جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11 Ultra

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11 Ultra

    گوشی هوشمند Xiaomi Mi ۱۱ Ultra کاملاً عظیم است و شامل سه دوربین قدرتمند با لنزهای کاربردی است.یک صفحه نمایش ثانویه ۱.۱ اینچی نیز شامل می شود. این را باید اشاره کرد که موبایل ها تا کنون بدون نمایشگرهای پشتیبان کار کرده اند. در این گوشی از این فناوری استفاده شده است که یکی از چندین مورد اضافی غیر ضروری است که Mi ۱۱ Ultra دارد. اما دوباره می توان ادعا کرد که بسیاری از ویژگی های اضافی این نوع گوشی، به همان اندازه رایگان است.

    این ویژگی بزرگترین مشکل ما در مورد Xiaomi Mi ۱۱ Ultra است، زیرا وزن آن به طرق مختلف تجربه کاربر را از بین می برد. شما نمی توانید تلفن را روی برخی از پایه های شارژ بی سیم قرار دهید، به سختی در جیب جا می شود و قاب ها واقعاً از گوشی با این دست انداز محافظت نمی کنند. علاوه بر این، عملکردهای صفحه دوم که یک صفحه نمایش همیشه روشن است که به سختی کار می کند، متغیر است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    به احتمال زیاد این مشکل بزرگ دوربین عقب نیز در قیمت بالای Mi ۱۱ Ultra تاثیر گذار است ، اگرچه مشخصات عالی همه جانبه احتمالاً کمکی نمی کند. Xiaomi Mi ۱۱ Ultra بسیار بسیار شبیه Mi ۱۱ است. Ultra دارای بریدگی دوربین بزرگتر ، دوربین های بهتر ، شارژ سریعتر و قیمت بالاتر است ، اما مشترکات بسیار بیشتری از گوشی ها وجود دارد. صفحه نمایش ها یکسان هستند ، با وضوح ۲K و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز ، و چیپست ها ، دوربین جلو ، اسکنر اثر انگشت ، سرعت شارژ بی سیم معکوس و قابلیت های صوتی همگی یکسان هستند و با توجه به قیمت و ویژگی ها ، خرید این گوشی بسیار مناسب است.

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11 Ultra

    عملکرد Mi ۱۱ Ultra

    Xiaomi Mi ۱۱ Ultra هنوز یک دستگاه عالی است. در Mi ۱۱ Ultra سه دوربین پشتی خواهید دید. یک زوم استاندارد ، فوق عریض و پریسکوپ ، با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل ، ۴۸ مگاپیکسل و ۴۸ مگاپیکسل به ترتیب. همه آنها اسنپرهای برتر هستند، دوربین دوم دارای زوم دیجیتال ۱۰ برابر یا ۱۲۰ برابر دیجیتال است.

    پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده از Mi ۱۱ Ultra را شگفت انگیز می کند که مخصوصاً برای بازی مفید است، اما برای ویرایش عکس ها و فیلم ها نیز عالی است. هرچند مشکل بیش از حد گرم شدن دستگاه می تواند پردازنده قدرتمند را کاهش دهد.

    همچنین باید از صفحه نمایش با وضوح ۲K و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز آن صحبت شود، زیرا باعث می شود محتوا عالی به نظر برسد، چه در حال پخش Netflix باشید و چه در رسانه های اجتماعی باشد. سرعت شارژ یکی دیگر از ویژگی هایی است که به نظر فوق العاده مفید است، زیرا برق سیمی ۶۷ وات باعث می شود تلفن همواره در دسترس باشد.

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11 Ultra

    طراحی شیائومی Mi ۱۱ Ultra

    Xiaomi Mi ۱۱ Ultra دارای قیمت فوق العاده بالایی است. با این قیمت ، این گوشی با رقبایی مانند Samsung Galaxy S۲۱ Ultra رقابت می کند. بر خلاف سامسونگ و اپل ، شیائومی تا به حال گوشی جهانی عرضه نکرده است که این قیمت بسیار بالا را داشته باشد، بنابراین این منطقه از قیمت برای شرکت ناشناخته است.

    ضمن آن که این یک گوشی بزرگ است. شیائومی می ۱۱ اولترا برای یک گوشی بزرگ خواهد بود، حتی اگر این عیب بزرگ را نداشته باشد. ابعاد تلفن ۱۶۴.۳ * ۷۴.۶ * ۸.۴ میلی متر است. برآمدگی دوربین در آن گنجانده نشده است، اما ضخامت آن بیش از ۱۰ میلی متر است. وزن آن ۲۳۴ گرم است، بنابراین فقط گوشی های سنگین تر را در حوزه گوشی های بزرگ بازی می توانید پیدا کنید.

    در لبه سمت راست گوشی دکمه پاور قرار دارد که دسترسی به آن بسیار آسان است و دکمه تنظیم صدا. در لبه پایینی یک پورت USB-C وجود دارد، اما جک هدفون ۳.۵ میلی متری وجود ندارد. این گوشی دارای شیار دو سیم کارته است ، اما شیار کارت microSD ندارد ، بنابراین فضای ذخیره سازی قابل افزایش وجود ندارد.

    به نظر می رسد که تلفن به خوبی محافظت شده است. پشت شیشه ای آن از شیشه Corning Gorilla Glass Victus ساخته شده است که نوع سختی از شیشه است. اگرچه برای شیشه سخت است ، اما میزان مقاومت این ماده را نشان نمی دهد. این گوشی همچنین دارای استاندارد IP۶۸ در برابر آب و گرد و غبار است.

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11 Ultra

    صفحه نمایش Mi ۱۱ Ultra

    Xiaomi Mi ۱۱ Ultra دارای صفحه نمایش دقیق مشابه وانیل Mi ۱۱ است.این صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی دارای صفحه نمایش قدرتمند گوشی های هوشمند است که در لبه ها خم شده است و دارای برش برای دوربین جلو در گوشه بالا سمت چپ است. در این اندازه ، تلفن دارای یکی از بزرگترین صفحه نمایش هایی است که در تلفن دیده ایم.

    رزولوشن صفحه نمایش ۳۲۴۰ * ۱۴۴۰ پیکسل از رزولوشن ۱۰۸۰p استاندارد بیشتر گوشی ها بیشتر است.  با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز ، پشتیبانی از HDR ۱۰+ ، حداکثر روشنایی ۱۷۰۰ نیت و فناوری AMOLED ، یکی از بهترین نمایشگرهایی است که در تلفن دیده شده است.

    در اینجا اسکنر اثر انگشت روی صفحه نیز وجود دارد. تلفن های شیائومی در گذشته با این فناوری مشکل داشتند. صفحه نمایش ۱.۱ اینچی عقب ، همان صفحه نمایش Xiaomi Mi Band ۶ است، اما ، این پنل عقب فقط برای سه کار مجزا استفاده می شود.

    کاربرد اصلی آن به عنوان یک صفحه نمایش همیشه روشن است، بنابراین وقتی دستگاه خود را روی صفحه پایین قرار می دهید، هنوز می توانید زمان و میزان باتری خود را ببینید. صفحه پشت نیز به عنوان یک منظره یاب برای عکاسی عمل می کند، بنابراین هنگامی که از شخصی با دوربین های پشتی عکس می گیرید می توانید ظاهر خود را مشاهده کنید.

    توجه داشته باشید که می توانید این گوشی ارزشمند را تهیه کرده و برای محافظت آن از میان سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه در روبان مارکت ، قاب مورد نظر خود را تهیه کنید تا بتوانید طول عمر بالاتری را برای آن برگزیده و زیبایی منحصر به فردی را به آن ببخشید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن