جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy Z Fold 3

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy Z Fold 3

    Samsung Galaxy Z Fold ۳ طوری طراحی شده است که شما را متقاعد کند که در گوشی های تاشو جذابیت دارد. این نسخه از گوشی تاشو سامسونگ نسبت به دو نسخه قبلی خود قوی تر است. این بار ضد آب است، در حالی که صفحه داخلی مینی تبلت آن با S Pen و S Pen Pro جدید در برابر بدترین ضربه های قلم ما مقاومت کرده است.

    همچنین، باید انتظارات دوربین خود را برطرف کنید. این دوربین بزرگنمایی سامسونگ گلکسی S۲۱ را در خود ندارد. مهمترین عامل Galaxy Fold ۳ قیمت کمی ارزان تر آن در مقایسه با Galaxy Z Fold ۲ است و شاید متقاعد کننده تر ارائه می شود.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy Z Fold 3

    طراحی Galaxy Z Fold ۳

    Samsung Galaxy Z Fold ۳ دارای عملکرد و طراحی همانند نسخه های قبلی بوده و با صفحه نمایش  ۶.۲ اینچی عرضه شده است که در قسمت خارجی این گوشی تعبیه شده و صفحه نمایش داخلی ۷.۶ اینچی برای بخش داخلی در نظر گرفته شده است.

    این دو صفحه نمایش و مکانیزم لولایی که به شما اجازه می دهد تا این گوشی را تا کرده و باز کنید، در بیشترین طراحی گجت موبایل در سال ۲۰۲۱ ترکیب شده است. سامسونگ لولا را بهبود بخشیده است و مواد استفاده شده از دوام بیشتری نسبت به مواردی که در تمام گوشی های تاشو قبلی استفاده می کند. در حقیقت، سامسونگ ادعا می کند Z Fold ۳ ۸۰ درصد قوی تر از تاشدنی های قبلی است. مطمئناً ، هنگام باز کردن دستگاه، تفاوت قابل توجهی وجود دارد ، به ویژه اگر در حال ارتقاء از Gen ۱ هستید.

    Samsung Galaxy Z Fold ۳ از Fold ۲ محکم تر است و Ultra Thin Glass این شرکت این بار کمتر احساس می کند. این مهم است که شما بازی می کنید یا در حال تماشای فیلم های Instagram و TikTok هستید. طراحی Z Fold ۳ قابل توجه است، حتی اگر همیشه کاربردی به نظر نرسد.

    شما باید این واقعیت را بپردازید که برای حمل ضخیم ترین گوشی پرچمدار دهه های گذشته هزینه زیادی پرداخت می کنید در حالی که گوشی های باریک و سبک امروزی به طور قابل توجهی ارزان تر هستند. نکته جدید در Z Fold ۳ مقاومت در برابر آب است. رتبه IPX۸ به این معنی است که نمی توانید این گوشی را به ساحل ببرید، زیرا در برابر گرد و غبار مقاوم نیست.

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy Z Fold 3

    صفحه نمایش Fold ۳

    یکی از نقاط مثبت در این گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ، برخورداری از صفحه نمایش ۷.۶ اینچی ، با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. با نسبت ابعاد گسترده ۲۴.۵: ۹ ، Samsung Galaxy Z Fold ۳ برای خواندن کتاب های الکترونیکی و وب گردی با تلفن تبدیل شده است. ستون های وب سایت ها در واقع به جای قرار گرفتن عمودی در کنار یکدیگر ظاهر می شوند و حتی کارهای صفحه گسترده را بدون احساس شکست انجام داده می شود، همانطور که معمولاً در تلفن های هوشمند سنتی انجام می شود.

    وقتی دست به کنترل های روی صفحه می زنید ، بدون بازی کردن انگشتان شست، تمام صفحه نمایش را روشن می کنید. همچنین یک ویدئوی YouTube را بدون نیاز به تحویل دستگاه خود به گروهی از دوستان خود نشان می دهید. زیرا صفحه Z Fold ۳ بسیار بزرگ است.

    قلم S گلکسی Z Fold ۳

    Samsung Galaxy Z Fold ۳ با S Pen سازگار استو برای گوشی هایی که به طور غیر رسمی جایگزین Note ۲۱ Ultra نامیده می شود ، تفاوت ایجاد می کند. یکی از نکاتی که در این گوشی مورد توجه است این است که برند سامسونگ  قلم جدیدS Pen را برای فروش عرضه کرده است که به صورت اختصاصی برای این گوشی تاشوی سامسونگ تعبیه شده و عرضه شده است. در واقع، دو مورد از آنها وجود دارد که شامل S Pen Fold Edition و S Pen Pro بزرگتر ، دارای بلوتوث برای عملیات هوایی و شارژ USB-C است که متناسب با نیاز خود می توان تهیه نمود.

    در حالی که در سری Note ، قلم S Pen بسیار باریک بود و در بدنه گوشی قرار داشت، این لوازم جانبی جدید S Pen خریدهای جداگانه و بزرگتر هستند، بنابراین در Fold قرار نمی گیرند. اندازه آنها شبیه به اندازه قلم S Pen برای تبلت های سامسونگ، و یادداشت بردار است.

    تنها چیزی که احساس می کنیم در اینجا از دست رفته است پشتیبانی از قلم S Pen در صفحه جلد است. سامسونگ یادداشت های خاموش شدن صفحه نمایش خود را بر روی صفحه نمایش داخلی بزرگتر قرار داده است و به نظر می رسد این ایده برای Cover Display مناسب است.

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy Z Fold 3

    دوربین ها در Samsung Galaxy Z Fold ۳

    دوربین های Samsung Galaxy Z Fold ۳ خوب هستند، اما پیشگام نیستند. از عکسها و فیلمهای بسیار دقیق راضی خواهید بود. این بستگی به میزان مقایسه دوربین و گوشی شما دارد. مشخصات دوربین شامل، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل f/۱.۸ ، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسل f/۲.۲ و دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسل f/۲.۴ که قادر به بزرگنمایی نوری ۲ برابر است. شما در این دستگاه جدید در دوربین های تله و فوق عریض تثبیت کننده نوری خواهید بود.

    Z Fold ۳ عکس های واضح و روشن با رنگ های تند می گیرد، همانطور که تقریباً از هر گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۱ انتظار داشتید. اما با بازرسی دقیق تر، دوربین اصلی S۲۱ Ultra از شش ماه قبل، جزئیات بیشتری را ضبط می کند. می توانید برای این گوشی هوشمند، سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه را در سایت روبان مارکت تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن