جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy S10

    Galaxy S10 Samsung یک گوشی مناسب سامسونگ است که با صفحه نمایش Infinity-O با ظاهری جدید و تا حدی بزرگ طراحی شده است که دوربین جلو را جابجا کرده و یک دوربین عقب با لنز سه گانه که عکس های بسیار گسترده ای می گیرد، تغییرات را ایجاد نموده است. ضمن آن که فناوری حسگر اثر انگشت موجود در صفحه خوب عمل می کند. شما تمامی این امکانات را در یک گوشی با قیمتی مناسب دریافت خواهید کرد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    S10 حتی پس از آن که گلکسی S20 سامسونگ جانشین خود را با قابلیت 5G ، دوربین های بهبود یافته و سرعت بیشتر از همیشه به بازار عرضه کرد، همچنان یک تلفن قدرتمند و جذاب است. اگر به جدیدترین مدل سامسونگ نیازی ندارید، این گوشی قدیمی تر همچنان یک دستگاه درجه یک با مشخصات و دوربین عالی است که همچنان با تلفن های برتر سال 2020 قابل رقابت است. اکنون که گلکسی نوت 20 به بازار عرضه شده، مشخص است که گلکسی S10 با جدیدترین گوشی از این برند فاصله دارد، اما همچنان یک قدرت است.

    Samsung Galaxy S10

    نمایشگر گوشی Samsung Galaxy S10

    نمایشگر Infinity 6.1 اینچی،  واقعاً Samsung Galaxy S10 را از دیگر مدل ها متمایز می کند. این گوشی ظاهری تقریباً لبه به لبه را ارائه می دهد که از بالا به پایین امتداد دارد و دیگر جایی برای حاشیه های بزرگ در تلفن هوشمند جدید سامسونگ وجود ندارد.

    صفحه نمایش جدید Infinity-O بسیار بزرگ است و در واقع دوربین جلو را جابجا می کند و آن را به یک سوراخ کوچک در صفحه منتقل می کند. همه حسگرهای مهم به زیبایی در پشت این صفحه نمایش پر جنب و جوش و روشن Super AMOLED قرار دارند. همچنین پشت شیشه حسگر اثر انگشت اولتراسونیک جدید قرار دارد. سامسونگ سنسور خود را در حال حاضر به صورت نامرئی در جلو قرار داده است.

    در حقیقت، صفحه نمایش 6.1 اینچی Super AMOLED 6.1 اینچی سامسونگ Samsung Galaxy S10 چیزی است که سامسونگ را نسبت به دیگر رقبا برتر می کند و به عنوان دقیق ترین رنگ صفحه نمایش گوشی های هوشمند شناخته شده است. این لبه ها با منحنی ظریف و با پیکسل هایی که به طرفین می ریزد، روشنایی تقویت شده برای دید بهتر در فضای باز و پشتیبانی از HDR10 + برای کنتراست و رنگ برتر ایجاد می کند.

    یک رزولوشن QHD + نیز وجود دارد که تراکم پیکسلی 550ppi را ایجاد می کند و جزئیات روی صفحه را فراهم می کند. با این حال، تلفن به صورت پیش فرض به حالت Full HD + می رسد  که به نظر خوب است همچنین با استفاده از پیکسل کمتر، در باتری باعث صرفه جویی می شود.

    عملکردی مناسب 

    سامسونگ S10 همچنین از ویژگی هایی برخوردار است که همه می توانند دریافت کنند. ویژگی بی سیم PowerShare آن به شما امکان می دهد از پشت S10 برای شارژ Qi تلفن دیگری یا Galaxy Buds جدید استفاده کنید می توان گفت که سامسونگ S10 ترکیبی از ویژگی های بارز گوشی های دیگر است که در یک گوشی بسته بندی شده اند تا سامسونگ در واقع بهترین عملکرد را داشته باشد

    Samsung Galaxy S10 سابقه یک دهه از گوشی های گلکسی اس را نشان می دهد و اگرچه در سال های اخیر در مقایسه با محبوب ترین مارک های گوشی های هوشمند، نوآوری کمتری وجود داشته است، اما  S10 به خوبی بروزرسانی شده است و هنوز هم دارای عملکردی عالی است.

    اندازه گوشی Samsung Galaxy S10

    ابعاد Samsung Galaxy S10149.9 * 70.4 * 7.8 میلی متر است و وزن آن 157 گرم می باشد، بنابراین با صفحه نمایش آن تنها کمی بلندتر و گسترده تر از S9 است و به طور قابل توجهی نازک تر و کمی سبک تر است. این افزایش های حاشیه ای در ارتفاع و عرض به دلیل نسبت صفحه نمایش به بدنه سامسونگ S10 است.

    قاب آلومینیومی نازک تر آن بین شیشه های صاف قرار گرفته است و قسمت پشتی آن به انتخاب رنگ شما است. صورتی مشکی، آبی، سفید، زرد و سبز که می توانید مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. همچنین می توانید از میان قاب های گوشی روبان مارکت، مطابق با علاقه مندی خود از دسته بندی های آن یک قاب مناسب برای گوشی خود انتخاب نمایید.

    Samsung Galaxy S10

    دوربین گوشی Galaxy S10

    در پشت کمترین میزان برجستگی، دوربین وجود دارد که آرایه دوربین لنزهای سه گانه را در خود جای داده است، این یک ظاهر کاملاً تمیز در دوربین و حسگرهای اثر انگشت عقب است. پس از روشن کردن ویژگی Samsung Wireless PowerShare ، مشکلی برای فعال کردن آن نخواهید داشت.

    شما می توانید با این گوشی سامسونگ با هر زاویه ای عکس بگیرید، بنابراین Galaxy S10Samsung  دارای یک دوربین لنز سه گانه در پشت با لنز 12 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو بزرگنمایی 12 مگاپیکسلی و لنز فوق العاده عریض 16 مگاپیکسلی است. به نظر می رسد که Samsung Galaxy S10 و S10 Plus دوربین های یکسانی دارند.

    دوربین Galaxy S10 حتی در شرایط نوری مختلط و کم نیز عکس های بسیار خوبی می گیرد. در اینجا همان عکس در Live Focus (حالت عمودی سامسونگ) وجود دارد. پس زمینه را به درستی تار می کند و حتی پس از گرفتن عکس می توانید شدت تاری پس زمینه را تغییر دهید. سامسونگ همچنین دارای فیلترهای تاری، هنری، چرخش، بزرگنمایی و نقطه رنگ است که در این حالت زمینه را سیاه و سفید می کند. آنها در واقع واقعاً زیبا به نظر می رسند.

    همچنین پیشنهادات شات به ما کمک کرد تا عکس را تنظیم کنیم. رتیکول دوربین می تواند مفید باشد و نیازی به عکس گرفتن نیست. شاتر فقط هنگامی که روی نقطه بهترین عکس اثر بگذارید، فعال می شود. همچنین سوژه ها از نزدیک با نور کافی حاوی جزئیات عالی هستند که می تواند حتی برای عکاسی صنعتی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

    آزمایش اثر تاری دوربین اصلی، بدون تغییر حالت عمودی، اثری عمق مورد نظر را به ما می دهد. جزئیات قوی در پیش زمینه، با بوکه غنی در پس زمینه را ایجاد می کند.

    Samsung Galaxy S10

    عمر باتری Samsung Galaxy S10

    Samsung Galaxy S10 در یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی قرار دارد که از ظرفیت 3000 میلی آمپری Galaxy S9 ارتقا یافته است. با این حال، به دلیل افزایش اندازه صفحه نمایش، سامسونگ همچنان همان ماندگاری تمام روز باتری را برای S10 عنوان می کند.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن