جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy M31

    Samsung Galaxy M31 از نظر طراحی، شباهت زیادی با گوشی هوشمند M30 دارد به طوری که شاید به سادگی نتوان تفاوت میان آن ها را تشخیص داد. این تلفن هوشمند با یک نمایشگر 6.4 اینچی Infinity U همراه با حاشیه های نه چندان نازک ارائه می شود.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Galaxy M31دارای لبه های صاف و گوشه های گرد است که باعث می شود دستگاه راحت باشد. لازم به ذکر است که در این گوشی، در کنار برخورداری از صفحه نمایش بزرگ، در بخش جلویی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز به کار برده شده است. در سمت راست دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور و در سمت چپ محل سینی سیم کارت و شیار کارت microSD قرار دارد.

    این گوشی هوشمند دارای صفحه پشتی براقی است که می تواند اثر انگشت را بر روی خود به جا بگذارد، همچنین با جک صوتی 3.5 میلی متری همراه بوده و پورت شارژ آن نیز USB Type-C است که در بخش پایینی گوشی واقع شده است. ضمن آنکه در بخش پشتی پنل، تظمیمات دوربین و برند سامسونگ را می توانید مشاهده کنید.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy M31

    صفحه نمایشگر Galaxy M31

    سامسونگ Galaxy M31 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی HD + AMOLED است که با رزولوشن 2340*1080  پیکسل همراه است. این نمایشگر از طریق لایه ای از Gorilla Glass 3 محافظت می شود که با توجه به  اینکه این صفحه نمایش زاویه دید گسترده ای دارد، می توان متصور شد که دیدن فیلم و بازی را به یک لذت تبدیل کند.

    این صفحه نمایش Samsung Galaxy M31 دارای فیلتر نور آبی معمول است که فشار چشم را با محدود کردن میزان انتشار نور آبی کاهش می دهد. در این گوشی، نوعی حالت تاریک نیز تعبیه شده است که می تواند تمامی گوشی را به رنگی تیره تغییر دهد.

    شما می توانید به منوی تنظیمات رفته و حالت تاریک را به شکل دستی فعال کرده یا آن که آن را به شکل خودکار تنظیم نمایید. ضمن آنکه برای جلوگیری از لمس تصادفی، گزینه ای در صفحه نمایش تعبیه شده است. همچنین این دستگاه با یک صفحه نمایش همیشه روشن همراه است که زمان، تاریخ و اعلان های معلق را نشان می دهد. می توان گفت که این گوشی هوشمند سامسونگ، علیرغم آنکه دارای قیمتی مناسب است، اما از صفحه نمایش خوبی برخوردار می باشد.

    عملکرد گلکسی M31

    Samsung Galaxy M31 توسط پردازنده هشت هسته ای Exynos 911 مبتنی بر 10 نانومتری خود سامسونگ تامین می شود. این شرکت از نظر پردازنده، نسل قبلی خود اسمارت فون را به روز نکرده است . Galaxy M30s نیز با همان چیپست مجهز شده است.

    این گوشی هوشمند 6 گیگابایت رم دارد و در دو نوع حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایت و 128 گیگابایت ارائه شده است. کاربران می توانند با افزودن کارت microSD ، فضای ذخیره سازی را تا 512BG افزایش دهند. در مقایسه با Galaxy M30 ، Samsung Galaxy M31 با افزایش ظرفیت RAM ارائه می شود که چند وظیفه ای را روان می کند. این دستگاه در هنگام تعویض برنامه ها و همچنین در هنگام بازی های سبک بسیار روان و سریع کار می کرد. ضمن آنکه در قسمت پشتی دستگاه، سنسور اثر انگشت با سرعت قابل توجهی می تواند قفل دستگاه را باز نماید.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy M31

    دوربین در M31

    این دوربین یکی از مهم ترین به روزرسانی ها را دارد که با Galaxy M31 ارائه می شود. Galaxy M30s دارای یک دوربین عقب سه گانه است، در حالی که Galaxy M31 دارای یک دوربین چهارگانه است. دوربین پشتی دستگاه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور عمق 5 مگاپیکسلی است.

    در جلو ، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مشاهده خواهید کرد که هر دو دوربین  Samsung Galaxy M31 قادر به ضبط فیلم 4K هستند. سامسونگ همچنین برای تجربه بهتر عکاسی، حالت شب را در دوربین اضافه کرده است. لازم به ذکر است که برنامه دوربین سامسونگ کاملا تمیز و آسان است و کاربران می توانند حالت های مختلفی را برای عکاسی در برنامه پیدا کنند.

    همچنین این برنامه یک ضامن را نیز ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد بین دوربین های اصلی و لنزهای زاویه دید گسترده جابجا شوند. همچنین یک Scene Optimiser در برنامه وجود دارد که به سرعت صحنه را تشخیص داده و دوربین را متناسب با آن تنظیم می کند. نتایج دوربین Samsung Galaxy M31 کاملا راضی کننده است.

    مرکز دستگاه نیز سریع بوده و همچنین جزئیات زیادی را در تصاویر گرفته شده، ارائه می داد. چرخش روی دوربین لنز زاویه دید، زمینه دید وسیع تری را به همراه تصاویر واقعا خوبی ارائه می دهد. با این حال، تصاویر گرفته شده در نور روز بهتر از تصاویر گرفته شده در داخل خانه است.

    حالت شب موجود در دستگاه نیز بسیار خوب کار می کند و باعث کاهش نویز تصاویر گرفته شده در طول شب می شود. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی کار مطلوبی انجام می دهد زیرا هر دو عکس سلفی گرفته شده در محیط داخلی و فضای باز خوب است.

    خرید قاب گوشی Galaxy M31

    عمر باتری  Galaxy M31

    عمر باتری منطقه ای است که Samsung Galaxy M31 با داشتن یک سلول بزرگ 6000 میلی آمپری در آن برتری دارد. دوام باتری این گوشی هوشمند برابر با 14 ساعت می باشد که با توجه به اینکه M31 دارای صفحه نمایش OLED با قدرت بیشتری است، چشمگیر است.

    در اینجا با ارائه توضیحاتی اجمالی در خصوص گوشی هوشمند M31 سامسونگ، سعی داریم تا در انتخاب گوشی مناسب به شما یاری برسانیم. ضمن آنکه می توانید پس از انتخاب گوشی همراه هوشمند خود، برای تهیه قاب گوشی آن نیز از روبان مارکت اقدام کنید.

    در روبان مارکت می توانید از میان دسته بندی های متنوع طرح هایی همچون، طرح خلاقانه ، طرح دخترانه ، طرح کارتونی ، طرح مفهومی ، طرح فوتبالی و طرح فیلم و سریال و بسیاری دیگر از طرح های این سایت انتخاب کرده و زیبایی خاص و منحصر به فردی را به گوشی خود بدهید.

    همچنین می توانید با انتخاب طرح دلخواه ، یکی از نقش های مورد نظر خود را برای روبان مارکت ارسال کنید، تا با استفاده از دستگاه های پیشرفته چاپ، آن را روی قاب گوشی یا ماگ به چاپ رسانیده و در بهترین کیفیت تحویل گردد.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن