جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy M30

    گوشی میان رده سامسونگ مدل Galaxy M30 Samsung با نمایشگر مناسب و باتری با دوام، یکی از محصولات مناسبی است که می تواند برای تماشای نمایش ها و فیلم ها دلپذیر باشد. Galaxy M30 سومین گوشی از سری M است که به بازار عرضه شده است و توانسته است طرفداران خاص خود را داشته باشد. M30 با قیمت مناسب خود، وارد بخش گوشی های میان رده می شود تا بتواند با دیگر برندها مانند شیائومی رقابت نماید.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    طراحی گلکسی M30

    Galaxy M30 از طراحی مشابه سری خود پیروی می کند. این گوشی هوشمند سامسونگ ساخته شده از پلی کربنات است و پشت آن براق می باشد. در اطراف لبه های قاب پلاستیکی خم می شود تا در نمایشگر جای بگیرد و باعث می شود بخشی از آن باشد.

    صفحه لمسی پنل عقب Galaxy M30 Samsung صاف بوده و رنگ آبی و مشکی شیب آن زیبا به نظر می رسد. آرایه دوربین سه گانه در پشت گوشی در یک ماژول در گوشه بالا سمت راست با یک حلقه نقره ای برجسته روی سنسور میانی قرار دارد. به طور کلی، Galaxy M30 بسیار شبیه به دو گوشی دیگر است. طراحی کاربردی بوده و بسیار مناسب در دست قرار گرفته و مستحکم می باشد.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy M30

    صفحه نمایشگر Galaxy M30

    M30 به صورت یک صفحه Super AMOLED با ابعاد 6.4 اینچ یک نسخه ارتقا یافته است. این گوشی دارای وضوح تصویر Full HD + (2280 * 1080) پیکسل است و از طراحی U شرکت برخوردار می باشد. این باعث می شود نسبت ابعاد صفحه 19.5: 9 باشد. همچنین Galaxy M30 اولین گوشی از سری M با بریدگی U شکل در جلو است.

    باید گفت کهGalaxy M30 Samsung تلفن خوبی برای تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی به نظر می رسد. صفحه کمی به سمت تن گرمتر متمایل است اما رنگ ها با استفاده از صفحه AMOLED به زیبایی ظاهر می شوند. زاویه دید نیز عالی است و با حداکثر روشنایی ، M30 دارای خوانایی عالی در برابر نور خورشید است. همراه با گواهینامه Widevine L1 و همچنین پشتیبانی از Dolby ATMOS بر روی هدفون ارائه می شود.

    دوربین M30

    تنظیمات دوربین ها در M30 شامل سنسور اصلی سیزده مگاپیکسلی است که با دیافراگم f / 1.9 می باشد و سنسور  با عمق پنج مگاپیکسلی و سنسور زاویه دید بسیار مناسب پنج مگاپیکسلی است که میدان دید مناسب 123 درجه را ایجاد می کند. بنابراین علاقه مندان به عکاسی می توانند برای تصاویر منظره با دوربین زاویه دید، استفاده کنند. توجه داشته باشید که تلفن دارای یک سنسور زاویه دید گسترده در بخش میان برد است.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy M30

    کارایی گوشی هوشمند سامسونگ

    گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy M30 Samsung به چیپست Exynos 7904 مجهز شده است که همان موردی است که در M20 نیز یافت می شود. این یک پردازنده هشت هسته ای است که با بهره گیری از دو خوشه Cortex-A73 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز برای مصرف بهینه انرژی کار می کند. Mali-G71 MP2 به عنوان پردازنده گرافیکی M30 وجود دارد.

    این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی یا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی سازگار است. با این پیکربندی، عملکرد M30 مناسب بوده است. با استفاده متوسط​​، Exynos 7904 قادر است انرژی تلفن را از طریق کارهای مختلف تأمین کند، اما محدودیت های زیادی دارد.

    بنابراین نمی توانید انتظار چند وظیفه ای عالی را داشته باشید.. Mali-G71 MP2 همچنین برای مواردی مانند PUBG Mobile که با تنظیمات متوسط ​​کار می کنند، معمولی عمل می کند.

    برنامه های کاربردی در گلکسی M30

    Galaxy M30 Samsung دارای رابط کاربری Samsung Experience 9.5 مبتنی بر اندروید 8.1.0 است. گرچه این بهترین یا جدیدترین تجربه در مورد یک گوشی هوشمند در این محدوده نیست، اما بهینه سازی های سامسونگ باعث می شود نمایش بدون وقفه وجود داشته باشد.

    علاوه بر این، سامسونگ به ارائه برنامه هایی مانند Dailyhunt ، مجموعه برنامه های مایکروسافت، همراه با برخی از برنامه های ضروری سامسونگ ادامه می دهد. برخی از این برنامه ها غیر از برنامه های مایکروسافت و سامسونگ می توانند حذف شوند.

    باتری M30

    Galaxy M30 Samsung با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعت طراحی و تولید شده است که با استفاده از آداپتور 15 وات خود می تواند شارژ سریع باتری گوشی همراه را انجام دهد. برای شارژ شدن باتری خالی، حدود سه ساعت طول می کشد تا کامل و به صورت صد در صدی شارژ شود. این باتری بزرگ باعث می شود که دوام آن نیز افزایش یافته و عملکرد مناسبی را برای M30 رقم می زند. در صورت استفاده متوسط از این باتری​​، با یک بار شارژ دو روز دوام می آورد. به حتم در استفاده سنگین که شامل انجام بازی یا تماشای فیلم برای مدت طولانی است، ممکن است برای کل روز دوام نیاورد.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy M30

    خرید قاب های متنوع برای گوشی های سامسونگ

    در صورتی که این گوشی هوشمند میان رده سامسونگ را انتخاب کرده و خرید نموده اید، برای محافظت بیشتر از آن و استفاده از یک طراحی زیبا، می توانید از میان قاب های گوشی در طرح های مختلف روبان مارکت انتخاب نمایید. می توانید مطابق با سلیقه و انتظارات خود، از دسته بندی های متنوع روبان مارکت، قابی را که دوست دارید انتخاب کرده و یا اگر طرح مورد نظر خود را نیافتید، می توانید قاب دلخواه را سفارش دهید.

    در این شرایط با ارسال تصویر مورد نظر خود به فروشگاه اینترنتی روبان مارکت، این امکان را ایجاد می کنید که طرح شما روی قاب گوشی، تابلو یا ماگ چاپ شده و در اختیار شما قرار گیرد. لازم به ذکر است که کار چاپ روی قاب های گوشی همراه، با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز انجام می شود که کیفیت و ماندگاری بالای رنگ روی قاب را تضمین کرده و درخشندگی مناسبی را به نمایش می گذارد.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن