جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy S21

    Samsung Galaxy S21 ستاره سری S سامسونگ در سال 2021 نیست، اما این یک تلفن هوشمند مناسب با دوربین چشمگیر ، داخلی قدرتمند و عمر باتری عالی است. اگر می خواهید یک گوشی ارزان تر از Galaxy S20 داشته باشید و دارای ویژگی های ممتازی باشد، استفاده از Galaxy S21 لذت بخش است.

    مشخصات Samsung Galaxy S21 نسبت به Galaxy S20 به دو دلیل کمتر است. اولین مورد این است که سامسونگ می خواست قیمت گوشی خود را کاهش دهد. مورد دوم این است که این شرکت همچنین بر Samsung Galaxy S21 Ultra خود تمرکز بیشتری کرده است و بر خلاف Galaxy S20 Ultra در سال 2020 ، این یک گوشی است که به راحتی از جدیدترین نوآوری های شرکت است.

    این باعث می شود S21 به طور قابل توجهی کمتر از آنچه که قبلاً شاهد آن بودیم، گوشی Galaxy S هیجان انگیز باشد. Galaxy S21 هنوز هم یک گوشی فوق العاده است، هرچند با ویژگی اصلاح شده در مقایسه با Galaxy S20  و این کاهش قیمت به احتمال زیاد افراد بیشتری را به سری S جذب خواهد کرد.

    اگر می خواهید صفحه نمایش بزرگتر اما مشخصات مشابه داشته باشید، Samsung Galaxy S21 Plus نیز وجود دارد. این گوشی به طرز چشمگیری مشابه این گوشی است و تفاوت های بزرگ آن در اندازه گوشی، ظرفیت باتری آن و پشتی کمی شیشه ای برتر آن است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy S21

    عملکرد مناسب Samsung Galaxy S21

    S21 چیپست قدرتمندی دارد، نرم افزار دوربین نسبت به مدل های اخیر بهبود یافته است و عمر باتری قوی است و در کنار گزینه های موثر شارژ سریع و شارژ بی سیم، یک روز کامل از شارژ را در اختیار شما قرار می دهد. سامسونگ صفحه نمایش با مشخصات پایین تر از صفحه نمایش S20 را انتخاب کرده است، با صفحه نمایش Full HD+ 6.2 اینچ ، اما نرخ تازه سازی 120 هرتز را برای پیمایش و گرافیک فوق العاده صاف ، رنگهای فوق العاده و سطح روشنایی قوی ارائه می دهد.

    طراحی Galaxy S21

    طراحی جدید دوربین Contour Cut برجسته است و قسمت عقب گلاستیک با روکش مات عرضه شده است. طراحی جایی است که سامسونگ آشکارترین تغییرات را در مورد S20 اعمال کرده است، مواد اولیه استفاده شده ، رنگ ها و ظاهر کلی دستگاه را تغییر داده است.

    در این گوشی Samsung Galaxy S21 یک صفحه نمایش 6.2 اینچی Full HD+ AMOLED وجود دارد. این گوشی کوچکترین عضو خانواده Galaxy S21 است و اگرچه ممکن است به اندازه iPhone 12 mini نباشد، اما کسانی که دست های کوچکتر دارند نباید در استفاده از آن مشکل زیادی داشته باشند.

    سامسونگ از گلکسی اس 20 از یک شیشه کامل عقب، طرحی که از نظر ظاهری چندان هیجان انگیز نبود، به صفحه پشتی شیشه ای مات و یک طرح بلوک جدید دوربین مجهز شده است.

    Glasstic نام بخش مواد است که همانطور که از نامش پیداست جایی بین پلاستیک و شیشه است. این به اندازه یک شیشه عالی نیست، اما نوع آن در Samsung Galaxy S21 همچنین به این معنی است که مانند پلاستیک ارزان قیمت نیست. این بدان معناست که اثر انگشت روی آن کمتر است. لبه های فلزی در اطراف قسمت بیرونی دستگاه، جلوه ای از جلای درجه یک را اضافه می کند.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy S21

    نمایش دادن در سامسونگ گلکسی اس 21

    سامسونگ وضوح تصویر را برای این گوشی به Full HD+ کاهش داده است. هر چند نرخ تازه سازی 120 هرتز و روشنایی عالی است و سخت است که متوجه تغییر از QHD شوید. تنزل صفحه نمایش شاید بحث برانگیزترین تغییری باشد که سامسونگ برای Samsung Galaxy S21 ایجاد کرده است، چرا که این شرکت از صفحه نمایش Full HD+ با رزولوشن پایین تر نسبت به صفحه نمایش Quad HD موجود در Galaxy S20  استفاده می کند.

    همانطور که گفته شد ، سامسونگ این کار را برای پایین نگه داشتن قیمت گوشی جدید انجام داده است و اگر از تلفن با رزولوشن QHD استفاده کرده اید، باور نمی کنیم که بتوانید به راحتی تفاوت را تشخیص دهید. اگر به دنبال بهترین فناوری صفحه نمایش سامسونگ هستید، می توانید Galaxy S21 Ultra را انتخاب کنید.

    دوربین Galaxy S21

    همان فناوری دوربین که در Galaxy S20 مشاهده شده است را شاهد خواهید بود. نرم افزار بهبود یافته با حالت های جدید برای Single Take و موارد دیگر وجود دارد.سخت افزار دوربین Samsung Galaxy S21 نسبت به گوشی سال گذشته تغییری نکرده است، زیرا سنسور بزرگ سامسونگ بین نسل Galaxy S10 و S20 قرار گرفته است. امسال همه چیز مربوط به نرم افزار است و سامسونگ راهی برای کاهش ماژول دوربین پیدا کرده است.

    این همان آرایه عقب سه لنز است. دوربین اصلی 12 مگاپیکسل ، فوق عریض 12 مگاپیکسل و تله فوتو 64 مگاپیکسلی که قابلیت زوم اپتیکال ترکیبی 3x را دارد. همانطور که در Galaxy S20 ، هر سه این عکسها قادر به گرفتن عکسهای عالی هستند، Galaxy S21 برای بهبود هرچه بیشتر نرم افزار به روز می شود.

    Single Take دوربین سامسونگ به شما امکان می دهد انواع عکس ها و فیلم ها را با استفاده از هر سه دوربین ، با یک بار فشار دادن دکمه شاتر ثبت کنید. به لطف افزودن گزینه جدید slow-mo ، بهتر از همیشه شده است. همچنان یکی از ویژگی های برجسته گوشی های سامسونگ است.

    به عنوان مثال، اگر از حیوانات خانگی یا بچه هایی که سریع حرکت می کنند عکس می گیرید، به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که Single Take شانس شما را برای گرفتن چند عکس ویا کلیپ قابل استفاده بیشتر می کند. دوربین تله فوتو در اینجا نیز چشمگیر است و دارای زوم اپتیکال 3x و بزرگنمایی دیجیتال تا 30 برابر است. نتایج با آنچه از دو دوربین تله فوتو در Galaxy S21 Ultra بدست می آورید مقایسه نمی شود ، اما این هنوز یک ویژگی سرگرم کننده است.

    خرید قاب گوشی Galaxy S21

    عملکرد گوشی و باتری

    گوشی های گلکسی S21 اولین دستگاه هایی بودند که از Snapdragon 888 کوالکام یا Exynos 2100 خود سامسونگ تقریباً در همه جا استفاده می کردند. اینها آخرین نسل چیپست های درجه یک بودند که سری S21 عرضه شد و Exynos هنوز از ژوئیه 2021 در رده بالای خود قرار دارد، اما اکنون Snapdragon 888 Plus وجود دارد.

    در گوشی هوشمند Samsung Galaxy S21 یک باتری 4000 میلی آمپری در داخل که تمام روز دوام می آورد. عمر باتری در سامسونگ گلکسی S21 بسیار خوب است، هرچند که این گزینه نسبت به S20 تغییری ایجاد نمی کند، زیرا ممکن است این شرکت با چیپست جدید Exynos 2100 خود به این باور برسد. لازم به ذکر است که برای تهیه و سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه خود می توانید با روبان مارکت همراه باشید

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن