جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy M30s

    سامسونگ با معرفی سری Galaxy M روح تازه ای به تلفن های هوشمند ارزان قیمت خود بخشید. این نشان دهنده بازگشت سامسونگ به بخش محبوب تلفن هایی است که بیش از یک نام تجاری شناخته شده اند و جای تعجب نیست که استقبال بازار بسیار خوب بود. Samsung Galaxy M30s بالاترین رده کنونی میان رده ای است که این شرکت عرضه کرده است. این گوشی کاملاً شبیه به مدل قبلی خود است، این درحالی است که برجسته ترین تغییرات در دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، چیپست Exynos 9611 و باتری بی نظیر 6000 میلی آمپری است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    طراحی Galaxy M30s

    Galaxy M30s از نظر طراحي، يك دستگاه سامسونگ زیبا است. این یک طرح ساده پلاستیکی با منحنی پشتی را اجرا می کند که دارای یک شیب افقی است و از آبی به سبز تغییر می کند. با وزن حدود 190 گرم، وسیله ای راحت برای حمل بوده و خیلی لغزنده نمی باشد.

    قسمت پشتی نیز یک اسکنر اثر انگشت فیزیکی را در خود جای داده است که به خوبی و سریع کار می کند. در امتداد گوشه، یک شکاف مستطیل شکل آرایه دوربین سه گانه را در خود جای داده است. این بسیار عجیب به نظر می رسد زیرا فضای منفی زیادی در همان قسمت سیاه وجود دارد که به راحتی می تواند برای دوربین ها منظور شده باشد.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy M30s

    صفحه نمایش M30s

    Samsung Galaxy M30s با یک صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED با وضوح Full + + و یک بریدگی کوچک Infinity-U در بالای صفحه طراحی شده است. نمایشگرهای Super AMOLED در این بخش قیمت بسیار رایج نیستند، بنابراین این یک مورد خوب است. این یکی دیگر از نمایشگرهای زیبای سامسونگ با رنگ های سیاه عمیق، رنگ های زنده و تعادل رنگ سفید دقیق است.

    خوانایی نور خورشید نیز با حداکثر روشنایی 420 نیت بسیار بالا بود، اما صفحه کمی بیش از حد براق است که می تواند بازتاب های ناخواسته ای را به همراه داشته باشد. حاشیه های اطراف نمایشگر نیز کاملاً متوسط ​​هستند. در مورد کیفیت پنل، Galaxy M30s یکی از بهترین نمایشگرها در این سطح قیمت است.

    کارایی گلکسی  M30s

    سامسونگ بار دیگر با تأمین انرژی M30s با چیپست Exynos به جای Snapdragon میان رده ، جایگاه خود را محکم نگه داشته است، نمونه ای که معمولاً در این بخش مشاهده می کنیم. با چیپست 10 نانومتری Exynos 9611 که یک SoC هشت هسته ای است، مجهز شده است. عملکرد به خصوص برای بازی های سنگین مانند PUBG Mobile که با فریم های Extreme و با عبور مداوم از 30 فریم در ثانیه اجرا می شود، بسیار پیشتاز بود، که عالی است.

    با این حال  استفاده منظم از برنامه ها در Samsung Galaxy M30s برای باز شدن کامل، چند ثانیه طول می کشد. دلیل آن احتمالاً انیمیشن های کندی است که سال هاست گریبان دستگاه های سامسونگ را گرفته است. مدیریت حافظه نیز کاملاً بالاتر از حد متوسط ​​بود و برنامه های اخیر بیشتر از همیشه آماده استفاده مجدد بودند.

    قاب گوشی Samsung Galaxy M30s

    نرم افزار سامسونگ M30s

    قابلیت های نرم افزار در هنگام تصمیم گیری در مورد عملکرد سخت افزار، به طور فزاینده ای به عامل تمایز در مورد تلفن های هوشمند ارزان قیمت تبدیل می شوند. با اجرای یک رابط کاربری ساخته شده بر روی Android 9 Pie ، Samsung Galaxy M30s تفاوتی با سایر پیشنهادهای سامسونگ ندارد.

    در حالی که از TouchWiz جلوتر است، One UI هنوز خیلی سبکی نیست و می تواند تلفن های میان رده ای مانند این تلفن را غالب کند. بسیاری از برنامه های از پیش نصب شده وجود دارد که باعث می شود صفحه اصلی حتی قدیمی تر به نظر برسد. هنوز هم بهتر از آن چیزی است که رقیب چینی با تلفن های هوشمند خود ارائه می دهد.

    این برنامه از برنامه ها و ویژگی های غیرضروری محروم شده و به کاربران گزینه های بیشتری برای تصمیم گیری در مورد نحوه نگاه داشتن رابط کاربری خود می دهد. مرورگر سامسونگ به طور منظم کار می کند و صفحه قفل نیز اخبار پرطرفدار را نشان می دهد که بدون هدف هستند و باعث می شود تجربه اولیه ایده آل نباشد. اگر به اندازه کافی آن ها را تنظیم کنید، این موارد غیرفعال می شوند.

    باتری و شارژ Galaxy M30s

    با داشتن یک باتری 6000 میلی آمپری ، انتظارات از Samsung Galaxy M30s زیاد است و طول عمر بسیار خوبی را به نمایش می گذارد. این باعث می شود که بتوانید با یک استفاده سبک، تا دو روز دوام باتری را داشته باشید. همچنین شارژر موجود تقریباً سه ساعت طول می کشد تا میزان شارژ M30 ها را تأمین کند، بنابراین ممکن است بخواهید شارژر خود را بر این اساس برنامه ریزی کنید.

    خرید قاب Samsung Galaxy M30s

    دوربین گلکسی سامسونگ

    سامسونگ Galaxy M30s دارای تنظیمات دوربین سه گانه در عقب است که متشکل از یک دوربین اصلی ISOCELL GM2 48MP f / 2.0 ، یک دوربین فوق تصویری 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 5MP است. تصاویر فاقد اشباع هستند و دامنه دینامیکی نیز می تواند از کمی کمک استفاده کند.

    سامسونگ Samsung Galaxy M30s قصد دارد بخشی از بازار تلفن های ارزان قیمت را به دست آورد که تمایل فزاینده ای را به مارک های تلفن های هوشمند چینی مانند Redmi و Realme نشان داده است. اگر مورد استفاده شما نیاز به پشتیبان گیری باتری شدید، انجام بسیاری از بازی ها یا آگاهی از مارک تجاری دارد ، M30 ها ممکن است برای شما مناسب باشند و بتواند به خوبی خدمات مناسبی را ارائه نماید.

    شما می توانید پس از انتخاب گوشی هوشمند مناسب خود، برای محافظت بیشتر از آن از قاب های گوشی با دوام و با کیفیت روبان مارکت استفاده کنید. در روبان مارکت دسته بندی مجزایی از طرح های مختلف همچون طرح دلخواه ، طرح خلاقانه ، طرح فیلم و سریال ، طرح های دخترانه و پسرانه مشاهده و انتخاب نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن