جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy J4

    Samsung Galaxy J4 یکی از گوشی های همراه کارآمد سامسونگ است که مجهز به چیپ ست Exynos 7 Quad 7570 ، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است. لازم به ذکر است که حافظه تلفن قابل افزایش نمی باشد اما فضای ذخیره سازی با کارت  microSDرا می توان افزایش داد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    در ضمن، این مدل از گوشی های موبایل با سیستم عامل اندروید 8.0 قابل اجرا است. همچنین همراه با یک باتری Li-Ion 3000 mAh و از نمایشگر 5.5 اینچی AMOLED با وضوح 1280*720 پیکسل برخوردار است. این گلکسی، از فناوری AMOLED در تولید رنگ سیاه بسیار عمیق، بهره می برد.

    همچنین Galaxy J4  قابلیت 3G و 4G را دارد. این تلفن هوشمند دارای گیرنده داخلی است. GPS یک سیستم ناوبری ماهواره ای است که امکان تعیین موقعیت دقیق جغرافیایی را فراهم می کند. این تلفن هوشمند سامسونگ دارای گیرنده رادیویی FM نیز می باشد.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy J4

    دوربین Galaxy J4

    دوربینSamsung Galaxy J4  مجهز به فوکوس خودکار است. این یک ویژگی دوربین است که فوکوس دوربین را به خوبی تنظیم کرده و از ویژگی های خوب این گوشی هوشمند است. در مورد سری های اخیر Galaxy J ، سامسونگ دوربین های بسیار خوبی به آنها داده است. به عنوان مثال Galaxy J4 از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.9 بهره می برد، برای دستگاهی با سطح بالا بسیار قدرتمند است و به سختی می توان گوشی هوشمندی را مشاهده کرد که با چنین سنسور دوربین عرضه شود.

    در تست، دوربین قادر به گرفتن عکس های دقیق و رنگارنگ است که در شرایط نوری خوب در فضای باز و داخل خانه گرفته شده است، در واقع این دوربین چشمگیرترین دوربینی است که در دستگاه های میان رده دیده شده است، جایی که دوربین در هنگام استفاده از مناظر شب و فضایی با با نور کم، خوب عمل می کند. دوربین جلو سلفی های 5 مگاپیکسلی می گیرد و دارای فلاش LED است و برای سلفی های گاه به گاه خوب کار می کند اما انتظار نداشته باشید که در نور کم فلاش برای شما خوب کار کند.

    باتری با دوام خوب

    این تلفن هوشمند پشتیبانی خوبی از باتری Li-Ion 3000 mAh می کند. این یک باتری با دوام است که به سادگی و در کوتاه ترین زمان می توان آن را به صورت کامل شارژ کرد.  Galaxy J4 به طرز شگفت انگیزی قادر به تحمل بیش از یک روز شارژ با حدود 3.5 ساعت صفحه نمایش به موقع است که با توجه به اینکه فقط 3000 میلی آمپر ساعت باتری دارد، شارژ تلفن تقریباً 2 ساعت طول خواهد کشید.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy J4

    امکانات گلکسی J4

    سنسورهای تلفن هوشمند Samsung Galaxy J4  می توانند مقادیر فیزیکی را سنجش نموده و انتقال آن را به  پردازنده برنامه انجام دهند. ضمن آنکه در این تلفن شتاب سنج طراحی شده است که می تواند حرکت را ارزیابی کرده و با استفاده از سنسور مجاورت می تواند شناسایی کند که در زمان مکالمه تلفن، کاربر گوشی را نزدیک صورت قرار داده و بدین ترتیب در جهت فشار وارده تصادفی به صفحه کلید و کاهش مصرف باتری، صفحه نمایش را خاموش می نماید.

    ساخت و طراحی گلکسی J4 مناسب بوده و به عبارتی این گوشی یک دستگاه میان رده است و از فلز ساخته شده است که در واقع کاملاً با مواد پلاستیکی پوشیده شده است و ساختاری کاملاً مستحکم دارد علاوه بر این، Galaxy J4 دارای یک پوشش قابل جابجایی است که به شما امکان می دهد باتری قابل جابجایی آن را تعویض کنید، دو میکرو سیم کارت وارد کرده و با کارت MicroSD حافظه را گسترش دهید. البته سامسونگ اسکنر اثر انگشت را بر روی دکمه فیزیکی صفحه اصلی ایجاد نکرده است که شاید برای برخی اهمیت داشته باشد.

    پنل کاربردی

    آنچه که درSamsung Galaxy J4  قطعاً هر کس را تحت تأثیر قرار خواهد داد پنل 5.5 اینچی Super AMOLED آن است که رنگ های زنده و کنتراست بسیار خوبی با وضوح HD تولید می کند و هنوز بسیاری از برنامه ها و محتوا بر روی نسبت ابعاد نمایشگر Galaxy J4 به بهترین وجهی کار می کنند. برای کسانی که همیشه در حال حرکت هستند، این نمایشگر در فضای باز خارج از منزل بسیار عالی عمل می کند.

    Galaxy J4 از نسخه باریک Samsung Experience مبتنی بر Android 8.0 استفاده می کند، اگرچه در مورد قابلیت استفاده و انتقال سیستم ممکن است تفاوتی مشاهده نکنید، اما مواردی مانند دستیار Bixby و Always On Display را دریافت نمی کنید. اما Bixby Home هنوز حضور دارد که داشبوردی از اخبار رسانه های اجتماعی، قرارهای تقویم و عناوین خبری را به شما نشان می دهد.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy J4

    کیفیت صدای Galaxy J4

    یکی از مواردی که در خصوص Samsung Galaxy J4 مطرح است، داشتن صدای صوتی Dolby Atmos است، ویژگی ای که در حال حاضر در Galaxy S9 و S9 Plus وجود دارد، اما فقط با هدفون در Galaxy J4 کار می کند، ضمن آن که تراشه صوتی پیشرفته مورد استفاده در Galaxy J4 ، کیفیت صدای هدفون چشمگیر است. Galaxy J4 یک گوشی هوشمند سطح ارزان قیمت بسیار مقرون به صرفه است که نمایشگری زیبا، دوربین اصلی قابل اجرا و عمر باتری قابل اطمینان را ارائه می دهد. با این حال، سامسونگ آنرا با قیمتی مناسب عرضه کرده است.

    این یک گوشی میان رده عالی برای کسانی است که می خواهند از امکاناتی مناسب با قیمتی مقرون به صرفه استفاده کنند. برای خرید این گوشی می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر اقدام کنید. پس از خرید این گوشی سامسونگ، می توانید مطابق با مدل گوشی خود، از میان دسته بندی های متنوع روبان مارکت، یکی از قاب های زیبا و منحصر به فرد آن را برگزینید.

    در این دسته بندی ها شما طرح های مختلفی همچون قاب طرح خلاقانه ، قاب طرح دخترانه ، طرح پسرانه ، طرح مفهومی ، طرح فیلم و سریال، طرح کارتونی و بسیاری دیگر از طرح و نقش های خاص و بی نظیر را مشاهده کنید که تمامی آن ها به دلیل استفاده از کیفیت چاپ بسیار بالا، دارای ماندگاری رنگ و دوام بسیار خوبی هستند.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن