جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11 Lite

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11 Lite

    شیائومی Xiaomi Mi ۱۱ Lite با طراحی زیبا ، صفحه نمایش AMOLED  ۹۰ هرتز عالی و عملکرد تقریباً شاخص در تراشه Snapdragon ۷۸۰G ، یکی از بهترین تلفن های موجود است. این یک دستگاه بسیار متعادل است که با طراحی باریک و شیک، عملکرد شایسته و دوربین اصلی مناسب طراحی شده استاین دستگاه چیپست بهتری و رنگ جدیدی دارد و چند حالت دوربین دیگر در آن تعبیه شده است.

    به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه برای پرچمدار Xiaomi Mi ۱۱  ، گوشی هوشمند Xiaomi Mi ۱۱ Lite به معنای بازتاب طراحی جسورانه خط ۲۰۲۱ و همچنین برخی از پیشرفت های فنی آن است. این کار را با طراحی براق که به همان اندازه سبک است انجام می دهد. ممکن است قاب پلاستیکی داشته باشد، اما پشت شیشه ای Mi ۱۱ Lite ۵G بسیار گران قیمت به نظر می رسد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11 Lite

    تغییرات در Xiaomi Mi ۱۱ Lite

    همچنین از سرعت سریع Xiaomi Mi ۱۱ Lite   تحت تأثیر قرار خواهید گرفت. با استفاده از تراشه جدید اسنپدراگون ۷۸۰G ، این تلفن به سطح پرچمدار سرعت ۲۰۲۰ نزدیک می شود. در حالی که یک صفحه نمایش ۹۰ هرتز ممکن است مانند مشخصات قدیمی به نظر برسد  بررسی دقیق نشان می دهد که شیائومی Mi ۱۱ Lite ۵G دارای پنل AMOLED فوق العاده پر جنب و جوش است.

    دوربین ، دارای یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است و پردازش تصویر هوشمند شیائومی عکس های روشن و متعادل در نور خوب و عکس های قابل قبول در شب را تضمین می کند. به طور کلی ، Xiaomi Mi ۱۱ Lite  یک گام مهم در پیشرفت سری خود در سه زمینه اصلی عملکرد ، طراحی و نمایش است.

    طراحی شیائومی Mi ۱۱ Lite

    طراحی شیائومی Mi ۱۱ Lite ۵G پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به شیائومی Mi ۱۰ Lite است، در حالی که عاقلانه دو عنصر برجسته Xiaomi Mi ۱۰T Lite را حفظ می کند. شیائومی هوشمندانه دوربین سلفی Mi ۱۰ Lite را کنار گذاشته و جایگزین سوراخ آن را به گوشه سمت چپ تغییر داده است.

    یکی دیگر از شاخص های قیمت پایین گوشی، بافر پلاستیکی مشکی ضخیم بین شیشه صفحه تخت و لبه پلاستیکی براق است. با توجه به این که حتی گوشی های به اصطلاح پرچمدار مانند سامسونگ گلکسی S۲۱ و وان پلاس ۹ در حال کاهش هزینه های پلاستیک هستند، به نظر می رسد دومی کمتر از همیشه مناسب به نظر می رسد.

    وقتی گوشی را به جلوی آن بچرخانید، Xiaomi Mi ۱۱ Lite  واقعاً برتری خود را نشان می دهد. پشت شیشه ای با رنگ براق ، رنگ های جسورانه  ، لوگوی ظریف و در عین حال منعکس کننده و ماژول دوربین متمایز به نظر می رسد که متعلق به یک گوشی بسیار گران تر است.

    این یک تلفن بسیار ساده است که می توانید با آن زندگی کنید. فقط با ضخامت ۶.۸ میلی متر و وزن کم ۱۵۹ گرم ، این یک تلفن واقعاً کوچک مانند iPhone ۱۲ mini نیست. شما هنوز یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۵۵ اینچی دارید. باید حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه روشن و خاموش در لبه سمت راست را بپذیرید.

    این یک گزینه بسیار برتر نسبت به راه حل های درون صفحه ای است که معمولاً برای گوشی های پرچمدار و میان رده ترجیح داده می شود. پیاده سازی شیائومی بسیار سریع و قابل اعتماد است ، حتی اگر دکمه خالی Xiaomi Mi ۱۰T Lite و محدوده Xperia سونی را ترجیح دهیم.

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11 Lite

    صفحه نمایش Xiaomi Mi ۱۱ Lite

    Xiaomi Mi ۱۱ Lite  دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است. این کوچکتر و از نظر فنی کمتر از Xiaomi Mi ۱۰T Lite است. همچنین با پشتیبانی از عمق رنگ ۱۰ بیتی ، که قادر به تولید ۱.۰۷ میلیارد رنگ است، همراه می باشد.

    شما همچنین می توانید از مزیت AMOLED معمول برای خروج سیاه های واقعی استفاده کنید که واقعاً با صفحه نمایش همیشه روشن و انیمیشن های نورپردازی اعلان ظریف ، خوب به نظر می آید. ضمن آنکه حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت به شما می گوید که این یک OLED سطح بالا نیست ، اما روشنایی معمولی ۵۰۰ نیت امکان مشاهده راحت را فراهم می کند. این صفحه نمایش تخت است ، اما از استحکام بیشتر از Corning Gorilla Glass ۶ سود می برد.

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11 Lite

    دوربین شیائومی ام آی ۱۱ لایت

    Xiaomi Mi ۱۱ Lite  دارای یک دوربین سه گانه در پشت است که از هر دو شیائومی Mi ۱۰ Lite و Xiaomi Mi ۱۰T Lite قبل کمتر است. توجه اصلی شما به سنسور ۱/۱.۹۷ اینچی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود که دارای دیافراگم f/۱.۷۹ و سیستم لنز ۶ عنصری است. به طور پیش فرض ، با استفاده از تکنیک باینینگ ۴ در ۱ پیکسل ، عکس های ۱۶ مگاپیکسلی ثبت می شود.

    این عکس ها می توانند در نورپردازی مناسب بسیار عالی به نظر برسند. دستیار هوش مصنوعی شیائومی به طور کلی در انتخاب نمای مناسب صحنه خوب عمل می کند و تعادل رنگ در حالی که از جنس طبیعی است، بندرت نادرست به نظر می رسد. در بازی پردازش تصویر این شرکت قوی است.

    سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی ۱/۴ اینچی واقعاً مطابق استاندارد مشابه نیست، حتی اگر در مورد سطوح جزئیات یا تعادل رنگ صحبت کنید. تصاویری که با این سنسور ثانویه گرفته می شوند، مبهم به نظر می رسند و کاملاً فاقد جزئیات می باشند.

    هر بزرگنمایی که اعمال می کنید به طور کامل از سنسور اصلی حذف می شود، بدون لنز تله اختصاصی که بتوان از آن صحبت کرد. با این حال، به دلیل وجود پیکسل های فراوان، عکس های ۲ برابر در اینجا بسیار خوب به نظر می رسند.حالت عمودی نیز وجود دارد، اما قانع کننده ترین نمونه ای نیست که تا به حال استفاده کرده ایم. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی شیائومی چندان بد نیست و دارای جزئیات نسبتاً مناسبی در نور مناسب است.

    می توانید برای محافظت بیشتر از این گوشی هوشمند خود، از میان سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه در روبان مارکت انتخاب نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن