جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy M20

    Galaxy M سری جدید سامسونگ ، سر و صدای زیادی در بازار گوشی های هوشمند ارزان قیمت ایجاد کرده است. و Samsung Galaxy M20 به عنوان یک گوشی هوشمند محبوب و معمولی مورد استفاده قرار می گیرد. Galaxy M20 یک گوشی هوشمند بارگیری شده با قیمت بسیار مناسب است. برخی از ویژگی های برجسته شامل صفحه نمایش خیره کننده Infinity-V ، دوربین فوق العاده و باتری با دوام بالا از جمله موارد این گوشی است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    شما می توانید پس از بررسی این گوشی کارآمد، برای محافظت از آن می توانید از دسته بندی متنوع قاب گوشی روبان مارکت، متناسب با نظر و سلیقه خود، یک قاب مناسب را تهیه نمایید. برای مشاهده انواع طرح های روبان مارکت، از دسته بندی های ایجاد شده، انتخاب کنید.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy M20

    طراحی گلکسی M20 سامسونگ

    Samsung Galaxy M20 در دستان کاملاً به خوبی قرار گرفته و  به راحتی متناسب است. اما پنل پلاستیکی پشتی آن می تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد. اولین نکته این است که آن را به یک انتخاب قابل اعتماد عالی برای استفاده روزمره تبدیل کرده است.

    اگر با پنل پلاستیکی عقب مشکلی ندارید، پس هیچ گونه شکایتی از ظاهر گوشی نخواهید داشت. به این دلیل که جلوی دستگاه که سامسونگ آن را نمایشگر Infinity-V می نامد، شگفت انگیز به نظر می رسد. این طراحی جدید Infinity-V واقعاً ستودنی است. نمایشگر با کیفیت خوب گلکسی M20 طراحی خود را به سطح بالاتری می رساند.

    نمایشگر Galaxy M20

    با صحبت در مورد یکی از نقاط قوت دستگاه ، سامسونگ نمایشگر فوق العاده ای را در گلکسی M20 اضافه کرده است. Samsung Galaxy M20 از صفحه نمایش 6.3 اینچی Full HD + Infinity-V با رزولوشن 1080 * 2340 پیکسل، نسبت ابعاد 19.5: 9 و تراکم پیکسلی 409 ppi بهره می برد. اصطلاح نمایشگر Infinity-V یک اصطلاح بازاریابی است که توسط سامسونگ استفاده می شود.

    علاوه بر این ، Galaxy M20 همچنین دارای مجوز Widevine L1 است که به شما امکان می دهد محتوا را در سیستم عامل هایی مانند Netflix و Prime Video با وضوح واقعی HD پخش کنید. اکثر تلفن های این دسته بندی، فاقد گواهینامه Widevine L1 هستند.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy M20

    عملکرد M20

    قبل از صحبت در مورد مشخصات اصلی، باید بدانید که این تلفن همراه سامسونگ، برای بازی محبوب PUBG Mobile بهینه شده است. اگرچه PUBG Mobile قطعاً تنها معیار عملکرد نیست ، اما شنیدن آن برای همه گیمرها قطعاً چیز خوبی است.

    تا آنجا که به مشخصات سخت افزاری مربوط می شود، Galaxy M20Samsung از پردازنده جدید سامسونگ Exynos 7904 بهره می برد. پردازنده Samsung Exynos 7904 با فرایند 14 نانومتری ساخته شده است و به دو هسته Cortex A73 مجهز است.

    در Android Oreo با Experience UI قابل اجرا است. تاکنون، هیچ یک از گوشی های Galaxy M با Android Pie همراه با آخرین One UI سامسونگ در بازار عرضه نشده اند. این جایی است که برخی از گوشی های جدید Galaxy A دارای امتیاز هستند. سامسونگ با ارائه یک تجربه UI 9.5 کاملا تمیز و بهینه سازی شده سعی در جبران آن در سری M دارد. با وجود اینکه یک رابط کاربر نیست، تجربه UI 9.5 یک رابط کاربری ساده با آیکون ها و موضوعاتی را ارائه می دهد که شبیه نرم افزار جدیدتر سامسونگ است.

    ماندگاری عالی باتری

    دلیل عمده دیگر در نظر گرفتن گلکسی M20 باتری 5000 میلی آمپری آن است که بسیار قدرتمند است. Galaxy M20 قادر است با استفاده متوسط ​​از یک روز کامل باتری، که شامل پیام رسانی، مرور شبکه های اجتماعی و چند ساعت بازی یا پخش محتوای مستقیم است، باتری را حفظ کند. کاربران می توانند Galaxy M20Samsung را در طول روز استفاده کرده و تا پایان روز هنوز مقداری شارژ باقی بمانند.

    Galaxy M20 همچنین از شارژ سریع 15 وات پشتیبانی می کند که شارژ دستگاه از صفر تا 100 درصد حدود دو ساعت طول می کشد. سامسونگ برای بهبود عملکرد شارژ، به روزرسانی گلکسی M20 را ارائه داد.در هر صورت، این گوشی سامسونگ، باتری جامد و با دوام طولانی ارائه می دهد و در این قیمت از بسیاری از تلفن ها پیشی می گیرد.

    بهترین قسمت این است که Galaxy M20 از شارژ سریع تطبیقی ​​سامسونگ از طریق USB Type-C پشتیبانی می کند و همچنین یک شارژر سریع 15W در جعبه به همراه دارد.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy M20

    دوربین  Galaxy M20

    Galaxy M20Samsung با تنظیم دوربین دوگانه در پشت دارای یک دوربین اصلی 13MP در پشت با دیافراگم f / 1.9 و یک سنسور ثانویه 5MP با دیافراگم f / 2.2 است که می تواند برای ایجاد تصاویری مناسب، کفایت نماید. به طور خلاصه، Samsung Galaxy M20 تلفن مصرف کننده است و با حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی، عملکرد قابل وصف، عملکرد چند رسانه ای چشمگیر و بسیاری از موارد مثبت دیگر را ارائه شده است که علیرغم داشتن کاستی هایی که دارد، می تواند یک گوشی مناسب برای استفاده روزمره به شمار آید.

    برای محافظت از این گوشی سامسونگ ، استفاده از قاب گوشی نیاز است که می توانید با خرید آن از سایت روبان مارکت، ضمن مراقبت مناسب از گوشی خود، زیبایی دلنشین و فوق العاده ای را به گوشی خود بدهید. طرح های بی نظیر روبان مارکت از قبیل طرح های دلخواه ، طرح خلاقانه ، طرح مفهومی ، طرح فیلم و سریال و بسیاری دیگر از طرح ها جذاب و منحصر به فرد می تواند هر سلیقه ای را پوشش دهد.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن