جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy S9 Plus

    به لطف صفحه نمایش منحنی 6.2 اینچی بزرگ و لنز دوربین با شکست در نور کم، شما یک گوشی اندرویدی بزرگتر و بهتر از Samsung Galaxy S9 Plus نخواهید یافت. این گوشی بسیار به S8 Plus به نظر می رسد، اما مکان حسگر اثر انگشت که اکنون در مرکز قرار دارد و بلندگوها  که استریو هستند، بهبود یافته است.

    سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس اکنون چند ساله است، اما بسیار ارزان تر از گوشی های جدید سامسونگ است و هنوز هم در برابر جدیدترین دستگاه های گلکسی اس 20 خود را متمایز نگه می دارد. با وجود رقبای جدیدتر، سامسونگ Galaxy S9 Plus به لطف صفحه نمایش بزرگ و دوربین های عالی یکی از پیشرفته ترین گوشی های بزرگ این شرکت است.

    S9 Plus در S8 Plus پیشرفت چندانی نداشته است. اما این یک به روزرسانی تکراری برای تلفن Android است که حدود یک سال در بالای لیست بهترین تلفن ها قرار داشت. این در اوج خود بسیار خوب بود و همچنان یک انتخاب کاملاً ارزان قیمت است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy S9 Plus

    عملکردی عالی برای S9 Plus

    Samsung Galaxy S9 Plus از یک دوربین لنز دوگانه عقب نیز بهره مند است و به آن قابلیت های تله ای همان Note 8 سال گذشته را می دهد. در صورت جدی بودن در فیلمبرداری، لنز اصلی آن می تواند با سرعت 960 فریم در ثانیه فیلم فوق العاده آهسته ضبط کند و اگر چنین نیستید، از دوربین جلو 8 مگاپیکسلی خود برای رنگ آمیزی صورت و لوازم جانبی AR Emoji و ماسک استفاده می کند. این چرخش سامسونگ در Animoji اپل است.

    سامسونگ به نظرات منفی مربوط به گوشی های سال گذشته گوش فرا داده و حسگر اثر انگشت عقب خود را به حالت تراز وسط منتقل کرده است. این مکان طبیعی تر است، اگرچه ممکن است به دلیل باز کردن قفل صورت و اسکن عنبیه روی آن و کار همزمان حتی به آن نیازی نداشته باشید. سامسونگ سرانجام با رفع نواقص دیگری از S8 Plus ، بلندگوهای استریو را برای صدای برتر به گوشی های شاخص خود می دهد.

    طراحی مناسب

    طراحی گوشی های هوشمند شیشه ای و فلزی سامسونگ با ظاهری زیبا برمی گردد. Galaxy S9 Plus شیک ترین گوشی هوشمندی است که می توانید بخرید. به لطف سامسونگ در ادامه طراحی خود، ترکیب دو صفحه شیشه ای با یک قاب فلزی است.

    Samsung Galaxy S9 Plus در برابر گرد و غبار و ضد آب مقاوم است. سنسور اثر انگشت اکنون در موقعیت تراز وسط قرار دارد، حتی اگر پد کوچکتر از سایر آندرویدها باشد. همچنین پشت دستگاه لکه های اثر انگشت را حفظ می کند.

    سامسونگ در پشت گوشی های جدید خود تغییرات کوچک اما معنی داری ایجاد کرده است. دوباره حسگر اثر انگشت را در عقب خواهید یافت، اما اکنون در مرکز و در زیر دوربین تراز شده است. S8 Plus دارای یک اسکنر افست دوربین بود و به سختی می توان قفل گوشی خود را بدون لکه گیری لنز دوربین باز کرد. این یک پیشرفت است، اگرچه پد حسگر اثر انگشت را کوچکتر از آنچه در اکثر گوشی های اندرویدی دیگر است می یابید.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy S9 Plus

    صفحه نمایش گلکسی اس 9

    صفحه نمایش منحنی در گوشی  Galaxy S9 Plus  6.2 اینچی Quad HD + Super AMOLED است. 90٪ قسمت جلوی گوشی اکنون صفحه نمایش است. در اینجا حسگر اثر انگشت روی صفحه وجود ندارد.  نمایشگر 6.2 اینچی سامسونگ در گلکسی اس 9 پلاس به همان اندازه گسترده و چشمگیر است. این نسبت به نمایشگر Infinity Display قبلی شرکت تغییری نکرده است. اما این نمایشگر فوق العاده است.

    Samsung Galaxy S9 Plus از همان صفحه نمایش منحنی و دوست داشتنی بهره می برد که اکنون دارای حاشیه بسیار کمی است. نسبت بلند 18.5: 9 آن استانداردی را برای گوشی های هوشمند تمام صفحه ایجاد کرده است. این می تواند رزولوشن Quad HD + را نشان دهد، اما هنوز هم در کیفیت HD 1080p پیش فرض فوق العاده به نظر می رسد. این ترکیبی از لبه های منحنی به نظر می رسد که آینده نگرانه بوده و رنگ های پر جنب و جوش و نسبت کنتراست بالا است که آن را پاپ می کند.

    بیومتریک بهبود یافته S9 Plus

    باز کردن قفل صورت و اسکنر عنبیه چشم اکنون به طور همزمان کار می کنند که عملکرد مناسب دارد، اما میزان موفقیت Apple ID Face را دنبال می کند. نکته جدید در S9 Plus این است که بیومتریک اسکنر عنبیه چشم و صورت در حال حاضر همزمان برای باز کردن قفل تلفن کار می کنند.

    این در Samsung Galaxy S9 Plus بیشتر اوقات کار می کند. هر وقت کره چشم به سمت پایین باشد، تلفن خیلی سریع باز می شود، مگر اینکه در زیر نور آفتاب باشید و این فقط نوعی از وضعیت است که شما بخواهید Google Maps را دوباره بررسی کنید یا سریع به پیامی پاسخ دهید.

    بلندگوهای جدید  Galaxy S9 Plus

    بلندگوهای استریو سرانجام از آنچه اپل در آیفون 7 انجام داد، استفاده می شوند. آن ها 40٪ بلندتر از اسپیکر S8 Plus با تهویه پایین است و هنوز هم در مقایسه با بلندگوهای iPhone X صدایی واضح ندارد. اما Galaxy S9 Plus ، بلندگوهای استریو دارد و اولین بار برای یک پرچمدار سامسونگ ارائه شده است.

    رابط و مشخصات

    چیپست های جدید 30٪ سریعتر هستند و S9 Plus 6 گیگابایت RAM دارد. Android 8.0 Oreo اینجا است و انتظار Android Pie را نداشته باشید. 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت حافظه داخلی داشته و Galaxy S9 Plus یکی از سریعترین تلفن های اندرویدی است که به لطف استفاده از چیپ ست Qualcomm Snapdragon 845 عرضه شده است.

    خرید قاب گوشی Galaxy S9 Plus

    دوربین و عمر باتری گلکسی اس 9

    Samsung Galaxy S9 Plus  اولین دیافراگم f / 1.5 جهان روی تلفن را دارد. فناوری دیافراگم دوتایی مانند چشم انسان عمل می کند و ضبط ویدیوی حرکت آهسته با سرعت 960 فریم در ثانیه سرگرم کننده است. سامسونگ با دوربین Galaxy S9 Plus و دیافراگم f / 1.5 جدید خود آماده همه سناریوهای عکس کم نور شما خواهد بود.

    از سویی دیگر باتری 3،500mAh می تواند ماندگاری بالایی داشته و شارژ سریع را خواهد داشت.  باتری سامسونگ Galaxy S9 بسیار شبیه بقیه گوشی ها است و با آنچه که یک سال قبل از Galaxy S8 Plus ارائه شده است، مطابقت دارد. اگر برای خرید این گوشی هوشمند کاربردی اقدام کردید، می توانید قاب گوشی آن را از روبان مارکت تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن