جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy S20

    سامسونگ گلکسی S20 بهترین محصول سامسونگ نیست، اما هنوز هم یک تلفن قدرتمند با طراحی ارگونومیک و جذاب بوده و از ویژگی های جدید مانند 5G ، 120Hz برخوردار است. نمایشگر و دوربین های عقب به روز شده است که بدین ترتیب، Samsung Galaxy S20 را در نوع خود یک گوشی برجسته قرار می دهد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    نمایشگر گوشی Samsung Galaxy S20

    در زیر قاب این گوشی، یک چیپست قدرتمند قرار داردو از 8 یا 12 گیگابایت RAM ، بسته به اینکه تلفن 4G یا 5G خریداری می کنید، برخوردار می باشد. سامسونگ S20 دارای یک نمایشگر 6.2 اینچی است. همچنین اندازه کلی گوشی را به طرز چشمگیری تغییر نمی دهد و حداکثر رزولوشن آن مانند مدل های اخیر در WQHD  +(3040 * 1440) باقی مانده است.

    سامسونگ هنوز وضوح به صورت پیش فرض Full HD + (2220 * 1080) را ارائه می دهد، که برای بسیاری از کارها بیش از اندازه تیز به نظر می رسد و باتری را ذخیره می کند. برای رفتن به وضوح بالاتر باید وارد تنظیمات شوید. یک ارتقا بزرگ برای Galaxy S20Samsung ، حداکثر صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. که این دو برابر سرعت تازه سازی نمایشگر در اکثر تلفن ها از جمله دستگاه های قبلی سامسونگ است و قابلیت پیمایش و انیمیشن های روان را ایجاد می کند.

    حساسیت لمسی گلکسی اس 20

    حساسیت لمسی نیز افزایش یافته است تا بازی ها را با قابلیت لمسی بالاتری روی صفحه با سرعت بسیار بالاتری نسبت به گذشته، پاسخگو کند. این موضوعی است که افرادی که بیشتر از بازی های موبایل خود استفاده می کنند، ممکن  است تفاوت ایجاد کنند.

    همچنین افزایش اندازه صفحه نمایش ممکن است برای برخی از افراد مناسب نباشد. اگرچه S20 بلندتر از S10 است، اما کمی باریک تر نیز می باشد.به هر حالSamsung Galaxy S20 در حال حاضر یکی از بهترین صفحه نمایش های موجود در گوشی های هوشمند را دارد و اگر دنبال یک صفحه نمایش سطح بالای تلفن هستید، مطمئنا این یک انتخاب مناسب است.

    گوشی های Galaxy S20 با دو قطعه شیشه که با یک قاب آلومینیومی پوشیده می شوند، ارائه شده اند که دارای لبه ای در سمت راست و چپ صفحه می باشد که باعث می شود فشارها و ضربات تصادفی کمتری در لبه های صفحه ایجاد شود.

    دوربین اصلی گوشی

    دوربین اصلی، دیافراگم f / 1.8 دارد. این از نظر تئوری از دیافراگم دوتایی S / f + 1.5 + f / 2.4 پایین تر است که متناسب با شرایط نوری با تنظیمات عریض تر f / 1.5 باعث می شود نور بیشتری برای عکس های بهبود یافته در نور کم افزایش یابد.با این حال، سامسونگ در اینجا اندازه پیکسل های فردی را از 1.4 میکرون به 1.8 میکرون افزایش داده است که همراه با سنسور بزرگتر بوده و باید بتوانید جزئیات بیشتر و نور بیشتری را با Samsung Galaxy S20 ضبط نماید.

    سامسونگ از لحاظ کیفیت عکس از اپل و گوگل عقب مانده بود، اما به نظر می رسد که Galaxy S20 با سنسورهای بزرگتر، بزرگنمایی بزرگ تر و ویژگی های جدیدی که عکسبرداری و اشتراک گذاری آن را آسان تر می کند، رقابت را پشت سر می گذارد.

    Samsung Galaxy S20 دارای یک دوربین عقب سه گانه است که با یک سنسور عریض 12 مگاپیکسلی 1.8 میکرونی شروع می شود. لنز تله فوتو از یک سنسور 64 مگاپیکسلی استفاده می کند که 0.8 میکرون است و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی از یک سنسور 1.4 میکرونی استفاده می کند.

    هرچه سنسور بزرگتر باشد، نور بیشتری نیز به آن وارد می شود که در نتیجه باید تصاویر روشن تر و واضح تری ایجاد شود. برای مقایسه ، دوربین های زاویه دید، تله و فوق عریض Galaxy S10 به ترتیب 1.4 ، 1 و 1 میکرون بودند. بنابراین دو لنز به طور قابل توجهی بزرگتر هستند.

    عمر باتری Samsung Galaxy S20

    با در نظر گرفتن فناوری 5G در این گوشی، به حتم بر روی طول عمر باتری تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین سامسونگ Galaxy S20 را به یک پاور 4000 میلی آمپری مجهز کرده است که افزایش قابل توجهی نسبت به ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت در مدل  S10 است و در یک روز کامل استفاده معمولی پاسخ می دهد. هنگامی که از تلفن با روشنایی بالا و سرعت تازه سازی 120 هرتز استفاده می کنید، مزیت کامل فناوری صفحه نمایش ارائه شده در این گوشی، باعث می شود تا نیازی به شارژر نداشته و از عمر طولانی باتری برخوردار باشید.

    همچنین ویژگی شارژ سریع سامسونگ به خوبی کار می کند. اگر تنظیمات صحیح شارژر را داشته باشید، می توانید در کمتر از یک ساعت از صفر تا 100 درصد برسید. همچنین شارژ بی سیم 15 وات نیز ارائه می شود.

    بررسی سری گلگسی اس 

    به نظر می رسد که Samsung Galaxy S20کاملاً متفاوت از Galaxy S10 نیست، اما برخی از اصلاحات در آن وجود دارد. برش دوربین جلو، این بار کوچکتر شده و به جای سمت راست در مرکز بالای نمایشگر قرار می گیرد. علاوه بر این، صفحه نمایش انحنای کمتری را نشان می دهد، که هنگام گرفتن گوشی، احتمال لمس تصادفی کمتر است.

    عملکرد گوشی

    به عنوان اولین گوشی با پردازنده اسنپدراگون 865 کوالکام ، Samsung Galaxy S20 باید سرعت زیادی را ارائه دهد، خصوصاً اینکه با 12 گیگابایت حافظه رم عرضه شده است. سامسونگ به شما امکان کنترل نحوه استفاده از این حافظه را نیز می دهد، زیرا می توانید حداکثر سه برنامه را برای ذخیره مستقیم در RAM اختصاص دهید. نتیجه حاصله باید زمان بارگذاری فوری برای برنامه ها و بازیهای پرمصرف باشد.

    گلکسی S20 سامسونگ با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود و مدل 512 گیگابایتی مانند گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا وجود ندارد. اما می توانید از طریق شیار کارت microSD تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی اضافه کنید.

    شما می توانید برای کسب مشخصات بیشتر درباره این گوشی هوشمند با کارشناسان روبان مارکت مشورت نمایید. همچنین برای انتخاب قاب های متنوع روبان مارکت، بر اساس دسته بندی های ایجاد شده، به سادگی می توانید اقدام کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن