جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy S20 Plus

    Samsung Galaxy S20 Plus یک تلفن هوشمند تقریباً عالی است که به شبکه های 5G بیشتری متصل می شود و دوربین های بهتری را در مقایسه با محصولات هم رده خود دارد، اگرچه هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد، زیرا این گرانترین تلفن هوشمند Plus است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    Galaxy S20 Plus چشمگیرترین گوشی میان رده است که به بازار راهی شده و به احتمال زیاد بهترین گوشی است که نسبت به گوشی های سری خود، از امکانات و ویژگی های بهتری برخوردار است. این گوشی صفحه نمایش بزرگتر و عمر باتری بیشتری داشته و نسبت به قیمتی که برای آن ارائه شده است، یک گوشی عالی و کاربردی به نظر می رسد.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy S20 Plus

    بررسی جایگاه Galaxy S20 Plus

    Samsung Galaxy S20 Plus از بسیاری جهات نسبت به Samsung Galaxy S21 بالاتر است، در هر صورت، با کنار گذاشتن S20 Ultra به عنوان گوشی همراه فوق العاده برتر، Galaxy S20 Plus اولین تلفن بزرگ 5G بوده است و با هر دو فرکانس mmWave و زیر 6 کار می کند.

    دوربین های واقعاً عالی با بزرگنمایی تقویت شده و ویژگی های مناسب را به این ترکیب اضافه کنید و خواهید دید که S20 Plus جایگاه خود را به عنوان بهترین گوشی سری خود کسب می کند. البته نمی توان گفت که این تلفن عالی است اما به حتم مشخصات و ویژگی های مناسبی در آن وجود دارد که می تواند جایگاه خوبی را در میان گوشی های هم رده خود داشته باشد.

    طراحی  S20 Plus

    این گوشی هوشمند سامسونگ، بزرگتر از S20 و کوچکتر از S20 Ultra طراحی و عرضه شده است. قالب دوربین مستطیل شکل روی پوسته شیشه ای براق به خوبی طراحی شده است و دکمه Bixby از بین رفته است و جک هدفون 3.5 میلی متری نیز وجود ندارد. Samsung Galaxy S20 Plus تفاوت چندانی با نسخه قبلی خود ندارد، اما این زیبا ترین دستگاه در سری خود است که ظاهری مناسب دارد.

    همانطور که سازندگان تلفن سعی می کنند بهترین محفظه را برای لنزهای بیشتر پیدا کنند، بدنه مستطیل شکل پشت S20 Plus حالت مناسبی است. این کمتر از طراحی مربع در عقب Pixel 4 دارای مزاحمت است. هرچند این یک نسخه برتر از نوار افقی است که در دوربین های S10 Plus قرار دارد.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy S20 Plus

    صفحه نمایش گلکسی S20 Plus

    صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED  و نرخ تازه سازی 120 هرتز از جمله مشخصات نمایشگر این گوشی هوشمند است. ضمن آن که حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش کم رنگ است. این نمایشگر نسبت به صفحه نمایش S10 سایه بلندتری دارد که احتمالاً به این دلیل است که دارای حاشیه کمتری در بالا و پایین است.

    دوربین های S20 پلاس

    Samsung Galaxy S20 Plus دارای دوربین های فوق العاده ای است که می توان دوربین اصلی 12MP ، دوربین فوق العاده عریض 12MP و دوربین تله فوتوی 64MP را نام برد. در این گوشی حالت دوم بسیار بزرگتر شده و تا 30 برابر بزرگنمایی می کند.

    Samsung  سه دوربین عقب را به همراه یک سنسور عمیق در این گوشی طراحی کرده است. است. این در حالی است که لنزهای اصلی و عریض آن در مقایسه با مدل های قبلی چندان تغییر زیادی نداشته است، اما لنزهای تله Samsung Galaxy S20 Plus تقویت شده است تا عملکرد بهتری را بیش از آنچه در لنز سلفی داشته است، ارائه دهد.

    در جایی که S10 Plus دارای یک دوربین تله نوری 12 مگاپیکسلی است که تا یک بزرگنمایی دیجیتال، 10 برابر افزایش می یابد، S20 Plus یک لنز نوری 3x را همراه با یک سنسور 64 مگاپیکسلی ارائه می دهد و امکان بزرگنمایی دیجیتال 30 برابر را فراهم می کند.

    کارایی  S20 Plus

    چیپست Snapdragon 865  به همراه 12 گیگابایت RAM با گزینه های ذخیره سازی 128 یا 512 گیگابایتی در این تلفن هوشمند تعبیه شده است. چیپست اسنپدراگون 865 در ایالات متحده و Exynos 990 در کشورهای دیگر در دسترس بوده و استفاده از رسانه ها و چند وظیفه چند برنامه ای به خوبی در آن طراحی شده است.

    این 12 گیگابایت رم برای Galaxy S20 Plus 5G است، اما اگر نسخه 5G را انتخاب کنید، 8 گیگابایت رم خواهید داشت. می توان گفت که Samsung Galaxy S20 Plus یکی از قدرتمندترین تلفن های هوشمند در بازار است که دارای امتیاز پردازنده چند هسته ای است که بیشتر تلفن های دیگر را شکست می دهد.

    خرید قاب گوشی Galaxy S20 Plus

    عمر باتری

    این گوشی سامسونگ دارای ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت است که با استفاده معمولی در طول روز، می تواند تا دو روز دوئام آورد. ضمن آن که می توانید با شارژر سریع 25 وات که همراه گوشی ارائه می شود، آن را در مدت زمان کوتاه تری شارژ نمایید. شما می توانید با کاهش وضوح صفحه نمایش یا پایین آوردن نرخ تازه سازی تا 60Hz ، دوام باتری را بیشتر کنید.

    پس از خرید گوشی مناسب خود، می توانید قاب گوشی را مطابق با سلیقه و نیاز خود از سایت روبان مارکت خرید کنید. در روبان مارکت، شما می توانید از دسته بندی های متنوع قاب ها استفاده کرده و طرحی منحصر به فرد را برای خود برگزینید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن