است و Dolby Atmos با هدفون های سیمی یا بلوتوث پشتیبانی می شود. این تلفن همچنین از بلوتوث 5.0 ، NFC و Wi-Fi دو بانده پشتیبانی می کند.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A71

    نرم افزار گلکسی سامسونگ

    Galaxy A71  با اندروید 10 همراه با One UI 2 سامسونگ عرضه می شود. در حالی که طی چند سال گذشته بسیاری از تولیدکنندگان به سمت مدل اندرویدی پرطرفدار گرایش پیدا کرده اند، رابط کاربری سامسونگ همچنان یک تجربه کاربری کاملاً سفارشی را ارائه می دهد. در One UI 2 ، دکمه های پیمایش معکوس می شوند، نمادهای برنامه تغییر می کنند و منوی تنظیمات متفاوت از Android stock است.

    برای خرید این گوشی کاربردی سامسونگ می توانید از معتبرترین فروشگاه های آنلاین در داخل کشور و یا از سایت های خارجی اقدام کنید. پس از خرید آن برای تهیه قاب گوشی مناسب با مدل موبایل خود، می توانید از طریق سایت روبان مارکت اقدام کرده و در دسته بندی های متنوع آن، مطابق با سلیقه و نظر خود، قابی زیبا و متفاوت را تهیه کنید.

    ضمن آنکه این امکان وجود دارد که با ارسال طرح دلخواه و سفارشی خود به صورت فایل به روبان مارکت ، آن را با کیفیتی عالی و دوام بالا، بر روی قاب گوشی خود چاپ نمایید. برای این منظور می توانید با کارشناسان روبان مارکت مشورت نموده و سفارش خود را ارائه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن