جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A80

    Samsung Galaxy A80 دارای اندازه ای کوچک اما سنگین است و احتمالاً برای کسی که می خواهد تلفن هوشمندی داشته باشد که نگه داشتن آن در یک دست آسان باشد، چندان مناسب نیست. این گوشی دارای وزن 220 گرم است که یکی از سنگین ترین تلفن هایی است که تا کنون به بازار عرضه شده است.

    ابعاد این گوشی 165.2 * 76.5 * 9.3 میلی متر است، بنابراین در مقایسه با گوشی های دیگر به اندازه وزن آن بزرگ نیست. این تلفن برای تسهیل در کار، صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی را در نظر گرفته است.

    Samsung Galaxy A80

    صفحه نمایش Samsung Galaxy A80

    اگر موردی وجود دارد که بتوانید به تلفن های سامسونگ اعتماد کنید، صفحات با کیفیت بالای آن است و از این رو صفحه نمایش Samsung Galaxy A80 بسیار مناسب است. با استفاده از فناوری صفحه نمایش Super AMOLED، که منجر به کنتراست بالا و رنگ های روشن می شود، Galaxy A80 نوید یک تجربه تماشای عالی را می دهد و حداکثر روشنایی را ارائه می نماید.

    در منوی تنظیمات طیف وسیعی از ویژگی ها وجود دارد که به شما امکان می دهد کیفیت صفحه را با تنظیمات خاص خود نیز تطبیق دهید، تنظیماتی مانند افزودن فیلتر نور آبی یا حالت تاریک، یا تغییر رنگ RGB صفحه را می توانید به آسانی در این گوشی ایجاد کنید.

    هنگامی که حالت منو را در تنظیمات روشن کنید، باعث می شود که رنگ ها واضح تر شوند و بازی ها و رسانه ها را جذاب تر می کند. علاوه بر این، عدم وجود بریدگی باعث می شود که این صفحه نمایشگر سامسونگ بهترین نمایشگر تا به امروز باشد، زیرا هیچ مشکلی برای مشاهده شما ایجاد نمی کند و هیچ شکاف و حاشیه ای صفحه گوشی را اشغال نمی کند.

    عمر باتری Galaxy A80

    شما یک باتری 3،700 میلی آمپری در این گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A80 دریافت می کنید که ممکن است به نظر کافی باشد. در طول استفاده متوسط ​​از تلفن، باتری در طول روز باقی می ماند. اما استفاده زیاد هنگام شب نیاز به شارژ تلفن خواهد داشت

    این تخلیه شدید باتری منطقی است، زیرا هر دو پاپ آپ موتور دار و صفحه نمایش بزرگ AMOLED انرژی زیادی را مصرف می کنند. با این وجود برای تلفنی که هدف مخاطبان جوانتری است، ممکن است انتظار داشته باشند که از طول عمر بیشتر باتری استفاده کنند.

    Samsung Galaxy A80

    دوربین Samsung Galaxy A80

    دوربین اصلی Samsung Galaxy A80  از نوع 48MP f / 2.0 است و یک دوربین 8MP f / 2.2 با لنز فوق عریض و یک دوربین f / 1.2 Time-of-Flight (ToF) f / 1.2 به آن متصل می شود، پرتره های بهتری را ایجاد می کند.

    در دوربین سوم از لنز ToF که برای اندازه گیری عمق و اضافه کردن تاری پس زمینه بوکه در حالت Live Focus است، استفاده می شود. پرتره ها از نظر سطح مناسب بوکه از بهترین نمونه هایی است که در تلفن هوشمند دیده شده است و پس زمینه هرگز تار نمی شوند.

    با این حال، دوربین ToF جایگزین دوربین عکاسی تله ای معمولی می شود که در اکثر تلفن های هوشمند از آن استفاده می شود. بنابراین بزرگنمایی نوری وجود ندارد و فقط دیجیتال است، بنابراین وقتی می خواهید بزرگنمایی کنید تصاویر به سرعت دانه دار می شوند.

    دوربین دوم لنز فوق العاده عریض است و در بیشتر موارد آنها ، لبه های تحریف شده بسیاری از تصاویر تلفن های هوشمند فوق العاده گسترده را ندارند، این در حالی است که کیفیت بالایی را حفظ می کنند. دوربین اصلی دارای ضبط رنگ بسیار عالی است. حتی در صورت خاموش بودن بهینه سازی صحنه بسیار خوب عمل می کند.

    رابط و قابلیت اطمینان

    Samsung Galaxy A80 با اندروید 9 جدیدترین سیستم عامل اندروید، همراه با One UI سامسونگ در بالای صفحه ارائه شده است. همانند بسیاری از رابط های کاربری سفارشی، بزرگترین تغییر در Android زیبایی شناسی است، زیرا One UI به دنبال یک طرح رنگی کم رنگ ، آیکون های مربع و گرد و تأکید بیشتر بر روی ابزارک ها است.

    علاوه بر این، تأکید سامسونگ بر روی شخصی سازی، از نظر ابزارک ها، اندازه آیکون و گزینه های ناوبری، بازگشت به همان چیزی است که در ابتدا باعث جذابیت اندروید نسبت به iOS شده است و به ما این امکان را می دهد که دستگاه واقعاً کاربردی و عالی باشد.

    موسیقی، فیلم و بازی

    صفحه اصلی برای تماشای محتوا و انجام بازی ها یکی از اصلی ترین جاذبه های نمایشگر بدون بریدگی است، بنابراین می تواند بازی در Samsung Galaxy A80 به طرز شگفت انگیزی سریع باشد. وقتی بازی را بارگذاری می کنید عملکرد مناسبی را شاهد هستید. به عنوان مثال در PUBG Mobile بازی به صورت پیش فرض در بالاترین تنظیمات گرافیکی قرار گرفت.

    Samsung Galaxy A80

    عملکرد گوشی Samsung Galaxy A80

    Samsung Galaxy A80 با چیپست Snapdragon 730 کار می کند که یکی از جدیدترین پردازنده های کوالکام است که به بازار میان رده وارد شده است. می توان گفت که در عمل، استفاده از گلکسی A80 کند است و دلیل آن هم این چیپست میان رده است.

    توجه داشته باشید که برای آن که بتوانید بهترین خرید گوشی همراه را داشته باشید، بهتر است ابتدا در خصوص مشخصات آن ها و عملکردی که ارائه می دهند تحقیق کرده و سپس بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین شما می توانید انواع قاب گوشی همراه را از طریق دسته بندی های روبان مارکت تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن