جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A71

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A71 یک نمایشگر 6.7 اینچی Super AMOLED Infinity-O ، تغییر بین برنامه های اجتماعی و تماشای فیلم ها را به یک تجربه کاملاً جدید تبدیل می کند. بنابراین در این گوشی سامسونگ، هر آنچه که می بینید واضح و غنی است و طراحی زیبا و یکپارچه ای دارد که منحنی های خیره کننده داشته و سوراخ سوراخ جلو دوربین به زیبایی طراحی شده است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A71

    دوربین های عالی در Galaxy A71

    Galaxy A71 با یک دوربین پشتی قدرتمند 64MP ، به شما امکان می دهد تصاویر بیشتری را ضبط کنید. همه چیزهایی که عکاسی می کنید به لطف سیستم دوربین چهارگانه با وضوح حیرت انگیزی ظاهر می شوند. با یک دوربین Ultra Wide می توانید همه را در آن عکس مهم جای دهید و با Super Steady ، می توانید از یک اقدام فوق العاده روان فیلم بگیرید و ویدیوی موبایل را در سطح نرم افزار در دسترس قرار دهید.

    همچنین می توانید جهان را با میدان دید وسیعتر دوربین Ultra Wide مشاهده کرده و عکاسی کنید. زاویه دید 123 درجه Samsung Galaxy A71 مانند بینایی انسان است و هنگام گرفتن عکس های عالی، بهترین دید را خواهید داشت. مانند اکثر سازندگان تلفن ، سامسونگ دوست دارد این روزها به همان تعداد دوربین ایجاد کند.

    در اینجا پنج دوربین وجود دارد که شامل یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی دارای 64 مگاپیکسل است، سپس یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق العاده، یک دوربین 5 مگاپیکسلی با عمق برای بهبود اثر تاری در حالت عمودی و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی برای کلوزآپ های شدید وجود دارد.

    کیفیت عالی تصاویر A71

    نتایج خوب است. همه آنها می توانند در طول روز عکس های بسیار رنگارنگ و دقیق تهیه کنند. تصاویر می توانند گاهی اوقات خیلی پردازش شده و کمی صاف به نظر برسند، مخصوصاً در صحنه هایی با کنتراست بالا که آسمان سفید است و پیش زمینه نیز از سایه پوشیده است.

    با وجود داشتن حالت اختصاصی شبانه  Samsung Galaxy A71 ، دوربین ها در نور کم تزلزل می یابند. شما باید کاملاً بی حرکت باشید  تا از ایجاد اختلال در تاریکی شب جلوگیری کنید. کمی بیشتر از تلفن های برتر به تمرکز و تلاش نیاز دارد. به همین دلیل در برخی از عکسهای حالت Night تفاوت مشاهده خواهید کرد. تلفن سامسونگ با کیفیت 30 فریم در ثانیه فیلم های 4k با کیفیت خوب ضبط می کند و اگر بخواهید عکس هایی با ظاهری نرم تر داشته باشید حالت Super Steady وجود دارد.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A71

    طراحی کلی گلکسی A71

    A71 این یک اسلات کارت MicroSD دارد بنابراین در صورت نیاز به فضای بیشتر می توانید فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی آن را افزایش دهید. ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی برای ادامه کار بیش از یک روز کامل مناسب است. ضمن آنکه یک صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED که می تواند در فضای باز روشن تر شود.

    عملکرد با پردازنده Qualcomm Snapdragon 765G و 6 گیگابایت رم کافی است، بازی هایی مانند Genshin Impact را بدون دردسر زیادی در Samsung Galaxy A71  اجرا می شود. ضمن آنکه بدنه A71 پلاستیکی است که به اندازه شیشه احساس خوبی ندارد. اما هنوز همان لکه ها را به خود جلب می کند. همچنین دارای جک هدفون است که می توانید از آن استفاده کنید و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر است تا دسترسی به آن بسیار ساده باشد.

    از ویژگی های اصلی Samsung Galaxy A71 پشتیبانی از 5G است. این فناوری جدید شبکه پس از 4G LTE است، اما برای بسیاری از افراد غیرقابل دسترسی است. ضمن آنکه سرعت اینترنت در حال حاضر چندان سریع نیست. اگر هم اکنون یک گوشی اندرویدی خرید می کنید و می خواهید در آینده با 5G آن را استفاده کنید، A71 خرید خوبی است. این فناوری از چند جهت با A71 مطابقت دارد و عکس های بهتری تولید می کند.

    فناوری مقاومت در برابر آب

    در طول سال ها ، سامسونگ چندین گوشی هوشمند با ویژگی های ضد آب عالی تولید کرده است. بیشتر کاربران گوشی های هوشمند توانایی استفاده از تلفن هایشان در زیر آب و حتی در زیر باران را تجربه کرده اند. از زمانی که غول فناوری Samsung Galaxy A71 را راه اندازی کرد، کاربران گوشی های هوشمند سامسونگ می خواهند بدانند که این گوشی ضد آب است.

    برخی از وفاداران سامسونگ در سراسر جهان این تلفن های هوشمند را خریداری می کنند زیرا آنها می خواهند از تلفن های خود در زیر آب برای گرفتن عکس سلفی یا عکس در زیر آب لذت ببرند. Samsung Galaxy A71 همراه با سخت افزار و نرم افزار با کیفیت است که دستگاه اندروید را به گزینه ای برتر در بین کاربران گوشی های هوشمند تبدیل کرده است.

    خرید قاب گوشی Galaxy A71

    عملکرد عالی Galaxy A71

    با توجه به ویژگی های برتر Galaxy A71 ، این یک گزینه برتر در بین کاربران دستگاه های آندروید است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED است. دو نوع دارد 6 گیگابایت RAM / 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت RAM / 128 گیگابایت حافظه داخلی. هر دو نوع از تراشه Qualcomm SDM730 Snapdragon 730 تغذیه می شوند و هر دو دارای سیستم عامل Android 10.0 هستند. دستگاه اندرویدی دارای ویژگی هایی مانند قطب نما ، شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، دستیار سامسونگ ، Bixby و ... است. همچنین این دستگاه با ساعت های هوشمند سامسونگ به خوبی کار می کند.

    شما می توانید از ظرفیت باتری طولانی تری لذت ببرید زیرا Samsung Galaxy A71 با یک باتری Li-Po 4500mAh داخلی تعبیه شده است. بنابراین می توانید به سادگی از آن در محیط های باز و هنگام سفر به طبیعت و ماجراجویی خود استفاده کرده و از ثبت خاطراتی جذاب لذت ببرید.

    شما می توانید پس از تهیه گوشی هوشمند خود، برای آن قاب مناسبی را از روبان مارکت خرید کنید. روبان مارکت دسته بندی های جذاب و متنوعی از طرح های مختلفی همچون طرح دلخواه ، قاب طرح دخترانه ، طرح مفهومی ، طرح خلاقانه و طرح کارتونی و بسیاری دیگر از طرح های زیبا را ارائه نموده است.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن