جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galexy S20 ULTRA

    گوشی هوشمند Samsung Galexy S20 ULTRA با عکس های 108 مگاپیکسل، زوم دوربین 100 برابر و صفحه نمایش 6.9 اینچی 120Hz مدلی بزرگ در سری گوشی های سامسونگ است. می توانید پیشرفته ترین گوشی 5G جهان را با مشخصات دوربین های عظیم خود داشته باشید. این یک گوشی هوشمند کاربردی است که با قیمتی متوسط به بازار عرضه شده است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    ULTRA برای کاربران اولیه طراحی شده است و سه چیز برجسته است. صفحه نمایش 6.9 اینچی عظیم با تکنولوژی پیمایش نسل بعدی است که استفاده شما را گسترش می دهد. همچنین پنج دوربین برای گرفتن عکس های 108 مگاپیکسل، 40 مگاپیکسل و فیلم های 8K و آنتن های 5G با سرعت پیک 66 برابر سریع به عنوان 4G LTE می باشد. این یک پیشرفت خوب از دوربین های Galaxy S10 و S10 Plus است.

    گوشی هوشمند Samsung Galexy S20 ULTRA

    صفحه نمایش گوشی S20 ULTRA

    در Samsung Galexy S20 ULTRA ،  صفحه نمایش 6.9 اینچی AMOLED با نرخ Refresh 120Hz و گزینه 120Hz تنها در Full HD + کار می کند تا عمر باتری را ذخیره کند. این صفحه نمایش بزرگ سامسونگ دسترسی انگشتان دست شما را کمی به چالش می کشد. بنابراین با استفاده از مهارت های انگشت شست خود می توانید از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که آن را بسیار بزرگتر از S10 Plus احساس نمی کنید.

    عرض آن در واقع کوچکتر از 6.8 اینچی Note 10 Plus و 6.7 اینچ Galaxy S10 5G است. نکته این است که Galaxy S20 Ultra به طور قابل توجهی بلندتر است، نه گسترده تر. شما هنوز هم می توانید آن را با یک دست نگاه دارید و اما باید آن را با دو دست کار کنید تا بتوانید تمام گوشه های صفحه نمایش را لمس کنید.

    صفحه نمایش فوق العاده AMOLED به وضوح روشن بوده و پیکسل متراکم در رزولوشن 1440*3200 QHD خود، هنوز هم به طور کامل در رزولوشن کامل HD + به طور کامل نگاه می شود. رزولوشن پایین تر موجب صرفه جویی در عمر باتری و می شود. البته این تنها رزولوشنی است که می توانید نرخ بازخوانی صفحه 120Hz را تجربه کنید.

    طراحی گوشی Galexy S20 ULTRA

    Samsung Galexy S20 ULTRA  را می توانید در دو رنگ مشکی و خاکستری خریدکنید که با منحنی صفحه نمایش کمتر، اما لمس تصادفی ارائه شده است. سامسونگ S20 ULTRA از شیشه و آلومینیوم ساخته شده است و هیچ نسخه سرامیکی وجود ندارد.

    هنوز منحنی در لبه های راست و چپ صفحه نمایش وجود دارد، هرچند در مقایسه با گوشی های گذشته S بسیار کمتر است. همچنین این گوشی سامسونگ هنوز نرم افزار عالی ندارد، بنابراین هنگامی که لبه ها را لمس کرده و سعی دارید که دکمه شاتر را در برنامه دوربین فشار دهید، تلفن به طور مداوم چند زوم را فعال کرده و به جای اجرای یک دکمه، انتخاب های دیگری داشت.

    گوشی هوشمند Samsung Galexy S20 ULTRA

    مشخصات کاربردی S20 ULTRA

    Samsung Galexy S20 ULTRA دارای 5G  و سرعت موج تا 66 برابر سریعتر 4G LTE است که فقط در برخی مناطق انجام می شود. تماس های ویدیویی Google Duo اکنون به شکل مفید در برنامه شماره گیر ادغام شده اند.

    همچنین با ویژگی Quick Share سامسونگ، می توانید به راحتی پرونده ها را منتقل کنید اما در حال حاضر به تلفن های S20 محدود می شود. Galaxy S20 Ultra مطمئناً اولین تلفن هوشمند 5G برای بسیاری از افراد خواهد بود که می تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد. مانند S20 Plus ، Ultra با ترکیب mmWave و sub-6 ارائه می دهد که به سریع ترین اوج سرعت بارگیری mmWave و بیشترین دامنه است.

    عمر باتری

    5000 میلی آمپر ساعت باتری در  Samsung Galexy S20 ULTRA به کار گرفته شده است، اما در تنظیمات بالاتر سرعت ، این باتری به سرعت مصرف می شود. همچنین با فعال بودن 5G و 120Hz تفاوت زیادی در زمان تخلیه وجود دارد. ضمن آنکه یک شارژر 25 واتی در جعبه وجود دارد و این گوشی هوشمند Ultra با یک شارژر 45 واتی و 15 وات بی سیم سازگار است.

    با استفاده از عمر باتری 5G hogs و تا حدی برای مقابله با این موضوع ، Galaxy S20 Ultra دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت است، در حالی که S20 Plus باتری 4500 میلی آمپر ساعت داد. با تست های انجام شده می توان دریافت که Ultra بیش از 24 ساعت دوام آورده است.

    خرید قاب گوشی سامسونگ s20

    خرید قاب گوشی سامسونگ از روبان مارکت

    برای آن که بتوانید خریدی مطمئن داشته و قابی متناسب با مدل و نوع گوشی هوشمند خود خرید کنید، کافیست مدل گوشی را به کارشناسان روبان مارکت اعلام نمایید تا متناسب با طرح انتخاب شده در دسته بندی های روبان مارکت، از میان قاب های طراحی شده، قابی مناسب را به شما تحویل نمایند.

    توجه داشته باشید که می توانید طرح دلخواه را نیز انتخاب کرده و فایل طرح و نقش مورد نظر خود را برای روبان مارکت ارسال نمایید، تا کارشناسان روبان با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته چاپ، آن را روی قاب گوشی یا ماگ و تابلو به چاپ برسانند. این می تواند برای کسانی که تمایل دارند قاب گوشی منحصر به فردی را داشته باشند، بسیار جذاب باشد.

    ضمن آنکه این قاب ها دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند و می توانید با خیالی آسوده و با انتخاب طرح های متنوع این سایت، آن ها را به عنوان هدیه به عزیزانتون نیز در نظر بگیرید. برای این کار، لازم است که هماهنگی های لازم را با کارشناسان فروش روبان مارکت، انجام دهید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن